Tidigt (ca v7-8) ultraljud i Linköpingstrakten?
av curiosity86
|
Oro för missfall
|
|
341
|
0
|
Hej, Någon som kan rekommendera någon privat klinik som kan göra tidigt ultraljud i Linköp...
|
Oro för missfall
Obesvarade
|
Graviditetspenning
av Anonym (Es)
|
Tredje trimestern
|
|
525
|
0
|
Hej! Är gravid i vecka 29 och har idag ansökt och skickat iväg ansökan om graviditetspenni...
|
Tredje trimestern
Obesvarade
|
Jag kan inte låta bli annat än att älska den här grafen över hur mycket pengar de bästa 1920-30talsfilmerna tjänade vid release
av Aniiee
|
Nöje
|
|
267
|
0
|
För jag älskar grafer. Detta är grafen över hur mycket pengar de 29 bästa (nåja...) filmer...
|
Nöje
Obesvarade
|
Tänka på din egna gräns
av Anonym (Berätta)
|
Sex & Sånt
|
|
345
|
0
|
skulle du kunna eller har du någon gång kanske till och med ofta tänj på din grön inom sex...
|
Sex & Sånt
Obesvarade
|
Uttag av spiral
av MalinGrahn
|
Övrigt
|
|
266
|
0
|
Jag tog ut min spiral för 2 veckor sen och så fick jag en blödning 2 dagar efter som varad...
|
Övrigt
Obesvarade
|
BORTTAPPAD FÖRLOVNINGSRING
av Anonym (Helpme)
|
Övrigt
|
|
515
|
0
|
Hej! Jag har tappat bort min förlovningsring och har panik. Den är så betydelsefull och ja...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Ont när jag knöt skorna - farligt?
av Anonym ((nojjig..))
|
Andra trimestern
|
|
1,0k
|
0
|
Hej!Väntar första barnet och är i vecka 19+5.Jag har börjat få en del mage och börjar känn...
|
Andra trimestern
Obesvarade
|
Järnavlagringar
av Anonym (B)
|
Övrigt
|
|
147
|
0
|
Om jag glömmer kvar lite vatten i en vit porslinskopp så blir det brungul missfärgning i b...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Fler som har eller har haft cerklage?
av Anonym (TS)
|
Graviditet
|
|
323
|
0
|
För de som inte vet så är det alltså ett band som man sätter runt livmoderhalsen för att d...
|
Graviditet
Obesvarade
|
Vad anser Islam om katter?
av Anonym (Förvirrad)
|
Katter
|
|
517
|
0
|
har en bekant som är extrem troende men har hotat med att döda katter tidigare. Nu ser ja...
|
Katter
Obesvarade
|
Gamla plastleksaker innehåller giftiga kemikalier
av Anonym (Viktigt)
|
Övrigt
|
|
185
|
0
|
Det här med återvinning har ju varit på tapeten länge och många köper gamla leksaker och m...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Vad tjänar ni målare?
av Anonym (Målartjejen)
|
Ekonomi
|
|
385
|
0
|
Hur mycket tjänar man som färdigutbildad målare efter att ha avslutat en yrkesutbildning?...
|
Ekonomi
Obesvarade
|
Provsvar
av emeliiee
|
Utredning
|
|
697
|
0
|
Hej!
Jag och sambon har påbörjat en fertilitetsutredning och jag lämnade blodprover igår,...
|
Utredning
Obesvarade
|
Tecknat om far och son
av Vårsaga
|
Förälder
|
|
339
|
0
|
Ville bara dela med mig av en tecknad serie som jag hoppas kan få andra föräldrar att le....
|
Förälder
Obesvarade
|
Knöl eller finne på bröstvårtan?
av Anonym (Ylva)
|
Hälsa
|
|
335
|
0
|
Hej,Igår upptäckte jag vad jag trodde var en liten finne på ena bröstet. Alldeles intill b...
|
Hälsa
Obesvarade
|
Föräldrapenning utbetalning?
av Anonym (Jessi)
|
Övrigt
|
|
548
|
0
|
Har sökt föräldraledigheten lämnade in 3 juli, nu den 30 augusti har dom godkänt min ansö...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Problem i vardagen!
av Julle0603
|
Övrigt
|
|
416
|
0
|
Hej! det är nämligen så att jag och några klasskamrater ska starta ett UF-Företag. Så jag...
|
Övrigt
Obesvarade
|
Hej!
av Anonym (blomman)
|
Skola
|
|
403
|
0
|
Vill flytta till mariefred och undrar hur skolorna är där både för nackdelar? Och vill äve...
|
Skola
Obesvarade
|
Mens igen efter avslutad mens?
av Anonym (Lollos87)
|
Fertilitet & Kropp
|
|
154
|
0
|
Kortfattat: Jag brukar ha mens var 4dje vecka, brukar komma punkligt på dag 28.Förra månad...
|
Fertilitet & Kropp
Obesvarade
|
Sökes: Föräldrar till barn med ulcerös kolit
av northbynorthwest
|
Åkomma/sjukdom
|
|
1,0k
|
0
|
Jag är översättare och konsult för ett översättningsföretag, POW Translations. I mitt arbe...
|
Åkomma/sjukdom
Obesvarade
|