Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Svaret på problemen av Anony­m (Arbi­g­ga) Övrigt 201 0 Under en tid har jag funderat över varför vi har så många relationsproblem och nu tror jag... Övrigt Obesvarade
0
201
Besviken och arg på min egen kropp av Anony­m (Tråd­s­tarta­r­e) Övrigt 474 0 Bakgrund: min sambo och jag har varit tillsammans i över fem år och är båda över 30. Vi ha... Övrigt Obesvarade
0
474
Cbd-olja mot ångest av Anony­m (C) Psykisk ohälsa 302 0 Någon här som använder cbd-olja mot sin mentala hälsa? ( utan thc såklart ) Funderar på at... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
302
Informationsbrev och inbjudan att delta i forskningsstudie om barns i åldrarna 7-12 och deras användning av sociala medier av sofia­n­ielse Barn 6-12 år 892 0 Syfte: Studiens övergripande syfte är att undersöka och förstå hur barn i åldrarna 7-12 an... Barn 6-12 år Obesvarade
0
892
Min vän är alkoholist av Anony­m (BFF) Missbruk 473 0 Jag har en vän jag känt länge som jag är ordentligt orolig för men jag vet inte hur jag sk... Missbruk Obesvarade
0
473
När blev samhällsklimatet såhär hårt? av Anony­m (Orol­i­g medbo­r­gare) Övrigt 263 0 Senaste årens hemska utveckling med gängkriminaliteten har väl inte gått någon förbi. Och... Övrigt Obesvarade
0
263
Lön boendeassistent av Anony­m (Söka­n­de) Ekonomi 212 0 Vad har ni i timlön/månadslön som är relativt nya som borndeassistenter på tex demensboend... Ekonomi Obesvarade
0
212
Lön boendeassistent av Anony­m (Söka­n­de) Ekonomi 157 0 Vad har ni i timlön/månadslön som är relativt nya som borndeassistenter på tex demensboend... Ekonomi Obesvarade
0
157
Du som har blivit tillsammans med någon i år av Anony­m (brig­h­t) Övrigt 187 0 hur träffades ni? Övrigt Obesvarade
0
187
Någon som vet av Anony­m (Man) Sex & Sånt 277 0 Finns det någon som kan tipsa om det finns något ställe dären ensam man kan se en sexshow?... Sex & Sånt Obesvarade
0
277
Bebis och 3 hundar av Grimm­S­tella­R­ex Hundar 707 0 Hej!  jag är gravid och barnet beräknas komma i januari, vi har 3 hundar en västsibirisk L... Hundar Obesvarade
0
707
Får man göra IVF vid högt blodtryck? av EmOs1­1­2 Provrörs­befr. / IVF 399 0 Hej. Jag och min man kommer äntligen bli kallade till utredning i slutet av oktober då vi... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
399
IVT 490 av Ankan­9­0 Övrigt 674 0 Hej vi flyttade in i huset under sommaren och nu när de börjar bli lite kallare skulle vi... Övrigt Obesvarade
0
674
Min ring av Kubil­a­y93 Efterlys­ning - media 703 0 Jag saknar mammas ring , hur mycket jag än försöker så kan jag inte glömma finns det någon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
703
Söker vän i Västra Götaland. av lalla­d­in Övrigt 1,3k 0 Hej!Söker efter en vän i Västra Götaland.Jag gillar att spela golf,laga mat och uppleva sa... Övrigt Obesvarade
0
1,3k
Överstimulerad men fortsätta spruta?! av bessi­e­93 Provrörs­befr. / IVF 392 0 På första UL såg läkaren 14 äggblåsor, två dagar senare 25 st.Fick sEndre besked av annan... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
392
Var du med i operationssalen vid akut kejsarsnitt? av Opera­t­ionss­t­udent Förälder 928 0 Var du med i operationssalen vid din partners akuta kejsarsnitt? Hur upplevde du det? Vi ä... Förälder Obesvarade
0
928
Hur är det att bo i mellersta skåne av liams­v­ensso­n­86 Övrigt 410 0 Som frågan lyder funderar på flytta till mellersta Skåne . Hur är aktiviteter fritid och s... Övrigt Obesvarade
0
410
Friskvård - sjuksköterska av Chris­t­inaan­o­nym Övrigt 397 0 Hej!jag arbetar som sjuksköterska på en avdelning på ett sjukhus. Jag har sedan studierna... Övrigt Obesvarade
0
397
Få jobb med luckor i CV:t av panca­k­e Övrigt 587 0 Är 25 år gammal och utan sysselsättning. Behöver verkligen komma ut på arbetsmarknaden men... Övrigt Obesvarade
0
587