Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Läst min gamla dagbok av Anony­m (TS) Övrigt 251 0 Jag är 60+ och råkade hitta min gamla dagbok. En fin broderad gästbok med fint papper. Tog... Övrigt Obesvarade
0
251
Progesteron av Anony­m (T) Svårt att få barn 519 0 Vad hade ni för progesteron-värde, ni som testat er minst 7 dagar efter ÄL? Svårt att få barn Obesvarade
0
519
Letrozol behandling 5mg, VUL nr 2? av Barnl­ä­ngtan­2­024 Behandli­ngar 548 0 Hej alla!Är inne på min andra omgång letrozol, dubbeldos denna gång (5mg). Jag va på VUL i... Behandli­ngar Obesvarade
0
548
Tidig vattenavgång flera gånger? av Zaro Grav. komplika­tioner 569 0 Hej!Finns fler som haft tidig vattenavgång? Har det skett en gång eller flera gånger? Jag... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
569
Ilningar i tand! av Fampi Hälsa 280 0 Hej på er!  Jag har nu haft problem med munhålan i snart 8 månader. Har dragit ut ett fler... Hälsa Obesvarade
0
280
Nub-teori av Anony­m (SHB) Ultralju­d 228 0 Hej! Jag gjorde KUB-UL förra veckan och undrar om någon vill gissa könet?  🥰 Ultralju­d Obesvarade
0
228
Hjälp! Hur bleker man linne? av Hhhan­n­ah Övrigt 325 0 Hej! Har några linnegardiner som är helt nya men inte så vita som jag skulle vilja ha dem.... Övrigt Obesvarade
0
325
Någon som vågar gissa kön av Anony­m (123g­r­avida­n­draba­r­net) Ultralju­d 187 0 Någon som vågar gissa vad det skulle kunna vara för kön på vår bebis? Bilderna är tagna på... Ultralju­d Obesvarade
0
187
Konstiga flytningar av drömm­e­nomfa­m­iljel­i­vet Fertilit­et & Kropp 251 0 Hej allihopa! För att göra en lång historia kort så försöker jag och min sambo att få barn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
251
Ljudkänslig eller stressad? av Anony­m (fy) Övrigt 100 0 Jag verkligen hoppar högt av alla plötsliga ljud. Mitt hjärta också, enligt min fitbit. Nå... Övrigt Obesvarade
0
100
Ägglossningstestsfunderingar av Kashm­i­r89 Fertilit­et & Kropp 245 0 Hej!!Jag och min sambo har under över 1år försökt bli gravida.haft två tidiga missfall, v.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
245
Letrozol och tillbaka flyttad efter ultraljud av Akire­0­1 Ultralju­d 274 0 Jag har pcos och är nu gravid med tredje barnet. Har varit på ett tidigtultraljud och fått... Ultralju­d Obesvarade
0
274
Vilket kön? av Anony­m (R) Ultralju­d 207 0 Vilket kön skulle ni gissa på? 😊  Ultralju­d Obesvarade
0
207
Ni som varit på Freja samtal / ks samtal hur gick det? av Anony­m (Ks) Förlossn­ingsräds­la 1,2k 0 Jag ska på frejasamtal på imorgon och jag undrar lite hur det gick till och vilken inställ... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
1,2k
Letrozol 4 dagar? av Anony­m (Moa) Behandli­ngar 443 0 Jag har tagit letrozol nu i några månader för att boosta min ägglossning.Man tar ju samman... Behandli­ngar Obesvarade
0
443
Relationer och PTSD av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 271 0 Jag har börjat i terapi på grund av att jag fortfarande kämpar med PTSD. I mitt fall beror... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
271
Gravid men inte berättat det för de närmaste av Anony­m (Grav­i­d) Övrigt 176 0 Jag är gravid men har ännu inte berättat detta för mina föräldrar, mina syskon, mina närma... Övrigt Obesvarade
0
176
Dotter på 17 månader är så otroligt rädd av Anony­m (M) Föräldra­skap 170 0 Jg har en dotter på 17 månader som är så otroligt rädd för främlingar. Hon har 5 vuxna som... Föräldra­skap Obesvarade
0
170
Mens hela tiden av Anony­m (Tant­) Kroppsli­gt 190 0 I somras sköt jag på min mens. Kom sent efter och kortare. Nu har jag haft mens I 3 ve. 2... Kroppsli­gt Obesvarade
0
190
Bästa rakpermanenten i Göteborg? av Amade­u­sFTW Skönhet 411 0 Hej allihop!  Vilken salong gör den bästa rakpermanenten på mixed hair 3C/4A hår i Götebor... Skönhet Obesvarade
0
411