Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tråden för oss med ME/CFS av Anony­m (Anon­y­m) Kroppsli­gt 271 0 Har saknat en tråd för oss med ME/CFS. Där man kan vara anonym och prata helt fritt. Finns... Kroppsli­gt Obesvarade
0
271
Hundägande och jobb av ForTh­e­Bette­r­19 Hundar 645 0 Hej!  Jag har under en lång tid jobbat på ett projekt som kräver insikt i hundägande och a... Hundar Obesvarade
0
645
Tips på vad jag ska göra av 1Undr­a­nde2 Övrigt 261 0 Visste inte vart jag skulle lägga denna tråden så provar här.Jag har skrivit med en tjej (... Övrigt Obesvarade
0
261
Gissa kön utifrån NUBv 12+2 av Gryne­t­te Ultralju­d 165 0 Ultralju­d Obesvarade
0
165
[SKOLARBETE] Marknadsundersökning för hypotetisk produkt av aisak­s Barn 0-12mån 371 0 Hej!Vi är ett gäng studenter går en kurs inom industriell marknadsföring på KTH. Syftet me... Barn 0-12mån Obesvarade
0
371
Hur lägger ni upp 14/2? av Anony­m (Komm­e­r allti­d­) Otrohet 471 0 Jag hur lägger ni upp dagen ni som har KK ?Min KK ska på dejt så håller tummar för henne &... Otrohet Obesvarade
0
471
Musiksmak av meeh4­5 Övrigt 542 0 Hej!Vi är fyra elever från Marina läroverket som gör en samhällsundersökning på skillnader... Övrigt Obesvarade
0
542
Undersökning om hur Corona har påverkat dig av selma­m­oller Övrigt 276 0 Hej! Vi är 5 stycken ungdomar som går på gymnasiet. Vi ska göra en social undersökning där... Övrigt Obesvarade
0
276
40 mg ritalin, 37 kg av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Övrigt 206 0 Min son har alltid haft svårt med aptiten men det har blivit värre senaste året. Han äter... Övrigt Obesvarade
0
206
Vad vill hon egentligen? av Keano­b­oy Relation­er 282 0 Lång historia relativt kort. I höstas kom jag via en affärssamarbete i kontakt med en någr... Relation­er Obesvarade
0
282
Jobbar du som polis? av Smult­r­on200­7 Övrigt 258 0 Oavsett vilken befattning du har?Hur enkelt är det att se det som bara jobb? Fastnar ni fö... Övrigt Obesvarade
0
258
Hon verkar livrädd att jag ska träffa hennes familj av Anony­m (J) Övrigt 293 0 Hej! Jag har en vän som jag känt i ca 5 år. För tre år sedan träffade hon en partner och h... Övrigt Obesvarade
0
293
Min partner dricker med andra men inte med mig. av Passa­B­ollen­6­66 Relation­sproblem 306 0 Hej,lång story kort, men vi har som de flesta andra inte haft så mycket tid tillsammans un... Relation­sproblem Obesvarade
0
306
Livmoder av Linae­m­ily Hälsa 550 0 Hej! Jag har I många år haft stora problem med menstruationen, värk och mycket blödningar... Hälsa Obesvarade
0
550
Delade magmuskler operation via landstinget av Flowe­r­s71 Hälsa 464 0 Jag är nu övertygad om att jag lider av delade magmuskler. Min mage är fortfarande enorm e... Hälsa Obesvarade
0
464
Placenta previa av Eifos­b­arman Fosterdi­agnostik 503 0 Hejsan!Jag är gravid med mitt andra barn och fick i förra veckan en ny kallelse till UL, v... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
503
Någon som gjort blygdläppsförminskning? av Anony­m (Fjär­i­l) Kroppsli­gt 246 0 Jag är 36 år och har ända sedan puberteten stört mig på att jag har en inre blygdläpp som... Kroppsli­gt Obesvarade
0
246
Trött på att vara ensam! av Anony­m (C) Övrigt 160 0 Har dejtat i några år nu och sett vän efter vän finna kärlek men aldrig jag. Jag har i lån... Övrigt Obesvarade
0
160
Immunisering andra barnet av Boop1 Grav. komplika­tioner 271 0 HejTänkte kolla om det var någon som har/haft samma som jag. Har antikroppar som jag fått... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
271
Glass i stora lass!! av eldig­a­älvan Matlagni­ng 419 0 Hallihallå! Jag pluggar design och produktframtagning på KTH och håller just nu på att utv... Matlagni­ng Obesvarade
0
419