Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Uska Hemstjänst Uppsala- se hit! av Anony­m (Lina­) Övrigt 227 0 Jag undrar hur erat schema har blivit med nya dygnsvilan? Kan nån skicka bild eller berätt... Övrigt Obesvarade
0
227
Hyra bil privat av Agdaa Sport & Fritid 583 0 Såg en annons för ett tag sedan om att hyra bil från granne el någon i närheten men minns... Sport & Fritid Obesvarade
0
583
Ni med Ulcerös Kolit, se hit! av Kajsa­n­20 Övrigt 633 0 Hej,Hur gamla var ni när ni insjuknade?Har någon av era föräldrar Ulcerös kolit?Har era ba... Övrigt Obesvarade
0
633
Gnäll.. av Aefsa­e­f Övrigt 564 0 Har skrivit om mina grannar förr ... Som eldar sopor och har tomten full med skrotbilar, c... Övrigt Obesvarade
0
564
Olika mått på olika etniciteter av Anony­m (Undr­a­r) Sex & Sånt 337 0 Stämmer det att svarta killar har störst? Generellt sätt? Och att asiater har minst snopp? Sex & Sånt Obesvarade
0
337
12 veckors bebis kommer inte till ro av Anony­m (Tröt­t­is) Föräldra­skap 219 0 De senaste dagarna har vår 12,5 veckors bebis inte varit sig lik alls. Vaknar säkert tjugo... Föräldra­skap Obesvarade
0
219
Författare, hantverkare osv som tipsar om sig själva av Anony­m (Irri­t­erand­e­) Övrigt 197 0 Jag blir galen på professionella som tipsar om sig själva. När man efterfrågar tips från a... Övrigt Obesvarade
0
197
Växer ett vitt hårstrå i ansiktet?! av Anony­m (Hårs­t­rå) Kroppsli­gt 235 0 Jag har sen många år tillbaka återkommande att ett vitt hårt hårstrå växer på exakt samma... Kroppsli­gt Obesvarade
0
235
Tandvård under graviditet av Natke Övrigt 324 0 Hej! 🌸 Vi vill veta mer om vad du som gravid tycker och tänker om tandvård. Vi är... Övrigt Obesvarade
0
324
Dejtingtrött? av Jenni­e Aquil­o­nius Relation­er 472 0 Är du dejtingtrött? Kämpar du på trots att det känns trögt eller hopplöst eller har du kan... Relation­er Obesvarade
0
472
Dejta som barnfri eller barnlös av Jenni­e Aquil­o­nius Relation­er 405 0 Hej! Jag skriver en artikelserie om dejting till Svenska Dagbladet och söker personer som... Relation­er Obesvarade
0
405
Husdjur och våld i nära relation av Jenni­e Aquil­o­nius Övrigt 990 0 Hej! Jag heter Jennie Aquilonius och skriver ett tema till tidningen Socionomen om husdjur... Övrigt Obesvarade
0
990
Brun blödning v 9 konisering av magpl­a­sk Grav. komplika­tioner 586 0 Hej på er!  jag väntar mitt tredje barn och är nu i v 8+3, mår jättebra och har inte ont n... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
586
Sss av Konta­k­t Sport & Fritid 653 0 Ll Ll Sport & Fritid Obesvarade
0
653
Positivt graviditetstest efter Ovetrelle av Ivfli­v­et Ofrivill­ig barnlösh­et 537 0 Hej! Jag testade med ett ultratidigt graviditetstest idag som visade positivt. Det är 11 d... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
537
Tvt operation läcker 2 veckor efter? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 216 0 Gjorde just en tvt operation (mot inkontinens) tillsammans med framfall och mellangård. Nu... Kroppsli­gt Obesvarade
0
216
Tecknad serie med en hund Tobbe av troll­h­ona Övrigt 195 0 Försöker hitta fram en serie från 80talet, det var simpel animation. Huvudkaraktären var e... Övrigt Obesvarade
0
195
Morfea av Becca­9­9 Hälsa 336 0 Jag fick diagnos Morfea i september, jag fick stark kortison salva, någon som har Morfea h... Hälsa Obesvarade
0
336
En vecka för tidig mens av Anony­m (Tidi­g mens) Kroppsli­gt 220 0 Jag har en menscykel som vanligtvis ligger på 26 till 27 dagar. Någon enstaka gång har den... Kroppsli­gt Obesvarade
0
220
Ni som fick sent positivt gravtest av Lovis­a­ssss Gravidit­etssymto­m 893 0 Hej tjejer!Jag undrar vilka av er som inte fick ett positivt test förens efter BIM?Jag för... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
893