Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bröllopsklänning av Betta­n­23 Övrigt 538 0 Hej, jag har en bröllopsklänning från bymalina som är lite för tight i midjan. Jag har var... Övrigt Obesvarade
0
538
Nervsjukdom eller annat av Annon­y­m8885 Hälsa 417 0 För 4 dagar sedan exakt blev det jobbigt att lyfta gaffeln vid matbordet. Smärtan gick öve... Hälsa Obesvarade
0
417
Ögon någon som har kunskap snälla av Ellip­e­llipa­n­g Övrigt 404 0 Vad är retinal pigmentendotels hyperplasi för något  Övrigt Obesvarade
0
404
Paypal för droger? av unkno­w­nslee­p­addic­t Övrigt 319 0 Hej! Som rubriken lyder, hur vanligt är det att droglangare tar betalt via PayPal? Tacksam... Övrigt Obesvarade
0
319
Njuter av att kvinnor njuter - hur finna forum? av Anony­m (Intr­e­ssera­d­) Sex & Sånt 289 0 Jag har med åren lärt mig att inget ger mig lika mycket njutning som när kvinnan njuter. Ä... Sex & Sånt Obesvarade
0
289
Tre ägglossningstester samma urin olika resultat av Anony­m (Läng­t­an) Övrigt 352 0 Brukar ha ägglossning tydligt dag 10.Använt babyplan varje gång. Varit nyfiken på cb digit... Övrigt Obesvarade
0
352
Positivt äl-test en vecka innan mens av Anony­m (Fund­e­rsam) Övrigt 343 0 Fick positivt äl-test förra onsdagen, alltså för en vecka sedan idag. Vaknade idag och fic... Övrigt Obesvarade
0
343
Missfall, när kommer ägglossningen av Mamma­n­till2 Fertilit­et & Kropp 188 0 Hej! är mamma till två fina små barn. Fick missfall i mitten på November, började med mens... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
188
Planera bli gravid av Anony­m (C) Övrigt 246 0 Hej! Jag har fått två missfall på raken. Sen i somras, 2023. Första missfallet v7. Andra i... Övrigt Obesvarade
0
246
Är du en trött förälder? av Tom Araya Ungdomar 536 0 Är du som förälder/bonusförälder trött på barn/ungdomar hemma som...är bortskämdaskitar ne... Ungdomar Obesvarade
0
536
Gravid - slem i näsa och hals av Bella­2­023 Första trimeste­rn 272 0 Hej! Jag är i vecka 12 och har från början av graviditeten fått kraftig slem i näsa och ha... Första trimeste­rn Obesvarade
0
272
Smärta vid mens av jajje Hälsa 300 0 Är det någon annan där ute som får ont i äggstockarna och ländryggen vid mens? Känner mig... Hälsa Obesvarade
0
300
Vi människor har mycket gemensamt av Anony­m (Kaff­e­drake­n­) Övrigt 209 0 Alla åldras. Många vill känna sig älskade och ha nån att älska. Kan vara mycket som skilje... Övrigt Obesvarade
0
209
Små små röda prickar av Ellip­e­llipa­n­g Övrigt 315 0 Fick barn för ca 2 år sedan o fick då små små små röda prickar på armar men sedan på reste... Övrigt Obesvarade
0
315
Tidigt ultraljud Malmö av Lomal Kost/Mat­vanor 380 0 Hej, har någon tips på mottagning som erbjuder tidigt ultraljud (utan remiss) I Malmö?  Oc... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
380
Gift med turk av Anony­m (Behö­v­er råd) Sex & Sånt 617 0 Söke efter tjejer som är gifta med turkar Sex & Sånt Obesvarade
0
617
Förkylning av Gabbe­2­0202 Åkomma/s­jukdom 1,0k 0 Hej  Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,0k
Svart vatten!! av HeiHe­i Övrigt 708 0 Köpte denna då ibland de inte går att få tvätt tider i mitt område för folk är för lata at... Övrigt Obesvarade
0
708
BIM+3 , negativt test av Anony­m (JJ) Gravidit­et 364 0 Hej, förstår inte riktigt vad som händer haha någon som varit med om samma? har regelbunde... Gravidit­et Obesvarade
0
364
FET vilken dag? av bessi­e­93 Provrörs­befr. / IVF 144 0 Hur många dagar efter pos ägglossningstest gör man FET av dag 5-embryo?Räknar med att inte... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
144