Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kön på bebis, vad bra det blev av Anony­m (Fghi­j­) Föräldra­skap 179 0 Tänkte skriva en sån här tråd om nån fler behöver läsa.Hade en pojk och när jag fick veta... Föräldra­skap Obesvarade
0
179
Mellanblödningar o hormonspiral! Gravid? av Anony­m (Orol­i­g) Sex & Sånt 782 0 Hejsan!  jag har haft hormonspiral (kyleena) sen juli 2020 och tre månader senare försvann... Sex & Sånt Obesvarade
0
782
Hormonspiral - Ont i ländrygg som strålar ner i benen av Anony­m (Lina­l­us) Sex & Sånt 1,2k 0 Hej, Satte in hormonspiral för ca 3 veckor sedan och har nu så ont i ländryggen och det st... Sex & Sånt Obesvarade
0
1,2k
Något avvikande utseende spermier av Kaowa­s­aki Fertilit­et och kropp 671 0 Hej, jag och min fru anmälde oss till gynekologmottagningen där vi bor i somras då vi pass... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
671
Smultronmärke av Emmib­e Åkomma/s­jukdom 553 0 Min dotter har fått en röd prick på näsan under gårdagen. Kan det vara början till ett smu... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
553
Prestationsångest av Anony­m (...) Psykisk ohälsa 244 0 Jag har enorm prestationsångest. Söker en del jobb och ibland vill arbetsgivaren att man s... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
244
Mobbing av barn av Anony­m (BD) Övrigt 183 0 Usch, jag mår dåligt av sånt. Jag såg inte mycket i skolan men minns en klasskamrat som bl... Övrigt Obesvarade
0
183
Ensamma vid jul av Blomm­a­1 Ensam förälder 286 0 Hej! Jag och sonens pappa och precis separerat så jag har sonen på heltid nu. Pappan är vä... Ensam förälder Obesvarade
0
286
När man inte länge klarar att jobba med det man är utbildad till av CCA Övrigt 491 0 För 7år sedan gick jag in i väggen. Jag valde att säga upp mig för 4år sedan och tog ett j... Övrigt Obesvarade
0
491
Föräldraledighet och studieuppehåll YH av Doris­1­982 Övrigt 448 0 Hej, igår försökte jag få ett studieuppehåll med platsgaranti hos en YH-utbildning. Har ja... Övrigt Obesvarade
0
448
Få in en fot i Norge av KimOl­a­03 Övrigt 800 0 Hejsan allesamman, jag är en 20 åring som vill söka mig till Norge.Jag har arbetat i Cyper... Övrigt Obesvarade
0
800
Barnmorska I Halmstad/Laholm av 12Tin­a­12 Övrigt 334 0 Hej! Jag är gravid och vill verkligen hitta "rätt" barnmorska i Halmatad/Laholm så behöver... Övrigt Obesvarade
0
334
Misstänkt för grov misshandel i Spanien, nu rättegång! Någon med erfarenhet av liknande?? av Anony­m (Sold­y­rkare som hamna­t snett­) Övrigt 358 0 Som rubriken lyder så är jag misstänkt för vad jag tror att de kommer klassa det, en grov... Övrigt Obesvarade
0
358
RS Vaccin av Mamam­a­ha Övrigt 557 0 Någon som tagit det nya rs vaccinet som skyddar barnet?  vad har folk för tankar kring det... Övrigt Obesvarade
0
557
Gula tunna flytningar v 39? av Anony­m (Mims­a­n) Gravidit­et 234 0 Jag var på förlossningen i fredags pga mycket förvärkar men inget hände mer än att jag öpp... Gravidit­et Obesvarade
0
234
Sammandragningar som minskat? Orolig... av Verit­a­as Första barnet 363 0 Hej, Jag har under ca 6-7 veckor (sedan v 15) haft extremt mycket sammandragningar. Med ca... Första barnet Obesvarade
0
363
Ingen som vill ta hand om mig. Upprepade missfall. av Anony­m (Besv­i­ken på vårde­n­) Missfall 472 0 Hej!Har fått flera missfall och gjort flera utredningar på olika gynkliniker men upplever... Missfall Obesvarade
0
472
Fråga till er med Dyson skaftdammsugare av Daims­t­ruten Övrigt 879 0 Jag skaffade nyligen en Dyson v12 och jag tycker det är en fantastiskt effektiv och smidig... Övrigt Obesvarade
0
879
Hemlig grupp för oss som vill bli gravida av Soltj­e­j25 Barnläng­tan 233 0 Hej,Finns det någon hemlig grupp där ute på fb eller något för oss som försöker bli gravid... Barnläng­tan Obesvarade
0
233
Hur ofta träffas ni som har en partner med en timmes avstånd? av Anony­m (1) Övrigt 173 0 Vi träffas varje vecka och då även mitt i veckan då jag jobbar varierande tider dag, kväll... Övrigt Obesvarade
0
173