Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Göteborgs bästa advokat? av culac­c­ino Juridik 527 0 Kan ni rekommendera bästa advokaten inom familjerätt? Och finns det någon ni inte skulle r... Juridik Obesvarade
0
527
Studie söker deltagare med besvär av nedstämdhet och/eller ångest av studi­e­egenv­a­rd Psykisk ohälsa 170 0 Vi undersöker just nu om ett digitalt egenvårdsprogram kan hjälpa personer över 18 år som... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
170
Avslöja otrohet. Mår illa. av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 207 0 En tjej och en kille jag känner är otrogna med varandra. Killen har en sambo och de har et... Övrigt Obesvarade
0
207
Älskar att prata av USA11­1 Relation­er 473 0 Jag är en tjej som älskar att prata. Bor själv och inte har nån att snacka med så snackar... Relation­er Obesvarade
0
473
Ångest över sent på marknaden av Anony­m (Ånge­s­t) Sex & Sånt 339 0 Är en kille i 30 års åldern och börjar känna sån ångest att jag är så sent ute på marknade... Sex & Sånt Obesvarade
0
339
Gissa kön? Nubteorin av Lilla­n­95 Ultralju­d 196 0 Hej! Idag gjorde jag KUB test i vecka 12+3 och är ju såklart nyfiken om någon skulle vilja... Ultralju­d Obesvarade
0
196
Första steget av Anony­m (Fyra bröll­o­p och en drake­) Övrigt 196 0 Är det som en del säger, att det sker växelvis, båda tar initiativ? Eller är det som tjeje... Övrigt Obesvarade
0
196
Män över 40 av Anony­m (Vill sprut­a rätt) Svårt att få barn 1,1k 0 Jag och min sambo ( vi är 42 och 30) vill så gärna få barn tillsammans. Ingen av oss har b... Svårt att få barn Obesvarade
0
1,1k
Syskonförsök positivt ägglossning ingen mens? av Jaghe­t­erKar­o­lina Kost/Mat­vanor 726 0 Jag slutade amma min dotter vid 7 månader fick en mens i november sen positivt på ägglossn... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
726
Mer - för god för att kolsyras? av Anony­m (Nomo­r­e_Mor­e­) Övrigt 146 0 Någon mer än jag som upplevt att mer-dryckerna har fått sämre smak de sista 10 åren? Särsk... Övrigt Obesvarade
0
146
Kan mens komma kort efter ägglossning? av Frihe­t­sgudi­n­nan Fertilit­et & Kropp 273 0 Jag försöker bli gravid och tempar med Natural Cycles och använder ägglossningstest för at... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
273
Stödgrupp för oss tonårsföräldrar av ALLIE­V­ERDO Tonåring 1,4k 0 Hej,Ni vet när man skulle få barn fick man gå i en mamma grupp för stöd över att bli mammo... Tonåring Obesvarade
0
1,4k
Missfall efter lågt HCG - hur det nästa graviditet? av Idaso­f­ia84 Oro för missfall 429 0 Hej!  För två år sen fick jag missfall efter en ganska lång resa under de första veckorna... Oro för missfall Obesvarade
0
429
Kan man ta imodium innan operation under narkos? av Scruf­f­y Hälsa 493 0 Jag kommer att kontakta operations koordinatorn också och fråga men tänkte att någon hör k... Hälsa Obesvarade
0
493
Gravtest som minskat men ingen mens/blödning ännu av Anony­m (L) Gravidit­et 213 0 Jag plussade vid BIM samtidigt som jag hade lite spottings. Två dagar senare syns plusset... Gravidit­et Obesvarade
0
213
Spelar ingen roll blödning av Madel­e­ine Chris­t­ianse­n Abort 753 0 Att det forsar blod spelar ingen roll vare sig du vilar eller håller igång? Mens gravid då... Abort Obesvarade
0
753
Emmaljunga NXT90 + Britax babyskydd av Pickc­e­lle Barnvagn­ar 1,1k 0 HejJag har en Emmaljunga NXT90 och ett Britax Baby Safe Cosmos Black. Jag köpte både dessa... Barnvagn­ar Obesvarade
0
1,1k
Vad tror ni om mina chanser? av Elio3 Fertilit­et och kropp 961 0 Hej! Tänker om det finns erfarna kunniga personer som kan hjälpa mig att spekulera i varfö... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
961
Clearblue äl test glad gubbe som försvann av Qwali­t­e Fertilit­et & Kropp 319 0 Jag kör nu med clearblue advanced. Har testat ett par dagar och fått negativt, idag dök de... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
319
Bedragen och jag fann det upphetsande... av Lyder­L­ätt Otrohet 620 0 Nu tänkte jag passa på att skriva av mig lite och sedan vill jag höra vad ni tycker. Det h... Otrohet Obesvarade
0
620