Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mannen med dom stora kalsongerna släpper långa och mjuka fisar av Anony­m (kals­o­ngen) Relation­sproblem 207 0 Läste ni också den serien? Relation­sproblem Obesvarade
0
207
Hur ofta ett andra urval av Anony­m (Hopp­e­t är de sista som svike­r­) Övrigt 175 0 Hej! Jag har sökt ett jobb som jag verkligen ville ha. Varför jag skriver ville är för att... Övrigt Obesvarade
0
175
Idag känns det inte bra av Anony­m (Grå) Psykisk ohälsa 228 0 Idag är en dag där jag känner mig oälskad. Känner mig deppig men har egentligen ingen anle... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
228
Pcos med regelbunden mens av Avajo­h­ansso­n Fertilit­et och kropp 1,1k 0 Är det någon som fått diagnosen Pcos men trots det har regelbunden mens?jag använder natur... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
1,1k
Spökveckor av Anony­m (Hjäl­p­mig) Oro för missfall 341 0 Hur tidigt började era spökveckor och gick allt bra tillslut ? Såg hjärtat slå och allt mä... Oro för missfall Obesvarade
0
341
Kön till IVF Sahlgrenska av kolik­s­telhe­t Ofrivill­ig barnlösh­et 480 0 Hej på er!Är det någon som står i kö för IVF/fertilitetsutredning på Sahlgrenska? Flera i... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
480
Kan gynakuten tillhandahålla abortpiller? av Anony­m (S) Missfall 699 0 Någon som vet om man kan få abortpiller på plats om man åker in till gynakuten? Jag har bl... Missfall Obesvarade
0
699
Vård via chatt av Anony­m (V) Övrigt 121 0 Om man loggar in på 1177 så kan man trycka på sin vårdcentral och skriva en text om man tr... Övrigt Obesvarade
0
121
Mens två gånger på rad?! av Anony­m (Hej) Övrigt 274 0 Hej, vet någon vad detta innebär eller har samma hänt er?  som ni ser på min app så fick j... Övrigt Obesvarade
0
274
Tand av Anony­m (Cril­l­e j) Hälsa 285 0 Hej på er,skulle verkligen uppskatta hjälp.  har haft problem med tandvärk och ilningar i... Hälsa Obesvarade
0
285
Förlåt av Anony­m (Nobo­d­y) Relation­sproblem 197 0 Till dem som tittar in här, ber jag redan om ursäkt. Ett långt meddelande som jag ska förs... Relation­sproblem Obesvarade
0
197
EKG: sinusrytm men med sinusarytmier? av Anony­m (häls­o­ånges­t­) Kroppsli­gt 186 0 Jag är kvinna och under 30. Haft besvär med extraslag en lång tid, ofta när jag ligger ner... Kroppsli­gt Obesvarade
0
186
Endometrios utan mens? av Anony­m (Ont) Hälsa 212 0 Jag har under en längre tid haft återkommande smärtor i mag-och ryggtrakten som låter väld... Hälsa Obesvarade
0
212
Överbryggnadslån av Anony­m (Hus) Ekonomi 281 0 Hej,är det någon som fått sitt överbryggnadslån förlängt mer än 6 månader? Ekonomi Obesvarade
0
281
Nub teori v 13+0 av Anony­m (Nyfi­k­en) Ultralju­d 228 0 Hej jag blev efter ultraljudet nyfiken på vad det är för en liten som gömmer sig i magen,... Ultralju­d Obesvarade
0
228
Vad är din berättelse? av Anony­m (Este­r­) Sex & Sånt 501 0 Det har säkert funnits liknande trådar men samma innehåll men häromdagen kollade jag på OS... Sex & Sånt Obesvarade
0
501
Analspricka, någon som haft? av Anony­m (Orol­i­g) Kroppsli­gt 243 0 Har en spricka (tror jag) på insidan av ringmuskeln som jag fick efter att jag hade krafti... Kroppsli­gt Obesvarade
0
243
Hur opererar man livmoderframfall? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 210 0 Har tidigare opererat en förlossningsskada (en muskel som inte hade läkt ihop ordentligt)... Kroppsli­gt Obesvarade
0
210
Amning och finnar av gulle­d­ig Skönhet 260 0 Fick mitt tredje barn för drygt tre månader sedan och har den här gången fått finnar på he... Skönhet Obesvarade
0
260
Genombrottsblödning eller mens? Snälla hjälp av maoie­9­7 Fertilit­et & Kropp 225 0 Hej! Hoppas det är okej att fråga i denna grupp, men jag förstår mig inte alls på min mens... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
225