Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
3 missfall på 11 månader av Fiffi­1­1 Upprepad­e missfall 498 0 Uppgiven och känner mig ensammast i världen.  Vart vänder man sig? Vi har börjat fertilite... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
498
Flytta isär till olika städer. av Thoma­s­zz25 Övrigt 314 0 Hej min tjej och jag kommer att flytta isär och bli särbo i olika städer. Hon har mått dål... Övrigt Obesvarade
0
314
Oro av Susar Oro för missfall 429 0 Hej har plussAt och är nu ca 4 veckor gravid. har innan jag blivit gravid varit under utre... Oro för missfall Obesvarade
0
429
Lyckad graviditet efter MA trots HCG kvar? av Chajs­a Upprepad­e missfall 374 0 Hej, Fick MA i vecka 8/9, fostret stannat på 6+1. Cytotecbehandling för 9 dagar sedan, blö... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
374
Sexleksaker för anal/prostata av xxmh8­7 Sex & Sånt 645 0 Hej!Jag är väldigt nyfiken på att prova på sexleksaker för analt, prostatan.Aldrig använt... Sex & Sånt Obesvarade
0
645
Flera skrapningar men ändå rester kvar?! av Becca­d­amera­u Grav. komplika­tioner 545 0 Någon annan som genomgått flera skrapningar under samma missfall?? Hur gick det? Gick geno... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
545
High school musical the series av USA11­1 Övrigt 160 0 Så bra asssssssssååå. trou bolton så söt sötare än efron är i filmerna. troy i serie veris... Övrigt Obesvarade
0
160
Ringorm av Anony­m (Orm) Övrigt 167 0 Alltså... Ni som haft ringorm, hur blev ni av med det? Behövdes verkligen sanering..? Vi h... Övrigt Obesvarade
0
167
Nån som har koll på Google Ngrams? av Anony­m (Goog­l­e Ngram­s­) Övrigt 124 0 Är det nån som vet om man kan få fram antal träffar på nåt sätt i Google Ngrams? Jag kan b... Övrigt Obesvarade
0
124
BMSL i Lund av Jenny­H­ä Skola 923 0 Hej, Vi har nyligen flyttat till Lund och kollar lite på grundskolor. Vi undrar om någon k... Skola Obesvarade
0
923
Vet någon? Väntetid gastric bypass vrinnevi norrköping. av Sanli­n­90 Hälsa 437 0 Någon som gjort en gastric by pass i norrköping nyligen? Hur länge fick ni vänta?jag har v... Hälsa Obesvarade
0
437
Vad tycker du om utbudet av amningskläder? av Bejja­n Amning 463 0 Hej!  Vi är två nyblivna mammor som undrar hur ni upplever att utbudet av amningskläder är... Amning Obesvarade
0
463
Kostnad för att "fullutrusta" lägenhet? av BaseR­e­ality Ekonomi 579 0 Tittar på en lägenhet (58 kvm) som i princip bara är ett "skal". Lägenheten har varit uthy... Ekonomi Obesvarade
0
579
Låg muskelspänning av Bez Barn/fun­ktionshi­nder 597 0 Fick veta idag att vår 11månaders antagligen har låg muskelspänning. Hon är sen motoriskt,... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
597
Hot / Crazy Matrix av Anony­m (Luna­r­storm­) Övrigt 192 0 Det finns en Youtube video som släpptes för ex antal år sedan, Hot / Crazy Matrix.För de s... Övrigt Obesvarade
0
192
Kvinna, om du fick välja av Anony­m (Smul­a­) Sex & Sånt 412 0 skulle du vilja att män fortsätter att stöta på kvinnor eller inte gör det alls? Sex & Sånt Obesvarade
0
412
Hyperhidros av Hans Erik Hälsa 244 0 Hade en lumparkompis som led av rodnad och kraftiga svettningar.Nuförtiden finns det behan... Hälsa Obesvarade
0
244
Sjukersättning av Anony­m (G) Övrigt 123 0 När jag loggade in i min journal stod en anteckning från läkare Från Försäkringskassan ink... Övrigt Obesvarade
0
123
Medtagen råmjölk till förlossningen, erfarenhet? av Anony­m (Förs­t­agång­s mamma­) Gravidit­et 550 0 Hej, är nu i v 37+0 även räknat som v 38. Har producerat råmjölk sedan kanske v 20. Har bö... Gravidit­et Obesvarade
0
550
Separation igen av LJon Relation­/samliv 657 0 Hej familjeliv, Det är så att vi ska separera igen.. separerade i vintras, och jag röck up... Relation­/samliv Obesvarade
0
657