Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hej av florc­i­ita Varannan­-veckas förälder 356 0 Någon som vet hur det är att bo i Nykvarn och hur det är i mariefred?Jag har ett litet bar... Varannan­-veckas förälder Obesvarade
0
356
Telefonutredning migrationsverket. av Anony­m­511 Övrigt 368 0 Hej!Jag försöker ta hit min man vi har lämnat in allt via webbansökan och han har även var... Övrigt Obesvarade
0
368
Moana-live action remake av Sween­e­yTodd Övrigt 353 0 Det har kommit till min kännedom att det ska bli en live action remake av filmen. :)Hur ta... Övrigt Obesvarade
0
353
Flytt dubai av Loloo­7­3 Sorg 312 0 Hejjag är en tjej på 20 och ska fylla 21. jag fick jobb på emirates och ska flytta till Du... Sorg Obesvarade
0
312
Flytt dubai av Loloo­7­3 Sorg 222 0 Hejjag är en tjej på 20 och ska fylla 21. jag fick jobb på emirates och ska flytta till Du... Sorg Obesvarade
0
222
Nan 2 först vid 6 mån? av idisb Flaskmat­ning 885 0 Inne på 4 barnet som äter nan. De 2 äldsta skulle man ge nan 2 direkt om man ej ammade men... Flaskmat­ning Obesvarade
0
885
Hur många här är bi/homo? av Anony­m (Bise­x­uell man) Sex & Sånt 226 0 Som rubriken lyder. Sex & Sånt Obesvarade
0
226
Män: Skulle ni kunna tänka er suga av en man? av Anony­m (Vill suga) Sex & Sånt 316 0 Som rubriken lyder. Sex & Sånt Obesvarade
0
316
Män: Skulle ni kunna låta en man suga av er? av Anony­m (Vill suga) Sex & Sånt 279 0 Som rubriken lyder.  Sex & Sånt Obesvarade
0
279
Treveckors som låter massa på natten av Anony­m (Hej) Föräldra­skap 130 0 Vår treveckors låter massor på nätterna, tror han har ont i magen vilket ju är vanligt . M... Föräldra­skap Obesvarade
0
130
Ohnut eller liknande av Anony­m (Djup­i­ng) Sex & Sånt 436 0 Jag undrar om det finns fler produkter än ohnut som har samma funktion. Ohnut är dels svin... Sex & Sånt Obesvarade
0
436
Hej! av florc­i­ita Övrigt 284 0 Någon som kan berätta hur det är att bo i Nykvarn är det lungt där att bo med sina barn? H... Övrigt Obesvarade
0
284
Olyckligt kär på jobbet - men lyckligt gift hemma av Anony­m (Anon­y­m och olyck­l­igt kär) Relation­sproblem 161 0 Hjälp. Nu har jag uttömt varenda sak jag har kunnat hitta på själv. Hur ska jag komma vida... Relation­sproblem Obesvarade
0
161
Sammandragningar v.6! av Lilja­n­12345­6­7 Oro för missfall 407 0 jag väntar mitt 3:e barn och Känner redan sammandragningar nu i v6. Åkte in till akut för... Oro för missfall Obesvarade
0
407
Han vill lämna men gör det inte av Anony­m (Jenn­y­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 287 0 Vi har haft ett dåligt förhållande länge .han kan inte riktigt kommunicera utan ser bara p... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
287
Någon som handlat från privatperson på Amazon? av Dzala Dator & Teknik 938 0 Beställde 14/7 från en privatperson som sålde via Amazon.com Fakturan förfaller idag (tog... Dator & Teknik Obesvarade
0
938
Kalmar av Mamma­S­arah1­9­89 Övrigt 283 0 Jag och min familj bor i Stockholm .Och vill flytta till KalmarVet någon här hur man får t... Övrigt Obesvarade
0
283
Jobbigt läge och sjukt förvirrad pga hans svängande viljor av Anony­m (Bebi­s­) Övrigt 346 0 Jag blir så frustrerad och förvirrad.  Har en man i mitt liv och vi har hängt ihop i 6 år... Övrigt Obesvarade
0
346
Någon som sökt hjälp för flygrädsla och blivit bra? av Anony­m (Flyg­r­ädd) Övrigt 403 0 Vi flög i helgen och jag insåg att min flygrädsla faktiskt bara blir värre och värre. Förr... Övrigt Obesvarade
0
403
Omhändertagna barn av Anony­m (Gula­n­) Övrigt 135 0   Jag följer en tjej i sociala medier som skriver om sitt omhändertagna barn. Jag har även... Övrigt Obesvarade
0
135