• Cauliflower33

    Hur ska man gå till väga? Var ska jag börja med att få hjälp?

    För att hålla det kort, gick av p-piller i mars, haft menscyklar på 42, 30, 34 och är nu på 39?.. osäker om jag hade ägglossnin men antar det men negativa graviditetstest? hur kan jag gå till väga att få reda på vad som händer med mina hormoner för att öka chansen att bli gravid ?


    Barnmorskan vill inte träffa mig för att det är för tidigt enligt henne, fastän jag vill kolla mina hormoner med den här oregelbundna mensen och inte få infertilitetsutredning än. Är annars normalviktig och tränar regelbundet men inte för intensiv, och har inga andra tecken på pcos vad jag vet. Min mens har hittills bara varat i max tre dagar och inte mycket alls? 


    Har bokat tid med en privat gynekolog för undersökning på Carla kliniken i Malmö så hoppas att de kanske kan kolla att allting är ok där nere plus blodtest på hormoner. Men är det någonting jag missar? eller hur borde jag gå till väga för att få hjälp med oregelbunden mens ?  
    tar redan folsyra men inte annat då jag inte vet vad jag behöver. 


    känns som att jag vill göra nått för att det ska bli bättre men vet inte vad :(

Svar på tråden Hur ska man gå till väga? Var ska jag börja med att få hjälp?