Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Oktober resa av Adria­t­iska havet Familjel­iv - sajten 237 0 Hej ! Jag blir jätteglad om jag får lite tips kring en sjudagars oktober resa  med mina... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
237
Bidrottninggele hormonell acne av Fridi­z­1 Övrigt 422 0 Någon som har tagit bidrottninggele och upplevt att det har hjälpt mot hormonell acne?  Övrigt Obesvarade
0
422
MENS PCOS av Anony­m (L) Kroppsli­gt 233 0 Hej!Alla kvinnor där ute som fortfarande har mens, upplever ni extrem hungerkänsla en veck... Kroppsli­gt Obesvarade
0
233
MENS PCOS av Anony­m (L.M) Kroppsli­gt 569 0 Hej!Alla kvinnor där ute som fortfarande har mens, upplever ni extrem hungerkänsla en veck... Kroppsli­gt Obesvarade
0
569
Bröstmjölk luktar metalliskt av Sucke­n Amning 720 0 Min bebis på 6 veckor har fått mörkare bajs och illaluktande pruppar sen ett par dagar til... Amning Obesvarade
0
720
Enkät: förtroende för polis och räddningstjänst av kasti­v­ag123 Samhälle 164 0 Hej! Jag skriver mitt gymnasiearbete om vad människor har för förtroende för polis och räd... Samhälle Obesvarade
0
164
Enkät till gymnasiearbete av kasti­v­ag123 Efterlys­ning - media 749 0 Hej! Jag skriver mitt gymnasiearbete om vad människor har för förtroende för polis och räd... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
749
Letrozol syskonförsök! av Stjär­n­an92 Övrigt 1,3k 0 Hej!Jag och min sambo har börjat försöka oss på att få till ett syskon till vår dotter som... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Diabetes insipidus - hjälp! av Noctu­r­ne254­2 Hälsa 324 0 Hej, blev diagnoserad med diabetes insipidus sedan ca 6 månader tillbaka och undrar om det... Hälsa Obesvarade
0
324
Erfarenhet av natural cykels efter graviditet? av Anony­m (Anon­y­m) Gravidit­et 155 0 Vår minsting är 2 månader. Jag har inte fått tillbaka mensen än. kommer säkert snart då ja... Gravidit­et Obesvarade
0
155
Svullen efter akut p-piller av Anony­m (Mamm­a­mu) Kroppsli­gt 285 0 Jag tog ett akut p-piller för ca 4 veckor sedan. Har tagit förut men det är så länge sedan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
285
Ni som delammat/inte ammat när fick ni tillbaka er mens? av Anony­m (Morg­o­namma­r­en) Gravidit­et 197 0 Ni som fått tillbaka mensen fast ni ammat hur ofta ammade ni då? Jag fick barn för 10 veck... Gravidit­et Obesvarade
0
197
Borrelia barn av Amix Barn 6-12 år 361 0 Hello dears,May be you can help me to share your experience? I found one super old subject... Barn 6-12 år Obesvarade
0
361
Rädd att bli övergiven av liiiv Övrigt 750 0 Jag har borderline (emotionell instabilitetsstörning) och min kille spelar alltid på mina... Övrigt Obesvarade
0
750
Folk som måste googla även om sådant som är ganska allmänt känt. av Anony­m (Okun­s­kap) Övrigt 177 0 Stöter på detta ofta både hos yngre och äldre man diskuterar med på nätet. Sådant som man... Övrigt Obesvarade
0
177
Vet inte vad jag ska göra av Emmac­h­an Kost/Mat­vanor 676 0 Jag och min sabo har ett barn sedan tidigare, på 2 år. Vi fick en svacka i vårt förhålland... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
676
Vet inte vad jag ska göra av Emmac­h­an Kost/Mat­vanor 433 0 Jag och min sabo har ett barn sedan tidigare, på 2 år. Vi fick en svacka i vårt förhålland... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
433
Ultraljud i vecka 10 av Muurr­r­eeee Ultralju­d 803 0 Jag var på VUL i v. 7+3 och då fanns hjärtslag och barnmorskan mätte till 7+0. Igår när ja... Ultralju­d Obesvarade
0
803
Vad betyder syntestet? av Profe­s­sorFi­g Övrigt 357 0 Har gjort ett syntestet men undrar vad det egentligen betyder!?Jag behöver läs/terminalgla... Övrigt Obesvarade
0
357
Någon vars barns bröst svullnat vid förkylning? av Anony­m (Undr­a­r) Kroppsli­gt 218 0 Hej,Min son som är 5 år har varit jätteförkyld med 39 grader feber i 5 dagar. Men han har... Kroppsli­gt Obesvarade
0
218