Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ögonlaser och graviditet? av Anony­m (Okla­r­t) Kroppsli­gt 212 0 Har svårt att nå kliniken och tänkte fråga någon kunnig här det här med om man är gravid o... Kroppsli­gt Obesvarade
0
212
Undersökning vad får en relation att hålla? av Linus­7­77 Relation­/samliv 618 0 Hej! vi är två elever från Marina läroverket som genomför en undersökning om vad som får r... Relation­/samliv Obesvarade
0
618
Undersökning vad får en relation att hålla? av Linus­7­77 Sex & Sånt 244 0 Hej! vi är två elever från Marina läroverket som genomför en undersökning om vad som får r... Sex & Sånt Obesvarade
0
244
Undersökning vad får en relation att hålla? av Linus­7­77 Anonyma diskussi­oner 924 0 Hej! vi är två elever från Marina läroverket som genomför en undersökning om vad som får r... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
924
Undersökning: Syn på sex av meeh4­5 Övrigt 854 0 Hej! Vi är fyra elever i årskurs 3 på Marina läroverket. Vi  gör en samhällsvetenskaplig u... Övrigt Obesvarade
0
854
Undersökning: Syn på sex av meeh4­5 Sex & Sånt 227 0 Hej! Vi är fyra elever i årskurs 3 på Marina läroverket. Vi  gör en samhällsvetenskaplig u... Sex & Sånt Obesvarade
0
227
Gravid trots neg test BIM-1? av Milly­J­hon Övrigt 236 0 Har senaste veckan haft flera grav symtom som jag känner igen sedan jag var gravid sist. -... Övrigt Obesvarade
0
236
Vad händer vid andningsstopp? av aamar­y­lliis­e­n Hälsa 481 0 Hej, jag undrar vad som händer vid andningsstopp, tex om man tar för mycket mediciner som... Hälsa Obesvarade
0
481
Kan CB ÄL-test visa på graviditet? av Small­L­emons Fertilit­et & Kropp 373 0 Hej! Ja, jag vet såklart att man ska använda rätt test till rätt sak osv, men sen är man j... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
373
Du som har gjort en gastric bypass av Anony­m (Min tid) Kroppsli­gt 201 0 Snälla inga påhopp! Önskar höra från dig som jag gjort en. Ångrade du dig ? Hur mådde du e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
201
Fråga om astma/överkänslighet av Starl­i­te Hälsa 261 0 HejDet är så att jag inte tål starka dofter som parfym mm.Har utretts för astma och tagit... Hälsa Obesvarade
0
261
Vikbar Barncykelvagn av Cykel­k­ungen Barn 3-5 år 735 0 Hejsan alla föräldrar!Vi är 6 studenter från Lund som håller på med ett designprojekt och... Barn 3-5 år Obesvarade
0
735
Polishögskola depression av Emzor­1 Övrigt 373 0 Hej,är det någon som haft en tidigare depression men ändå kommit in på polishögskola? Jag... Övrigt Obesvarade
0
373
Laborant, CNC operatör, redovisningsekonom????? av CCA Övrigt 284 0 Tittar på yrkesutbildningar i närområdet och flera orter erbjuder dessa utbildningar och t... Övrigt Obesvarade
0
284
Bim+ 34 och negativa test av Madel­e­ne198­9 Fertilit­et & Kropp 220 0 jag skulle haft mens för 34 dagar sen men den dök inte upp. har normalt en cykel på 32 dag... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
220
Självskadebeteende av Anony­m (Beky­m­rad) Psykisk ohälsa 193 0 Någon förälder som har ett barn som ägnat sig åt självskadebeteende i tonåren (15+), men s... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
193
Är jag gravid ? av kajsa­g­unnar­s­son96 Första barnet 567 0 Hej jag och min sambo fick ett missfall för över 3 månader sedan vet att vi försökt länge... Första barnet Obesvarade
0
567
Slutat med Voxra, extremt trött av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 248 0 Jag har tagit Voxra i drygt två år. Jag fick det mot utmattningsdepression. Det hjälpte mi... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
248
Inte veta kön RUL av campa­r­i1995 Ultralju­d 301 0 Vi var idag på RUL och frågade om hon kunde se kön och vi kollade då bort då vi inte ville... Ultralju­d Obesvarade
0
301
Äntligen gravid? av EmSim Fertilit­et och kropp 1,0k 0 Hej! Jag ska försöka fatta mig kort, men tråden handlar helt enkelt om min och min mans f... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
1,0k