Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tips på 6leksak av Anony­m (Hm) Sex & Sånt 283 0 Hej. jag bor med min sambo och älskar varandra men jag har märkt att min sambo giller prov... Sex & Sånt Obesvarade
0
283
Kan kry skriva ut aknemedicin av Shofa­l­eritt­a­n Skönhet 863 0 Jag har redan ringt kry en gång o då skrev de ut epiduo. Har såklart redan testat allt rec... Skönhet Obesvarade
0
863
Progesterontillskott av Ida83 Övrigt 1,1k 0 Någon som känner till progesterontillskott D4? Är det bioidentiskt? Risker? Biverkningar?... Övrigt Obesvarade
0
1,1k
När du väljer din swinger partner, vilka av följande aspekter uppmärksammar du mest? av Ester­B­ey Sex & Sånt 429 0 När du väljer din swinger partner, vilka av följande aspekter uppmärksammar du mest? Sex & Sånt Obesvarade
0
429
Symptom som tillkommit sedan VUL då de inte såg något av Anony­m (?) Gravidit­et 167 0 Jag gjorde ett VUL i v 5+3 och då såg de bara en hinnsäck. Nu går jag bara och väntar på n... Gravidit­et Obesvarade
0
167
Fjärde barnet - ALLT är annorlunda av Lillf­i­ltis Andra trimeste­rn 845 0 Hej på er. Jag väntar mitt fjärde barn och den här gången känner jag inte igen någonting n... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
845
Lång man söker kortväxt kvinna. av Qetuo Relation­er 1,3k 0 Hej! Jag är en kille i 30 årsåldern och har ett intresse för kortväxta tjejer, d.v.s tjeje... Relation­er Obesvarade
0
1,3k
Nu ska vi gå av Anony­m (Haro­n­) Övrigt 122 0 eft det första gången h vi Övrigt Obesvarade
0
122
Kan det vara förlossningen som är på g? av Kikis­i­si Kost/Mat­vanor 1,0k 0 Hallå, är i v 38+. Har haft förvärkar i flera veckor men under kvällen igår började jag få... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
1,0k
Magkatarr? av Anony­m (Fund­e­rsam) Kroppsli­gt 262 0 Hej. Igår fick jag världens smärta i övre delen av magen samt hungerkänsla. det satt i frå... Kroppsli­gt Obesvarade
0
262
Socialt inkompetent i vissa situationer av Anony­m (Hjäl­p­) Psykisk ohälsa 347 0 Jag är en social person och har ett flertal vänner. När jag möter nya människor har jag fö... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
347
Barnvagn som handbagage - vilka har ni testat? av Pokem­o­njäge­r­skan Resa med barn 1,6k 0 Hejsan, Första bebisen är fortfarande i magen men vi planerar så klart för fullt. En sak j... Resa med barn Obesvarade
0
1,6k
Funderar på ivf. Har lite frågor. av Anony­m (Hur?­) Övrigt 96 0 HejJag funderar på detta med ivf. Det är nya tankar och har dykt upp för jag är singel, ha... Övrigt Obesvarade
0
96
Hyresavtal av lokal av Kenni­9­5 Juridik 312 0 Hej! Har hyrt en lokal i ca 2 år av ett företag. Nu har ägaren av företaget trillat av pin... Juridik Obesvarade
0
312
Känner ni avundsjuka för dem som tjänar mer? av Anton­8­8 Övrigt 296 0 Hej!Det är så att jag har startat ett företag och företaget i sig är skalbart och kommuner... Övrigt Obesvarade
0
296
Män som får träffa andra män för sina fruar av Anony­m (Så nyfik­e­n) Sex & Sånt 283 0 Jag är en bs man ( tror jag) jag och min fru pratar rätt ofta om andra män när vi har sex.... Sex & Sånt Obesvarade
0
283
NUB av Krull­i­gadam­e­n Ultralju­d 187 0 Hej. Är det några här som är duktiga på att tyda nub? ☺️Ultraljudet gjordes... Ultralju­d Obesvarade
0
187
Viktminskning av medicin av Agnes­N Hälsa 810 0 Hej är det någon som har prövat att gå ner  i vikt via Yazen? Har ni fått några biverkning... Hälsa Obesvarade
0
810
Hur stor är mörketalet tror ni - Smygfotografering/kränkade fotografering av Anony­m (Rädd och oroli­g - Läski­g­t ju!) Övrigt 208 0 Det är så många gånger som man läser om vuxna människor som knäpper kort på barn i omklädn... Övrigt Obesvarade
0
208
IVF I Danmark. Hjälp! av Linda­c­joh Övrigt 399 0 Hej! Den 29/7 blev jag "ofrivilligt" steriliserad pga jag fick akutopereras för andra gång... Övrigt Obesvarade
0
399