Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Till kvinnor 50+ som tror att ni inte längre duger av Anony­m (what­?­) Övrigt 234 0 eller är attraktiva. Jag brukar skriva om yngre tjejer mycket här. Senaste dagarna har jag... Övrigt Obesvarade
0
234
Tolkningstråd för Ägglossning! av Deadd­e­licio­u­s Övrigt 974 0 Övrigt Obesvarade
0
974
Konstig dynamik av Anony­m (Dåså­) Relation­sproblem 208 0 Det känns jobbigt i mitt förhållande stundtals. Jag har en gnagande känsla att jag tas för... Relation­sproblem Obesvarade
0
208
ADHD tonårstjej utbrott av fru nyfik­e­n Funktion­snedsätt­ning 1,0k 0 Hej. Vi har en tonårstjej med medelsvår ADHD, trotssyndrom o intermittent explosivitet. De... Funktion­snedsätt­ning Obesvarade
0
1,0k
Cellförändringar och HPV högriskvirus! av Anony­m (Cell­f­öränd­r­ingar­) Kroppsli­gt 241 0 Sent i våras gjorde jag ett cellprov som visade att jag har HPV högriskvirus och cellförän... Kroppsli­gt Obesvarade
0
241
Promenad o prat kompis av Talis­m­an445 Sport & Fritid 745 0 Hejsan!Jag är kille på 33 år som skulle vilja träffa någon/några promenera och prata med.H... Sport & Fritid Obesvarade
0
745
Brun blödning, pos gravtest av Matja­g Oro för missfall 455 0 I måndags vaknade jag av mensliknande smärta, jag fick såpass ont att jag blev kallsvettig... Oro för missfall Obesvarade
0
455
Hur är det att ha en tjej? av Anony­m (kokp­u­nkt) Övrigt 189 0 Jag har aldrig haft det. Jag försöker föreställa mig hur det skulle vara att bo tillsamman... Övrigt Obesvarade
0
189
WiFi vs Chromecast I tv? av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 166 0 Tänkte köpa mig en tv. Min tidigare som gick sönder hade wifi inbyggt. Men nu ser jag bara... Övrigt Obesvarade
0
166
Mavka forest song av USA11­1 Övrigt 184 0 Nån som vet om denna film kommer visas i sverige? Övrigt Obesvarade
0
184
Hotel Portofino s2 av USA11­1 Övrigt 233 0 Imorrn börjar den igen. Dennaserie med den fina mijjön i italien. Fast redan sett s2 på nr... Övrigt Obesvarade
0
233
Illamående under amning? av Kvinn­a­1989 Amning 555 0 Ja någon som har erfatenheter av att må illa under amning?Jag har ammat i 4,5 månader nu o... Amning Obesvarade
0
555
Spiraltråden har åkt in!?!?! av Knirr­k­norr Sex & Sånt 1,2k 0 Har spiral insatt sen en månad tillbaka, och jag bad gyn att göra dom lååånga så inget kun... Sex & Sånt Obesvarade
0
1,2k
Ansiktsförlamning av Aveni­a Övrigt 429 0 Ni som haft borrelia med ansiktsförlamning eller lätt ansiktsförlamning som inte kräver ög... Övrigt Obesvarade
0
429
Information kring föreningar av alelu­n­q Övrigt 468 0 Hej!Jag håller på att utbilda mig inom design av appar och hemsidor och håller just nu på... Övrigt Obesvarade
0
468
Gravid eller nybliven förälder? Hjälp med frågor! av Hootl­e Övrigt 206 0 Hej! Hoppas detta är ok att posta här. Familjeliv är troligen en av sveriges största porta... Övrigt Obesvarade
0
206
Behöver hjälp av Patlu­n Otrohet 339 0 Hej ni!Jag fick kontakt med en kille som är 1 år äldre än mig via en sajt. Vi började träf... Otrohet Obesvarade
0
339
Behöver hjälp av Patlu­n Sorg 363 0 Hej ni!Jag fick kontakt med en kille som är 1 år äldre än mig via en sajt. Vi började träf... Sorg Obesvarade
0
363
Behöver hjälp av Patlu­n Övrigt 1,4k 0 Hej ni!Jag fick kontakt med en kille som är 1 år äldre än mig via en sajt. Vi började träf... Övrigt Obesvarade
0
1,4k
Behöver hjälp av Patlu­n Relation­sproblem 169 0 Hej ni!Jag fick kontakt med en kille som är 1 år äldre än mig via en sajt. Vi började träf... Relation­sproblem Obesvarade
0
169