Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Enkät om inredning av morsa­n­kikki­d Övrigt 1,2k 0 Hej! Jag är en student som läser fjärde året till Civilingenjör i design och produktutveck... Övrigt Obesvarade
0
1,2k
NCIS vad händer av sexti­o­talis­t Övrigt 233 0 Nu var det ett tag jag såg serien. Men nu kommer det en massa statusar i mitt flöde att nå... Övrigt Obesvarade
0
233
Tvååring vaknar ofta? av Anony­m (Tröt­t­) Föräldra­skap 238 0 Hoppas nån har positiva erfarenheter.Vi har en tvååring som fick ett syskon för en månad s... Föräldra­skap Obesvarade
0
238
Varför 16 månader av USA11­1 Övrigt 184 0 Skulle köpa en kalender med en grupp men den var på 16 månader? Varför året är ju på 12 Övrigt Obesvarade
0
184
Hur klara att avbryta före orgasm? av Anony­m (Pens­i­onär) Sex & Sånt 583 0 Jag har ibland ganska svårt att komma, vilket gör att sexet blir lite utdraget och inte så... Sex & Sånt Obesvarade
0
583
Tinder uppdatering eller vad? av Anony­m (Tind­r­a) Skilsmäs­sa/Separ­ation 466 0 Hej,Nyligt uppbrott med min pojkvän sedan tre år. Vi pratade senaste i går i tel och vi gr... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
466
Övertänker hans humör av Anony­m (L) Relation­sproblem 401 0 Hejjag har ett problem, när min partner inte är på bästa humöret och inte är som han bruka... Relation­sproblem Obesvarade
0
401
Övertänker hans humör av Anony­m (L) Relation­sproblem 142 0 Hejjag har ett problem, när min partner inte är på bästa humöret och inte är som han bruka... Relation­sproblem Obesvarade
0
142
Övertänker hans humör av Anony­m (L) Relation­sproblem 155 0 Hejjag har ett problem, när min partner inte är på bästa humöret och inte är som han bruka... Relation­sproblem Obesvarade
0
155
Något annat diskussionsforum med livlig debatt runt sex och erotik? av Anony­m (Bred­b­and) Sex & Sånt 357 0 Är det någon som känner till något annat diskussionsforum på nätet där det diskuteras frit... Sex & Sånt Obesvarade
0
357
Sphynx/don sphynx av Elins­j­oman Katter 371 0 Är det någon som har erfarenheter av Sphynx och don sphynx? Funkar raserna ihop? Är det nå... Katter Obesvarade
0
371
Hälsovän av Forme­n Hälsa 290 0 Jag undrar om det finns någon som vill ta promenader ihop och prata om allt möjligt. Gärna... Hälsa Obesvarade
0
290
Hur är det att bo i Grums av Sara5­7­00 Övrigt 514 0 Hej. Har tankar på att skaffa bostad i Slottsbron. Hur är det för barn att leva där. Hur s... Övrigt Obesvarade
0
514
barn under fem år dör i sepsis av rooz Åkomma/s­jukdom 519 0 Orkar inte läsa att någons barn dog i sepsis. Tycker att man bör nästan disciplinera dessa... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
519
eu bidrag/stöd av rooz Politik 270 0 Regler som är brottsliga i andra länder förutom Sverige.Som alla vet Polen har tagit över... Politik Obesvarade
0
270
Överstimulerad ivf - fragmin av dudet­t­en Provrörs­befr. / IVF 396 0 Hej!Jag testade positivt i onsdags efter att ett 2 dagars sattes in. I Torsdags konstatera... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
396
Fler som känner igen sig i ambivert hsp? Blivit så skum av Anony­m (K) Övrigt 339 0 Fler som känner igen sig? Läste att det kan kallas högkänslig ambivert personlighet. Att m... Övrigt Obesvarade
0
339
Stanna för att det är bekvämt? av Anony­m (Jodå­) Relation­sproblem 191 0 Hur många härinne stannar i er relation för att det är bekvämt gällande ekonomi? Kärleken... Relation­sproblem Obesvarade
0
191
Kändisar på snapchat av USA11­1 Övrigt 570 0 Har ni några kändisar på snapchat? Jag har 1. Har också en kändis privata email. Mejlade d... Övrigt Obesvarade
0
570
Ni kvinnor som sextar av Anony­m (Land­M­) Sex & Sånt 296 0 Nyfiken på vad ni går igång på? :) Och var hittar ni kontakter? Sex & Sånt Obesvarade
0
296