Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Elvanse under graviditeten av Anony­m (Grav­i­d med elvan­s­e) Första barnet 533 0 Hej, jag tar elvanse nu under min graviditet enligt läkarens rekommendationer. Ni som tar/... Första barnet Obesvarade
0
533
Michael Jackson, Billie Eilish & flera andra kändisar ogillar Eminem, varför? av justi­c­e09 Nöje 342 0 https://youtu.be/DxmNyIUNCwI?si=oOS59TNoCULO5A7tTitta på denna videon, Will Smith, Billie... Nöje Obesvarade
0
342
Ägglossning dubbel? av Medin­a­02 Fertilit­et & Kropp 196 0 Hej testar här!hade ägglossning 28/08 visade clearblue advanced äl. Hade beräknad mens 13/... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
196
spel som är nyttiga av Anony­m (qyfa­s­hae) Lekar och aktivite­ter 764 0 Man vill ju helst att sina barn ska vara ute och leka samt göra allting man själv gjorde s... Lekar och aktivite­ter Obesvarade
0
764
Prova på met-fiske av Anony­m (boss­e­) Nöje 295 0 Lånade hem ett par metspön från den lokala Fritidsbanken här i veckan efter att en kollega... Nöje Obesvarade
0
295
Söker efter liknande filmer... av Anony­m (Film­) Övrigt 175 0 Jag söker efter romantiska filmer som utspelar sig på 1800-talet.Filmer likande Redeeming... Övrigt Obesvarade
0
175
Ett undantag inträffade.....? av Anony­m (Micr­o­) Dator & Teknik 558 0 Jag har problem att ladda upp/bifoga mitt  cv/brev nu när jag ska söka ett jobb.. Jag får... Dator & Teknik Obesvarade
0
558
Yh prov.... av Anony­m (Gumm­i­anka) Övrigt 651 0 Har en fråga som inte handlar om familj utan om utbildning. Har gjort urvalsprov . Stod at... Övrigt Obesvarade
0
651
Trappa ut CYMBALTA av Anony­m (Kött­b­ullen­) Hälsa 223 0 Hej!Äter 30 mg cymbalta 1 gång per dag.  Är 30 mg lägsta dosen?Vill trappa ut den här fetm... Hälsa Obesvarade
0
223
Vården behöver reformeras till patienternas fördel av Anony­m (Vård­p­olise­n­) Politik 191 0 Dagens vårdgarantier fungerar inte i praktiken och politikerna på regional- och riksdagsni... Politik Obesvarade
0
191
POTS av Anony­m (lång­o­chsma­l­tjej) Kroppsli­gt 178 0 Någon här inne med POTS? Jag tror att jag kan ha det. Har lågt blodtryck och haft länge. Y... Kroppsli­gt Obesvarade
0
178
Kan inte starta vissa sidor på Mac av Anony­m (hjäl­p­) Dator & Teknik 445 0 Aftonbladet,facebook och smhi fungera utan problem, men imdb,kivra osv vill inte öppna sig... Dator & Teknik Obesvarade
0
445
Endometrios av Anony­m (Li) Kroppsli­gt 162 0 Jag har varit på synundersökning o de sa att allt är ok. Har alltid haft lite fri vätska b... Kroppsli­gt Obesvarade
0
162
Jag känner mig extra aspig idag av Fredd­i­e K Psykisk ohälsa 257 0 Jag har ADHD och Asperger, som det hette förut, men det vet ni nog vid det här laget. Just... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
257
Vad är skillnaden på sexig och snygg? av Anony­m (Vad är skill­n­aden?­) Sex & Sånt 165 0 Hej! Jag är en kille i 25 årsåldern som senaste veckan funderat en del på detta ämne.jag h... Sex & Sånt Obesvarade
0
165
Tidigt ultraljud letrozol av Anony­m (Nyfi­k­en) Ultralju­d 197 0 Hej! Är det någon som fått göra ett supertidigt ultraljud när ni blivit gravida med letroz... Ultralju­d Obesvarade
0
197
TMG och homocystein - effekt? av Anony­m (Effe­k­t) Ofrivill­ig barnlösh­et 306 0 Hej!Någon som ätit kosttillskottet TMG och fått ner sitt homocysteinvärde? 😊 Jag h... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
306
Nub teori. av gravi­d­22 Ultralju­d 267 0 Vilket kön skulle ni gissa vår lilla krabat är? V12+5 Ultralju­d Obesvarade
0
267
Mitt barn, 1.5 år har bitit till och från 9 månader - blir det bättre? av ssafe­h­eaven Barn 1-2 år 618 0 Hej allihopa, min son har bitit frpn och till sedan han ca 9 månader.Han har varit hemma m... Barn 1-2 år Obesvarade
0
618
Beröring och kärlek av Nsson­8­6 Övrigt 287 0 Hej,vet inte var jag ska börja men är 38 år gift och har 3 barn vilket är fullt upp på mån... Övrigt Obesvarade
0
287