• Anonym (Implantationsblödning?)

    Implantationsblödning?

    Hej!
     
    Jag har dålig koll på min menscykel,  vet inte när ägglossning var, eller om den ens varit, av flera olika anledningar.
     
    Förra månaden (juli) kom mensen på dag 40. Nu är jag på dag 41 i denna cykel och hade från dag 35-38 mycket sparsamma bruna flytningar, inget blod. Idag inga flytningar alls. Tog igår morse ett digitalt graviditetstest på morgonurin som visade negativt. Blev EXTREMT förvånad. Har aldrig tidigare haft dessa flytningar, förutom när jag var gravid för många många år sedan. Jag har dessutom kraftigt illamående, alltså måste småäta för att inte kräkas. Var typ 100% på att jag är gravid men icke. Inga andra symtom typ ont i bröst eller så. Dock märklig smak i munnen som troligen hänger ihop med illamåendet.
     
    Kan dessa flytningar ha varit nidblödning/implantationsblödning och skulle det kunna innebära att jag testat för tidigt då ägglossningen var senare än jag trott och att bim blivit förskjuten ytterligare?
     
    När kan jag testa på nytt och förvänta mig att mitt hcg gått upp till mätbara nivåer på tester?
     
Svar på tråden Implantationsblödning?