Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Pojke eller flicka? av Annan­a Ultralju­d 323 0 Vad tror ni? är det en pojke eller flicka?  Ultraljud v 12+5♥️ Ultralju­d Obesvarade
0
323
Nub-teorin, hjälp! av malin­s­88 Ultralju­d 193 0 Försökt läsa på om nub-teorin och tittat på youtube-klipp men förstår ändå inte vad jag sk... Ultralju­d Obesvarade
0
193
Hjälp att hitta filmer och TV-serier av Anony­m (Tjej­4­1) Nöje 567 0 Hej!Skulle vilja ha hjälp av er där ute att hitta filmer och tv-serier där folk håller för... Nöje Obesvarade
0
567
Pälsfetish av Hemli­g­apers­o­nen12­3 Sex & Sånt 164 0 någon mer som har fetish för pälsjackor?  har ni upplevt fetischen tidigare?  berätta eran... Sex & Sånt Obesvarade
0
164
Tips på akupunktur mot gravidillamående i Stockholmsområdet? av Anony­m (Anon­y­m (undr­a­r)) Första trimeste­rn 219 0 Som rubriken lyder, är det någon som gått på akupunktur mot gravidillamående i Stockholmst... Första trimeste­rn Obesvarade
0
219
Känsla av att aldrig duga av Louie­t­hedog­1­5 Övrigt 194 0 Under en stor del min uppväxt, har jag fått kämpa för att känna mig sedd, betydelsefull oc... Övrigt Obesvarade
0
194
Inbuktning/grop huvud av Anony­m (Orol­i­g ts) Kroppsli­gt 275 0 Är en vuxen person och har haft en inbuktning/grop på huvudet, lite bak på sidan. Har haft... Kroppsli­gt Obesvarade
0
275
Kringresande säljare? av Anony­m (.) Ekonomi 205 0 Någon här som jobbat som säljare? Sådana som reser runt?Går det att leva på lönen?Tänker s... Ekonomi Obesvarade
0
205
Hyperpigmentering hos hund av Anony­m (hund­) Övrigt 231 0 Hunden har fått mörka fläckar i huden på magen och vid ljumskarna. Det har bara dykt upp n... Övrigt Obesvarade
0
231
Bo i Karlstad av Anony­m (Nytt liv) Övrigt 537 0 Har funderingar på att lämna min sambo (sedan 25år) . Jag läser just nu på komvux (och job... Övrigt Obesvarade
0
537
Samordnare inom socialtjänsten av Anony­m (Kval­l­lall) Övrigt 218 0 Finns det någon här som jobbar med samordnande uppgifter såsom bemanningsplanering, vikans... Övrigt Obesvarade
0
218
Meec tools gräsklippare av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 539 0 Jag har haft en meec tools batteridriven gräsklippare i cirka 4 år. Plötsligt började den... Övrigt Obesvarade
0
539
Desert sled av mandu­d­e2 Sport & Fritid 351 0 Idag var jag och provade en Desert sled och den skakade ganska mycket när man gasade, har... Sport & Fritid Obesvarade
0
351
Bruna flytningar på bim, varför får jag ett sånt här ÄL-test? av Anony­m (Koko­) Gravidit­et 275 0 Bifogar en bild. Jag har BIM om två dagar. Har bruna flytningar och mina vanliga pms. Haft... Gravidit­et Obesvarade
0
275
Bor du i Halland se hit! av KMLP8­9 Ofrivill­ig barnlösh­et 325 0 Hej!  jag känner att det hade varit bra att få prata med andra som också har svårt att få... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
325
Wetlook av Anony­m­45678­9 Sex & Sånt 337 0 Hur många är det som tycker det är skönt att duscha i kläder och i så fall vad är eran fav... Sex & Sånt Obesvarade
0
337
Hur är män som gillar män om man jämför med män som bara gillar kvinnor? Jag (man) är intresserad av en annan man. Hjälp!! av Anony­m (Hjäl­p­) Övrigt 196 0 Jag (man) är intresserad av en man men jag vet inte vilket håll han är lagd åt. Jag är säm... Övrigt Obesvarade
0
196
Nära förlossning av Anony­m (Snar­t­kattu­n­gar) Katter 665 0 Suck, blir inte klok på blivande kattmamman. Vi är "familjehem" åt en omplaceringskatt som... Katter Obesvarade
0
665
Vet du vilket år det är?? av Anony­m (Conf­u­sed?) Psykolog­i 288 0 Tänkte bara höra om det finns nån mer här som blivit akutinlagd på psyk och fått sitta och... Psykolog­i Obesvarade
0
288
Nidblödning? av Citte 83 Gravidit­etssymto­m 512 0 Behöver hjälp här ????🙂😀Hade mens 21 kom något på 20 på kvällen men räknar... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
512