Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur länge är det normalt att plussa? av Natal­i­na145­1 Övrigt 1,8k 0 Den 25/10 alltså föe 2 veckor sedan imorgon fick jag ett sent missfall. Hur länge är det r... Övrigt Obesvarade
0
1,8k
Hand värmare i skor? av D0ris­1 Hälsa 385 0 Hej! Jag har kontaktat vården då jag sedan några år tillbaka misstänker att jag har raynau... Hälsa Obesvarade
0
385
Varför är ni kvar i ett förhållande som är dåligt från början? av Anony­m (Hj) Övrigt 204 0 Att bråka osv gör alla par till och från genom åren men om det börjas redan efter bara någ... Övrigt Obesvarade
0
204
Matematik Distans NTI av Billi­e­bee Övrigt 217 0 Är det någon som studerar matematik 2 den senaste tiden distans genom NTI? Jag gör det nu... Övrigt Obesvarade
0
217
Tips på medicin mot GAD av hjalp­m­edalp­r­a Hälsa 416 0 Jag har under många år lidit av GAD. För några år sedan  var det så illa att jag inte kund... Hälsa Obesvarade
0
416
Förskola Bromma/Vällingby av Groda­n­boll2­0­00 Skola 1,0k 0 Hej!Vi ska snart flytta till gränsen mellan Bromma och Vällingby.Vår dotter är 5 år.Vilka... Skola Obesvarade
0
1,0k
Ikea Lagan kyl/frys bullernivå? av Sofia­s­kogen Övrigt 683 0 Har funderat på detta kylskåp men eftersom jag bor i en liten etta 29 kvm så lever jag i p... Övrigt Obesvarade
0
683
WM Sidan av Anony­m (Sthl­m­) Sex & Sånt 285 0 Någon mer en jag som tycker att denna sida till 90% är fejk? Ids inte betala för att hitta... Sex & Sånt Obesvarade
0
285
Mens i en månad av Sally­9­9 Övrigt 156 0 Hej, jag har haft riklig mens i snart en månad. Jag har slutat amma för två månader och ha... Övrigt Obesvarade
0
156
Finns det olika administrationsnivåer för facebooksidor? av K Kalle Övrigt 275 0 På jobbet har vi en facebooksida som jag och två till är administratörer för. Till sidan h... Övrigt Obesvarade
0
275
Shopping och inspiration av MegGe Övrigt 457 0 Hej Familjeliv nätverket!  Jag gör ett research projekt om Shopping och Inspiration för... Övrigt Obesvarade
0
457
Försöker bli gravida med letrozol. av Mama2­3 Fertilit­et & Kropp 243 0 Hej!Vi försöker bli gravida med vårt andra barn, men fick just veta att jag har pcos och k... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
243
Värktabletter sle o kärlproblem av Ellip­e­llipa­n­g Övrigt 265 0 Sitter hos äldre släkting med sle o problem med kärl. Hon säger att ipren är ok. Någon som... Övrigt Obesvarade
0
265
Anonym donator av Storm­a­n Sex & Sånt 671 0 Hej FL , hur vanligt är det att tjejer/kvinnor i dagens samhälle använder sig av anonym/pr... Sex & Sånt Obesvarade
0
671
Är det självkänslan som sätter stopp för ett fling? hjälp!?!? av Anony­m (Kall­e­) Relation­sproblem 141 0 Hej!Jag är en ung man på 19 år. Jag har haft relation sedan jag var 15 och tog slut för nå... Relation­sproblem Obesvarade
0
141
Cellförändringar som inte försvinner av Anony­m (Hpv virus­) Kroppsli­gt 255 0 Jag har gjort min tredje kolposkopi. Väntar nu på svar. Gjorde en konosering för ca ett år... Kroppsli­gt Obesvarade
0
255
IVF av Eri8 Barnläng­tan 186 0 Hej!år de nån mer där ute som ruvar efter ivf försök? Vi är på vårat sista försök nu :(  Barnläng­tan Obesvarade
0
186
Profylax kurser jämförelse? av Charl­e­sawaf­t Tredje trimeste­rn 616 0 Hej, jag undrar om någon har gått knodd’s profylax kurs och även föda utan rädslas kurs, o... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
616
Bim-7 ? av Stina­H­04 Gravidit­etssymto­m 725 0 Hej!! Molande värk i magen, skum känsla i både brösten och magen och , ursäkta i förväg, r... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
725
Sluta eller fortsätta med tillskott efter ägglossning? av Cecec­i­lia Fertilit­et & Kropp 1,5k 0 Har tagit q10, omega 3 och L-Argiplex från cd 7 denna gången. Nu hoppas och väntar jag på... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
1,5k