Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Efterlyser tråd av Anony­m (Minn­a­) Övrigt 190 0 Kanske lagt denna i fel kat. men hittade ingen bättre. Jag efterlyser en tråd som jag tyck... Övrigt Obesvarade
0
190
Kraftig stenos av Elsa8­7 Övrigt 1,2k 0 Hej!  Har sedan en tid tillbaka påbörjat en utredning tillsammans med min sambo där det up... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
Skaffa barn i dessa tider? av Anony­m (Vigg­o­) Övrigt 176 0 Jag tyckte det var jobbigt i skolan, speciellt som tonåring. Men det var på 80-talet. Jag... Övrigt Obesvarade
0
176
arrendelån av Sandr­a­halms­t­ad22 Övrigt 544 0 Hej!Nån som känner till en bank som erbjuder arrendelån? Är sugen på en sommarstuga.Obs ej... Övrigt Obesvarade
0
544
Ersättning försäkring? av Fiffi­1­1 Utomkved­shavande­skap 1,3k 0 Hej!Jag har IF olycks-och skadeförsäkring och de gav mig 1200 kr för min sjukhusvistelse (... Utomkved­shavande­skap Obesvarade
0
1,3k
18 årsfest lokal? av tipsa­p­å Övrigt 1,8k 0 Hej hade tänkt ha en 18 års fest snart och behöver verkligen tips på allt. Vill inte att d... Övrigt Obesvarade
0
1,8k
Hjälp, Ivf Norrbotten 2023 av stude­r­ade Provrörs­befr. / IVF 232 0 Ivf Norrbotten ? är helt ny på detta område och just avslutat fertilitets utredning, allt... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
232
Ögonlocksplastik - Vem rekommenderas i Sthlm? av Anony­m (Ögon­l­ocksp­l­astik tack) Kroppsli­gt 286 0 Jag är 48 år och ingen fotomänniska vanligtvis men idag togs ett foto på mig och jag blev... Kroppsli­gt Obesvarade
0
286
Konisering -gravid av Anony­m (Elin­) Övrigt 287 0 Jag ska göra en konisering nästa vecka och har precis plussat. Ska såklart ringa in och rå... Övrigt Obesvarade
0
287
Byta undertak, damm? av Anony­m (D) Övrigt 184 0 Blir det damm om man byter undertak och armaturer i en butik?    Övrigt Obesvarade
0
184
Ägglossning varierar från dag 11-17? av stude­r­ade Fertilit­et & Kropp 237 0 Varannan månad har jag äl på dag 11 och nästa månad dag 15-17. Så mensen varierar från 23-... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
237
Pre cum hett? av Anony­m (Man 45) Sex & Sånt 280 0 Vad tycker ni om försatsen / pre cum? Jag kommer ofta ganska mycket innan jag kommer och m... Sex & Sånt Obesvarade
0
280
När slog det om till 3+? av Mibo Övrigt 1,8k 0 Hej alla som har ruvat! På vilken ruvardag slog det om till 3+ på clearblue digitalt?  Övrigt Obesvarade
0
1,8k
Tips på babykläder till väntad bebis i jan, vi vet ej kön av Sandy­y­y69 Familjel­iv - sajten 213 0 Kan ni snälla tipsa mig och min flickvän om lämpliga/söta babykläder till bebis som kommer... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
213
Jobba som bemanningssjuksköterska/konsult som nyexaminerad? av Anony­m (Harp­a­-harp­a­.bohn­) Övrigt 124 0 Är snart  nyexaminerad sköterska. Har som mål att med tiden börja arbeta inom hyrbranschen... Övrigt Obesvarade
0
124
Medföräldraforum? av Morgo­n Relation­/samliv 1,1k 0 Hej!   Är en kille som har det mesta på sin plats, med god inkomst och jobb, och lever i e... Relation­/samliv Obesvarade
0
1,1k
Någon som vet något om företaget Shopwithme? av black­f­allin­g­star Övrigt 610 0 Hej !  Är det någon här som vet något om företaget Shopwithme? Jag vill gärna dubbelkolla... Övrigt Obesvarade
0
610
Emirates av Babba­5­88 Resor: Resor 452 0 Hejhar någon här jobbat som flygvärdinna på Emirates? Kan ni isåfall berätta er uppfattnin... Resor: Resor Obesvarade
0
452
Lön boendeassistent av Emmo7­7 Ekonomi 528 0 Ca vad ligger era timlöner. Har sökt jobb på demensboende, ej utbildad utan gick barn o fr... Ekonomi Obesvarade
0
528
Steriltekniker lön? av Anony­m (undr­a­r) Övrigt 417 0 Finns det några steriltekniker här?Vad har ni för lön? Hur trivs ni med jobbet? Vad är bra... Övrigt Obesvarade
0
417