Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vibrerande fleshlight av Anony­m (Ts) Sex & Sånt 1,1k 0 Vad tycker ni är bäst av avsugning, vaginalt och vibrerande fleshlight? Och varför?Har en... Sex & Sånt Obesvarade
0
1,1k
Där kom blödningen av Madel­e­ine Chris­t­ianse­n Fertilit­et och kropp 850 0 Vecka 5+1 o h där kom blödningen troligtvis mensen. Blödde nyss lika mycket som en femkron... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
850
Jobbigt vid dejting? av Anony­m (G) Relation­sproblem 176 0 Upptäckt ett problem jag fått. Varje gång jag börjar dejta någon börjar jag övertänka mass... Relation­sproblem Obesvarade
0
176
Tredje påväg av Fr1da­8­5 Oro för missfall 343 0 Hej på er längesedan. Jag ska ha mitt tredje barn i sommar, sist var 12 år sedan så känner... Oro för missfall Obesvarade
0
343
Att förlora en vän av KNC Övrigt 260 0 (dyslexi)Det är en lång text men snälla ge detta några minuter. Min vän och jag bråkade oc... Övrigt Obesvarade
0
260
Har fått Vestibulit/Vulvodyni under graviditeten av Anony­m (smär­t­samt) Gravidit­et 338 0 Hej! Undrar om någon mer varit med om detta.  Är gravid nu i v 39 och har under hela gravi... Gravidit­et Obesvarade
0
338
Cancer? av Goose­0­1 Övrigt 493 0 Jag upptäckte för ett halvår sen ungefär att jag fått en knöl i epigastriet (Över ”magsäck... Övrigt Obesvarade
0
493
Å där blev ajk ett tutti frutti lag 😂 av Knega­r­en78 Övrigt 376 0 Välkommen till jordgubben 😂mod får flytta om det inte passar är tråd raderad så hå... Övrigt Obesvarade
0
376
Letrozol, fler som nyss påbörjat kur? av littl­e­wicke­w­ire Fertilit­et & Kropp 208 0 Hej!Vi började försöka för ca ett år sen, blev gravid i juli 2023, men upptäckte sedan MA... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
208
Clearblue ägglossningstest lila.. av Lina9­5 Fertilit­et & Kropp 270 0 Hej, i 2 dagar har jag fått en tom ring när jag testat, idag på morgonen va den blinkande... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
270
Djuriska efternamn av Anony­m (Kall­e Anka) Övrigt 210 0 Skulle du byta till t ex Andersson? Blir nog en del fniss i väntrummet när man ropar upp A... Övrigt Obesvarade
0
210
Barnlängtan utan partner av Anony­m (åh) Övrigt 295 0 Någon mer som längtan efter familj och barn, men inte har en partner? Jag är så mån om att... Övrigt Obesvarade
0
295
Egypten? Tryggt som tjej? av Anony­m (?) Relation­sproblem 190 0 Är det tryggt att befinna sig i Egypten som tjej i Sharm El Sheikh och jobba på hotell? Relation­sproblem Obesvarade
0
190
Covid inte bättre efter drygt två veckor, risker? av Andre­a­BD Hälsa 437 0 Jag har haft något i drygt 2 veckor som jag tror är covid - symptomen stämmer bra och jag... Hälsa Obesvarade
0
437
Undersökning av Svant­e­Hedén Sport & Fritid 689 0 Hej! Jag och tre klasskompisar gör en undersökning om hur träningsmängd påverkar studie... Sport & Fritid Obesvarade
0
689
Uddevalla - umgänge av aekla­r­sson Övrigt 344 0 Hej, Nyinflyttad i staden. Finns det några härliga människor som skulle vilja prata, tipsa... Övrigt Obesvarade
0
344
Blodig flytning med en liten blodklump gravid v.7 av Himme­l­22 Gravidit­et 241 0 Hej!för någon dag sedan fick jag en ljusbrun/rosa flytning med ljust blod och en liten mör... Gravidit­et Obesvarade
0
241
Tinnitus av ME70 Hälsa 306 0 Hej,Finns många som har tinnitus och det är diffust vad det beror på om man läser runt all... Hälsa Obesvarade
0
306
Behöver hitta norsk person, har förnamn och födelseår av linto­n­skans­h­ed Dator & Teknik 839 0 Hejsan, jag behöver verkligen hitta det fulla namnet på en norsk person, har hennes förnam... Dator & Teknik Obesvarade
0
839
Krigshets/Panikångest av Total­m­ess Övrigt 643 0 Hej.Jag har haft en svår tid bakom mig med diverse problem. Allt från panikångest och torg... Övrigt Obesvarade
0
643