Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
När livet är…kaos av mumla­n­77 Övrigt 271 0 ”Man får vad man förtjänar”. ”Man får inte mer än vad man klarar av!”. ”Det finns en menin... Övrigt Obesvarade
0
271
Hur kan jag gå tillväga av Anony­m (ND) Psykisk ohälsa 167 0 Jag har kraftig ADHD och gjorde min utredening 2012, Jag fick då börja med en låg dos rita... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
167
Diabetes typ 2 av Anony­m (No sugar­) Övrigt 262 0 Jag har haft diabetes typ 2 i ett par år nu. I början var det jobbigt då jag inte hade fåt... Övrigt Obesvarade
0
262
Flytta till Stockholm från små stad! av Anony­m­3rrjr­j­sfs Familjel­iv - sajten 282 0 Hej, Jag är snart 18 år och har tankar om att flytta till stockholm när jag blir lite äldr... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
282
fettknölar och knöliga smalben, fler som har så? Riskerar lipom? av Anony­m (pim) Kroppsli­gt 230 0 Har väldigt knöliga smalben, när man drar med fingret längs smalbenet så känner man ojämnh... Kroppsli­gt Obesvarade
0
230
Fertilitetsläkare/gynekolog i Stockholm av linak­a­rin Utrednin­g 1,6k 0 Hej!Jag undrar om det finns någon här som har tips på en bra gynekolog/ fertilitetsläkare... Utrednin­g Obesvarade
0
1,6k
Medverkande i dokumentär om svensk ekonomi sökes! av Ekodo­k Ekonomi 405 0 Kanske pressas du av de höga räntekostnaderna just nu? Eller måste du sälja din bostad på... Ekonomi Obesvarade
0
405
Test av Cybex Anoris T-isize av Patri­k­Patri­k Sport & Fritid 1,5k 0 Vi har använt denna stol nu i ca 4 veckor som en del av ett test. Vi har åkt kortare reso... Sport & Fritid Obesvarade
0
1,5k
Ivf trots tidigare psykisk ohälsa? av SaraA­u­gusti Ensamstå­ende/Sin­gel 371 0 Ivf trots tidigare psykisk ohälsa? Hej,  Jag har alltid velat ha barn men inte hittat nå... Ensamstå­ende/Sin­gel Obesvarade
0
371
Ivf trots tidigare psykisk ohälsa? av SaraA­u­gusti Övrigt 1,4k 0 Hej,  Jag har alltid velat ha barn men inte hittat någon man att leva med av olika orsaker... Övrigt Obesvarade
0
1,4k
Var göra blod och hälsotester privat utan läkarkontakt? av Anony­m (labb­) Kroppsli­gt 154 0 Vill göra hälsotester men orkar inte gå till vc eller kontakta någon läkare. Onödigt också... Kroppsli­gt Obesvarade
0
154
Byta basgrupp? av Anony­m (Eira­) Övrigt 157 0 Jag har kommit in på en utbildning på universitetet och var sent ute med att söka ledigt f... Övrigt Obesvarade
0
157
Hur blir man besiktningstekniker för bil? av cliff­9­4 Övrigt 694 0 Som rubriken lyder, hur blir man besiktningstekniker för bilar?Jag har inte gått fordonste... Övrigt Obesvarade
0
694
Ej släppt ex och dejtar av Anony­m (Mt) Sex & Sånt 127 0 Hej hejvänder mig till dem kvinnor som dejtar män  och upptäcker efter några dejter att de... Sex & Sånt Obesvarade
0
127
Skönhetsoperationer och sexualitet av Stude­n­tLoui­s­e Skönhet 901 0 Hej! Hoppas detta kan vara av intresse för er på familjelivVi är två psykologstudenter som... Skönhet Obesvarade
0
901
Nu är det slut på RIKTIGT! av Anony­m (TS) Övrigt 133 0 En tråd för oss som bestämt oss att aldrig titta bakåt. Fyll på med vad ni vill. ???? Övrigt Obesvarade
0
133
Tuff period i relation av Anony­m (A) Relation­sproblem 292 0 Hej, Jag och min partner har varit tillsammans i 2 år och har en tuff period i vår relatio... Relation­sproblem Obesvarade
0
292
Jag blir alltid offer för besserwiser och arroganta typer av Anony­m (.) Övrigt 229 0 Det kanske låter som om jag är känslig för kritik. Men problemet är att dessa människor so... Övrigt Obesvarade
0
229
Har förstått att jag har social fobi av Anony­m (Bara jag) Relation­sproblem 243 0 Jag har nu börjat förstå att jag hela mitt liv levt med en social fobi. Jag har alltid var... Relation­sproblem Obesvarade
0
243
40 ådernät rygg av Anony­m (Blom­m­an) Kroppsli­gt 150 0 HejUpptäckte att jag har som små små tunna rödblå blodkärl på ryggen eller sidan  av bröst... Kroppsli­gt Obesvarade
0
150