Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Spänner sig av Bella­s Barn 0-12mån 256 0 Hej Jag har en 4 månaders som börjat med något konstigt. Nämligen hålla andan samtidigt so... Barn 0-12mån Obesvarade
0
256
Känner ni till Traderas och Blockets skyldighet att rapportera till Skatteverket? av Anony­m (Över­r­askad­) Övrigt 300 0 https://www.svd.se/a/P4lqxJ/nya-skatteregler-for-saljare-pa-blocket-tradera-sellpy-plick-v... Övrigt Obesvarade
0
300
Har någons barn fått tänder efter 18månader? av Lojsa­n­94 Familjel­iv - sajten 342 0 Vår dotter är 15 månader och har inte fått en tand än och vi är såklart skitoroliga..är de... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
342
Hur kommer jag över detta av Anony­m (Besv­i­ken) Relation­sproblem 282 0 Min släkt jag står nära visste att min dåvarande var otrogen men berättade inte det förrän... Relation­sproblem Obesvarade
0
282
Vart hittar man snygga trans av Anony­m (Tran­s kärle­k­) Homo/bi/­trans 821 0 Tjena Har testat nån app men inget större framgång tyvärr Är rätt så tomt av dom i norra d... Homo/bi/­trans Obesvarade
0
821
Player av Anony­m (P) Relation­sproblem 165 0 Tecken på att ens kille är player? Relation­sproblem Obesvarade
0
165
Extremt stark barn/syskonlängtan. Fler? av Anony­m (Läng­t­an) Övrigt 243 0 Jag har en otroligt stark längtan efter ett syskon till vårt barn. Är konstant lite nedstä... Övrigt Obesvarade
0
243
AMH på 33? av Emmaa­S­SS Fertilit­et & Kropp 336 0 Hej alla!Jag gör fertilitetsutredning Och som del är ju att ta AMH. Jag fick hela 33 (!) i... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
336
MFM av jajäv­l­aimin­l­åda Sex & Sånt 574 0 Vi ska för 3:e gången till Adam & Eva i helgen. Vi provade på att ta in en extraman si... Sex & Sånt Obesvarade
0
574
Timbankstid förskola av Susen­9­7 Övrigt 537 0 Hej! Nu är det dags för mig efter många år hemma att återgå till förskolan. Är väldigt ny... Övrigt Obesvarade
0
537
Familjeliv som blogg av Slage­n dam Familjel­iv - sajten 1,6k 0   Så länge jag har varit här har klagomål på bloggande förekommit. Därför är mitt förslag... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
1,6k
Psykisk ohälsa av Susan­n­e67 Hälsa 341 0 Jag heter Lexi och jag fick min diagnos för 6 år sen, när jag var nere i en djup depressio... Hälsa Obesvarade
0
341
Torticollis av Ghigh­e Barn 0-12mån 393 0 Hej!mitt barn är nu tio veckor och har fåt torticollis, vi upptäckte igår. Vi har tid imor... Barn 0-12mån Obesvarade
0
393
Förträngning av aorta av Sanna­L­L Åkomma/s­jukdom 830 0 Hej forumet, Vi åkte in till akuten med vår tre veckors bebis igår av andra anledningar, m... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
830
Illaluktande bitar kommer ut av Anony­m (Blod­y Mary) Abort 497 0 Gjorde en medicinsk abort för några dagar sen. Kändes som att allt kom ut! Blöder endast l... Abort Obesvarade
0
497
Bli gravid trots myom? av Start­i­ngove­r Övrigt 833 0 Har någon av er erfarenhet av att ha ett myom I livmodern? Kunde ni bli gravida ändå? Var... Övrigt Obesvarade
0
833
Ägglossning värk av stran­d­79 Kroppsli­gt 287 0 Jag har aldrig haft besvär kring mens men nu är jag 45 år och börjat få värk vid ägglossni... Kroppsli­gt Obesvarade
0
287
Tvillingar + en extra tom hinna? av Lizzy­l­izz Ultralju­d 371 0 Jag är gravid i vecka 14, gjorde KUB för en vecka sedan och fick se tvillingar på ultralju... Ultralju­d Obesvarade
0
371
Utrymme till deprimerad av Anony­m (hjäl­p­) Relation­sproblem 128 0 Hej! Jag & min pojkvän älskar varandra så mycket, har aldrig någonsin kännt för andra... Relation­sproblem Obesvarade
0
128
Åkte sjukresor bil, rasist förare, misogynist. av Lilia­n­12 Samhälle 265 0 Jag åkte sjukresa bil till sjukhuset och förare hattar muslimer (själv är muslim)  svarta,... Samhälle Obesvarade
0
265