Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hormonell obalans av AnnaE­d­var Övrigt 267 0 Någon med erfarenhet av hormonell obalans? Minskad sexlust, humörsvängningar..fått det kon... Övrigt Obesvarade
0
267
Avvikelser ultraljud vecka 18 av Anony­m (Anon­y­m signa­t­ur) Gravidit­et 284 0 Hej!Undrar om det finns någon med liknande erfarenhet. Gjorde idag ett ultraljud i vecka 1... Gravidit­et Obesvarade
0
284
Rogivande te? av Aipho­s­1972 Hälsa 346 0 Ät det någon här som kan rekommendera ett rogivande te som verkligen har effekt för att ko... Hälsa Obesvarade
0
346
Positivt eller inte ? av Anony­m (Lo) Gravidit­et 336 0 5 dagar till mens… avvakta nytt test eller invänta mens. Hy Gravidit­et Obesvarade
0
336
Ni som haft upprepade missfall, vid vilka veckor har ni fått göra tidigt ultraljud genom landstinget? av Anony­m (Linn­) Gravidit­et 206 0 Se frågan. Undrar över er som haft 3 eller fler missfall på raken och sen blivit gravida p... Gravidit­et Obesvarade
0
206
Tjänstledig+ sjukskriven dag 181 av Läsia Övrigt 786 0 Hej!Jag blev sjukskriven 100% på grund av stress ( utmaning) på nuvarande jobb. När jag in... Övrigt Obesvarade
0
786
Fotbollsskola i eller kring Malmö av Malmö­p­appa8­2 Sport & Fritid 734 0 Hej! Jag letar efter en fotbollsskola i eller omkring Malmö för min son som är född 2016 (... Sport & Fritid Obesvarade
0
734
Någon som semestrat i Turkiet i år? av Bella­D­onnna Familjel­iv - sajten 687 0 Hej,Jag och familjen åker till Turkiet (Side) nu om en vecka och jag undrar lite hur prise... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
687
Första aborten av Anony­m (Fund­e­rar) Abort 475 0 Detta är ännu inget problem för jag lever ännu i ovissheten, men jag har en stark känsla a... Abort Obesvarade
0
475
klåda av concerta av 19842­4­113 Psykisk ohälsa 463 0 hej! jag har ätit 27mg concerta  i några månader och det har funkat bra. Har dock haft en... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
463
Kan äl test reagera på provera? av Sanli­n­90 Fertilit­et & Kropp 144 0 Ja som rubriken lyder, kan äl test resgera på provera? Jag tog en tablett igår på cd 42 ef... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
144
Fast ränte konto av Ellip­e­llipa­n­g Ekonomi 733 0 Barnen pengar sätter jag nu på fasträntekonto. Har blivit så att jag fått summor på ca 200... Ekonomi Obesvarade
0
733
BenWa Balls av Thong­F­an Sex & Sånt 686 0 Jag är en kvinna som har svårigheter att få multipla orgasmer vid samlag. Sex & Sånt Obesvarade
0
686
Nån med framfall som kan ha sex? av Anony­m (Orol­i­g) Sex & Sånt 242 0 Upplever ni att vaginan blir med känslig för smärta? Eller att vaginan känns annorlunda än... Sex & Sånt Obesvarade
0
242
Vänner sökes! av folka­8­00 Ensam förälder 636 0 jag är en ensamstående mamma till en underbar liten kille på 1 1/2 år. Jag har inte så mån... Ensam förälder Obesvarade
0
636
Pepptråd för någon med en deprimerad partner av Anony­m (I vått och torrt­) Psykisk ohälsa 205 0 Jag inledde för en tid sedan en relation med en människa som tyvärr drabbats av en depress... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
205
Ekonomi av Anony­m (Ris) Ekonomi 521 0 En lång historia kort. Vi träffade 2000 o med samma villkor ekonomiskt. Vi har fått tre ba... Ekonomi Obesvarade
0
521
Missfall och ny graviditet? av Jobe2­9­32 Övrigt 314 0 För att börja från början så började jag blöda 22/6 vilket konstaterades var missfall. Fic... Övrigt Obesvarade
0
314
Feber utan andra symtom av Carru­t­t Oro för missfall 368 0 Hej, jag har tagit kontakt med min barnmorska och inväntar svar. Men tänker att jag ser om... Oro för missfall Obesvarade
0
368
SIP - hur gör man? av Anony­m (SIP) Myndighe­tskontak­t 327 0 Samordnad individuell plan (SIP)Samordnad individuell plan, SIP | SKRSamordnad individuell... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
327