Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Matning av Sande­r­ss Barn 0-12mån 315 0 Ni som haft Barn i 4 månaders ålder som blev krångliga vid matning och inte åt ordentligt,... Barn 0-12mån Obesvarade
0
315
Utomkvedshavandeskap, negativt test? av Anony­m (Orol­i­g) Missfall 430 0 Testar att skriva igen eftersom jag verkligen oroar mig för det här. Nån som vet? Utomkved... Missfall Obesvarade
0
430
Tips på bra bloggar med intressanta funderingar om livet. av Anony­m (Blog­g­ar) Övrigt 185 0 Det verkar som om folk bloggar allt mindre numer. När man söker på bloggar i olika ämnen k... Övrigt Obesvarade
0
185
Blöda så lite efter avslutat cerazette av Anony­m (Cera­z­ette) Kroppsli­gt 219 0 jag har använt mini/mellanpillret cerazette i ett par år. Slutat för 2 år sen och började... Kroppsli­gt Obesvarade
0
219
5 mån o älskar mat av idisb Barn 0-12mån 397 0 Har en liten pojke som sen dag 1 vägrade amma. Kan varit för han sondmatades och fick flas... Barn 0-12mån Obesvarade
0
397
Bugaboo Fox vs Fox 2 av Charl­e­sawaf­t Barnvagn­ar 709 0 Kollar på barnvagn. Utöver prisskillnader, vilka skillnader är det mellan de två och vilke... Barnvagn­ar Obesvarade
0
709
Lamotrigin och gravid!! av Alvar­9 Övrigt 166 0 så jag fick veta förra veckan att jag är gravid.Jag har inte hunnit prata med min läkare o... Övrigt Obesvarade
0
166
Hydrosonografi vs HSS? av Fiffi­1­1 Övrigt 1,5k 0 Jag har dålig koll men fått besked om att jag ska göra en hydrosonografi på Sophiahemmet.... Övrigt Obesvarade
0
1,5k
Svamp vid sex av Anony­m (Frus­t­rerad­) Gravidit­et 306 0 Jag är gravid och har tyvärr konstant svamp av hormonförändringarna.Till saken hör att jag... Gravidit­et Obesvarade
0
306
Tyda gravidtest av Bell2­3­25 Övrigt 443 0 Övrigt Obesvarade
0
443
Hur ska jag tolka ÄL-testen? av inezp Fertilit­et & Kropp 299 0 Efter 17 år med mer eller mindre konstant p-pillerätande har jag sedan 5 veckor tillbaka s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
299
Instagram inspiration av Ensam­m­ammat­i­ll2sm­a Ensam förälder 953 0 Hej!Jag är på jakt efter bra Instagram konton för att inspireras av (inte enbart) ensamstå... Ensam förälder Obesvarade
0
953
Save Lend, fejk eller bra? av Anony­m (Keh) Övrigt 120 0 Satt in 2K för att prova sidan. Men tydligen så dras det avgifter när de lånar ens pengar... Övrigt Obesvarade
0
120
Blir det Skillnad på bredbandets hastighet om vanligt mobilt simkort i routern? av ALLIE­V­ERDO Dator & Teknik 1,4k 0 Hej,Försöker lista ut om det är någon skillnad att ha mobilt bredband med dess simkort i r... Dator & Teknik Obesvarade
0
1,4k
Hur ska man gå till väga? Var ska jag börja med att få hjälp? av Cauli­f­lower­3­3 Fertilit­et och kropp 944 0 För att hålla det kort, gick av p-piller i mars, haft menscyklar på 42, 30, 34 och är nu p... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
944
Zakynthos tips på nakenstränder o annat kul av Anony­m (Zant­e i septe­m­ber) Sex & Sånt 410 0 V36 åker vi ner.Bomba med nakenstränder, gärna med garanterat action.vi är ett par i 45 år... Sex & Sånt Obesvarade
0
410
När plussade ni med blasto ? av Irie Provrörs­befr. / IVF 567 0 Är på RD 6 och testen är blanka (har använt testa tidigt-tester ) men inte en tillstymmels... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
567
Svullen mage tidigt av somma­r­2019j­u­ni Gravidit­etssymto­m 1,3k 0 Hej!har fått väldigt svullen mage långt ner i magen, speciellt på kvällarna. Har aldrig up... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
1,3k
Någon som haft problem med att knyta an till ett barn? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 186 0 Jag har kul ihop med mitt yngsta barn, men känner ingen direkt glädje över föräldraskapet... Övrigt Obesvarade
0
186
P piller Estrelen, sexlust av Anony­m (Anon­y­m signa­t­ur) Sex & Sånt 894 0 Hej tjejer.jag har nu ätit p-pillret Estrelen i två veckor och inte haft några direkta biv... Sex & Sånt Obesvarade
0
894