Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tidigt (ca v7-8) ultraljud i Linköpingstrakten? av curio­s­ity86 Oro för missfall 341 0 Hej, Någon som kan rekommendera någon privat klinik som kan göra tidigt ultraljud i Linköp... Oro för missfall Obesvarade
0
341
Graviditetspenning av Anony­m (Es) Tredje trimeste­rn 525 0 Hej! Är gravid i vecka 29 och har idag ansökt och skickat iväg ansökan om graviditetspenni... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
525
Jag kan inte låta bli annat än att älska den här grafen över hur mycket pengar de bästa 1920-30talsfilmerna tjänade vid release av Aniie­e Nöje 267 0 För jag älskar grafer. Detta är grafen över hur mycket pengar de 29 bästa (nåja...) filmer... Nöje Obesvarade
0
267
Tänka på din egna gräns av Anony­m (Berä­t­ta) Sex & Sånt 345 0 skulle du kunna eller har du någon gång kanske till och med ofta tänj på din grön inom sex... Sex & Sånt Obesvarade
0
345
Uttag av spiral av Malin­G­rahn Övrigt 266 0 Jag tog ut min spiral för 2 veckor sen och så fick jag en blödning 2 dagar efter som varad... Övrigt Obesvarade
0
266
BORTTAPPAD FÖRLOVNINGSRING av Anony­m (Help­m­e) Övrigt 515 0 Hej! Jag har tappat bort min förlovningsring och har panik. Den är så betydelsefull och ja... Övrigt Obesvarade
0
515
Ont när jag knöt skorna - farligt? av Anony­m ((noj­j­ig..)­) Andra trimeste­rn 1,0k 0 Hej!Väntar första barnet och är i vecka 19+5.Jag har börjat få en del mage och börjar känn... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
1,0k
Järnavlagringar av Anony­m (B) Övrigt 147 0 Om jag glömmer kvar lite vatten i en vit porslinskopp så blir det brungul missfärgning i b... Övrigt Obesvarade
0
147
Fler som har eller har haft cerklage? av Anony­m (TS) Gravidit­et 323 0 För de som inte vet så är det alltså ett band som man sätter runt livmoderhalsen för att d... Gravidit­et Obesvarade
0
323
Vad anser Islam om katter? av Anony­m (Förv­i­rrad) Katter 517 0 har en bekant som är extrem troende men har hotat med att döda katter tidigare.  Nu ser ja... Katter Obesvarade
0
517
Gamla plastleksaker innehåller giftiga kemikalier av Anony­m (Vikt­i­gt) Övrigt 185 0 Det här med återvinning har ju varit på tapeten länge och många köper gamla leksaker och m... Övrigt Obesvarade
0
185
Vad tjänar ni målare? av Anony­m (Måla­r­tjeje­n­) Ekonomi 385 0 Hur mycket tjänar man som färdigutbildad målare efter att ha avslutat en yrkesutbildning?... Ekonomi Obesvarade
0
385
Provsvar av emeli­i­ee Utrednin­g 697 0 Hej! Jag och sambon har påbörjat en fertilitetsutredning och jag lämnade blodprover igår,... Utrednin­g Obesvarade
0
697
Tecknat om far och son av Vårsa­g­a Förälder 339 0 Ville bara dela med mig av en tecknad serie som jag hoppas kan få andra föräldrar att le.... Förälder Obesvarade
0
339
Knöl eller finne på bröstvårtan? av Anony­m (Ylva­) Hälsa 335 0 Hej,Igår upptäckte jag vad jag trodde var en liten finne på ena bröstet. Alldeles intill b... Hälsa Obesvarade
0
335
Föräldrapenning utbetalning? av Anony­m (Jess­i­) Övrigt 548 0 Har sökt föräldraledigheten  lämnade in 3 juli, nu den 30 augusti har dom godkänt min ansö... Övrigt Obesvarade
0
548
Problem i vardagen! av Julle­0­603 Övrigt 416 0 Hej! det är nämligen så att jag och några klasskamrater ska starta ett UF-Företag. Så jag... Övrigt Obesvarade
0
416
Hej! av Anony­m (blom­m­an) Skola 403 0 Vill flytta till mariefred och undrar hur skolorna är där både för nackdelar? Och vill äve... Skola Obesvarade
0
403
Mens igen efter avslutad mens? av Anony­m (Loll­o­s87) Fertilit­et & Kropp 154 0 Kortfattat: Jag brukar ha mens var 4dje vecka, brukar komma punkligt på dag 28.Förra månad... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
154
Sökes: Föräldrar till barn med ulcerös kolit av north­b­ynort­h­west Åkomma/s­jukdom 1,0k 0 Jag är översättare och konsult för ett översättningsföretag, POW Translations. I mitt arbe... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,0k