Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Clearblue fertilitetsmonitor av Pingv­i­nenzo­r­ro Fertilit­et & Kropp 194 0 Hej! Är det någon som använder clearblue fertilitetsmonitor? Jag blir stressad av den. stä... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
194
Guldring piercing av Bimbo­a­nkan Hälsa 332 0 Hej, är det någon som vet var man kan köpa en ring/hästsko eller liknande i storlek 10*16... Hälsa Obesvarade
0
332
Progesterontillskott för att öka chansen att bli gravid av Anony­m (Jord­g­ubbst­j­ejen) Provrörs­befr. / IVF 299 0 Hej på er!jag och min partner genomgår en ivf behandling och gjorde återföring förra månad... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
299
Ultraljud v.15 vs RUL av MrsDa­t­ta Fosterdi­agnostik 620 0 Hej alla!  Tänker att jag får ge lite bakgrundsinfo. Är gravid och fick vid KUB-test en hö... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
620
Ultraljud v.15 vs RUL av MrsDa­t­ta Ultralju­d 268 0 Hej alla! Tänker att jag får ge lite bakgrundsinfo. Är gravid och fick vid KUB-test en hög... Ultralju­d Obesvarade
0
268
Hyresrätt erbjudande - intyg senast? av Mango­5 Övrigt 538 0 Hej! Jag kommer bli erbjuden en hyresrätt via Stockholms bostadsförmedling, och har aldrig... Övrigt Obesvarade
0
538
Hjälp tolka provresultat!! av Milni­c Övrigt 505 0 FSH 5,7LH 12,0östradiol 146Prolaktin 140 Jag tog blodprovet en random dag i cykeln, efters... Övrigt Obesvarade
0
505
Roligt på bröllopet av Rajja Nöje 1,2k 0 Jag och en till ska vara toastmadame på bröllop i sommar. försöker hitta roliga inslag und... Nöje Obesvarade
0
1,2k
Fråga om blockerat nummer? av Anony­m (Loui­s­e 82) Familjel­iv - sajten 253 0 Om en person blockerat mitt nummer,  blockerar dens telefon mitt nummer även om jag trycke... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
253
Undersökning om husdjursprodukter (studentprojekt) av mano8­1 Hundar 1,0k 0 Hej alla ni som äger hundar och även katter! Jag studerar just nu en utbildning gällande U... Hundar Obesvarade
0
1,0k
Nån med erfarenhet av många, många kemiska graviditeter? av Anony­m (Grav­i­d igen) Missfall 575 0 Nån här med erfarenhet av jättemånga kemiska graviditeter? Jag har haft 14 missfall totalt... Missfall Obesvarade
0
575
Andrahand i Stockholm, var ska man leta? av Anony­m (TS) Ekonomi 261 0 Någon som har tips? Har kollat Blocket Bostad och några Facebook-grupper.Tips på någon mer... Ekonomi Obesvarade
0
261
Thousands march in support of Palestine in Rome, Paris and Istanbul av zfthn Övrigt 279 0 Thousands march in support of Palestine in Rome, Paris and Istanbul  #Columbia Univer... Övrigt Obesvarade
0
279
Thousands march in support of Palestine in Amsterdam av zfthn Övrigt 226 0 Thousands march in support of Palestine in Amsterdam    #Columbia University  #CEAS... Övrigt Obesvarade
0
226
Varför ska allt klassificeras och delas in i fack? av Anony­m (Klas­s­ifice­r­ing) Övrigt 145 0 Varför är människan så besatt i att dela i allt i fack eller definitioner? Speciellt när d... Övrigt Obesvarade
0
145
Orolig av Anony­m (O) Övrigt 150 0 Kan man ha en underhudsfinne på sidan av halsen? Blir lite orolig då jag aldrig hsft en dä... Övrigt Obesvarade
0
150
Vattniga flytningar..? av Anony­m (Klim­a­kteri­e­t) Kroppsli­gt 235 0 Hej, jag har de senaste dagarna haft vattniga flytningar. Jag förstår inte varför det har... Kroppsli­gt Obesvarade
0
235
Tonåring som vistats på sis.. av Anony­m (Intr­e­ssera­d­) Relation­sproblem 208 0 Det skulle vara mycket intressant  att veta Hur personal behandlat  dig/er när* Du matvägr... Relation­sproblem Obesvarade
0
208
auktioner av Anony­m (LV-m­e­) Konsumen­t/Inhand­la 747 0 Sälj aldrig på Göteborg Auktionsverk!!!   Skickade detaljerade bilder på min Chanelväska o... Konsumen­t/Inhand­la Obesvarade
0
747
Svullnad på yttre fotknölen av Andre­a­BD Hälsa 316 0 Jag har haft det lite mer eller mindre i kanske ett år. Fotknölen på utsidan av foten (int... Hälsa Obesvarade
0
316