Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
IVF i Skellefteå av Brune­t­t89 Provrörs­befr. / IVF 1,0k 0 Jag har egentligen bara en fråga, finns det några här som gjort IVF i Skellefteå och har l... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
1,0k
Western Union. Gräns för hur mkt pga kreditkortet? av Swedm­a­n Övrigt 2,2k 0 Hej,Behöver sända en större summa (totalt sett) till mottagare. Jag har mitt debit kortet... Övrigt Obesvarade
0
2,2k
50++ av blomm­a­n 2 Övrigt 1,4k 0 Hej! Jag är en medelålders kvinna som efter en tids funderande fram och tillbaka landat i... Övrigt Obesvarade
0
1,4k
Minnesbanken av Anony­m (Härl­i­ga_mi­n­nen) Sex & Sånt 294 0 En tråd för er som vill vara med & läsa men även dela med er av era egna bästa sexuell... Sex & Sånt Obesvarade
0
294
Fler swishlistor till folket! av Capad­i­a Samhälle 373 0 Tycker det är underbart att det nu cirkulerar ännu en swishlista som avslöjar knarkkundern... Samhälle Obesvarade
0
373
Päls fetish av Hemli­g­apers­o­nen12­3 Sex & Sånt 998 0 Finns de nå kvinnor som gillar päls ?är de en fetish för er?  har ni provat utlevnad me de... Sex & Sånt Obesvarade
0
998
90 talets mode - Vinterjackor med päls? av Sekst­r­om6 Mode 1,3k 0 Hej!  har varit rysligt dålig på att ge bort, donera eller slänga kläder. Hittade nerpacka... Mode Obesvarade
0
1,3k
Ni som plussade efter bim när? av Anony­m (Bell­a­donna­) Övrigt 271 0 Är på bim +2 inget + på testen ännu. Saken är den är att jag har många symtom och min mens... Övrigt Obesvarade
0
271
Kan myom vrida om i livmodern? av Anony­m (Aj, aj, aj!) Kroppsli­gt 207 0 Jag har fem myom som är 3-5 cm ungefär. Har haft mens den här veckan och första dagen på m... Kroppsli­gt Obesvarade
0
207
Dum fråga kanske... av Berge­t­1977 Sex & Sånt 282 0 Men har ni någonsin varit riktigt kåta, men låter bli att onanera och framför allt komma f... Sex & Sånt Obesvarade
0
282
Kan man spärra sig från vissa konton på sociala medier? av Anony­m (Work in progr­e­ss) Psykisk ohälsa 272 0 Jag har blivit besatt av min pojkväns ex på Facebook och Instagram. Jag är helt medveten o... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
272
Recept på gryta av mixat kött av Grynt­r­oll Matlagni­ng 1,7k 0 Jag rensar frysen och inser att jag har en hel del slattar av kött som jag tänker tillsamm... Matlagni­ng Obesvarade
0
1,7k
Dejta långsamt gör mig otrygg av Anony­m (Anna­) Relation­sproblem 310 0 För fyra månader sedan började jag dejta en kvinna, är själv kvinna, ca 2 timmar bort med... Relation­sproblem Obesvarade
0
310
Frisk från missbruk- se hit! av Anony­m (Minn­a­) Missbruk 568 0 Jag jobbar med att skriva krönikor dör ett större forum (kvinnoforum) och letar efter någo... Missbruk Obesvarade
0
568
Är Nisch Management modellagentur seriös?? av Linds­e­y77 Tonåring 850 0 Min dotter har blivit uppmärksammad av denna agentur. Är den på riktigt? Är den seriös? Nå... Tonåring Obesvarade
0
850
Psykosocial utredning IVF av ungen­s­ammam­m­a Fertilit­et & Kropp 449 0 Den psykosociala utredningen inför IVF, hur går den till? Tidigare depressioner, pågående... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
449
Kötid Göteborgs Högre Samskola? av OupaO­u­pa Skola 1,2k 0 Någon som har erfarenhet om hur lång tid man måste stå i kö för att få plats i förskolekla... Skola Obesvarade
0
1,2k
Har någon blivit nekad FET? av Molke­r­93 Provrörs­befr. / IVF 276 0 Hej alla kämpar, Jag har äntligen fått min mens så vi kan göra ett FET. Egentligen var det... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
276
Berlin - Swingklubbar? av Dersc­h­lange­m­an Sex & Sånt 340 0 Hej,har fått en resa i arbetet nästa vecka till Berlin. Av nyfikenhet skulle jag skulle vi... Sex & Sånt Obesvarade
0
340
12 dagar över tiden ingen mens av Dalku­l­la198­4 Barnläng­tan 170 0 Hej alla som kämpar!idag är min mens 12 dagar sen.Har tagit gravtest x antal gånger men al... Barnläng­tan Obesvarade
0
170