Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur togs din kink emot? av Anony­m (Lars­-­Erik) Sex & Sånt 297 0 Vågade du berätta eller visa något som gick utanför er norm? Att du har gayfantasier, att... Sex & Sånt Obesvarade
0
297
Kattunge. Kön. av Anony­m (Katt­) Katter 386 0 Vi har hittat en kattunge igår. Vad tror ni , hane eller hona  ? Katter Obesvarade
0
386
Hur är det att vara tillsammans med någon som är adopterad? av Anony­m (Ts) Relation­sproblem 201 0 Jag och några vänner har uppmärksammat att många adopterade idag mår psykiskt dåligt.Det f... Relation­sproblem Obesvarade
0
201
Bus i skolgången av Anony­m (Robi­n­minig­o­lf) Övrigt 190 0 Hej på er ! Nu kanske de flesta av er har vart snälla under er skolgång men det har minsan... Övrigt Obesvarade
0
190
Hjälp - rädd för illamående vid abort av Anony­m (Rädd tjej) Övrigt 366 0 Jag ska ta första tabletten (mifegyne) om två dagar och är jätte nervös för att ligga och... Övrigt Obesvarade
0
366
54 åring satte eld på hustruns pälsjacka 2023-12-16 av Hemli­g­apers­o­nen12­3 Övrigt 159 0 https://corren.se/nyheter/linkoping/artikel/mannens-raseri-tande-eld-pa-palsjacka-och-slog... Övrigt Obesvarade
0
159
Fråga om föräldrapenning av Anony­m (Undr­a­nde bliva­n­de mamma­) Ekonomi 281 0 Jag tycker det är svårt att veta vad jag ska skriva in för lön till försäkringskassan nu n... Ekonomi Obesvarade
0
281
Återföring embryo av Frido­l­inen Förälder 366 0 Hej! Hade ägglossning idag lördag och ska ta nya prover på tisdag inför embryo återföring... Förälder Obesvarade
0
366
Kan jag ha missat min ägglossning? av Anony­m (Förv­i­rrad) Fertilit­et & Kropp 231 0 hej,jag och min sambo planerar barn. Jag slutade med ppiller runt jul 2023 och fick första... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
231
Hur kan vissa bli kära en gång i veckan typ? av Anony­m (Förv­i­rrad) Relation­sproblem 216 0 Har en fundering. En nära vän till mig (ensamstående 2 barns mamma, 30+) har ett (enligt m... Relation­sproblem Obesvarade
0
216
Femke Bol. Du vann inte, men jag älskar dig. av Anony­m (Finn­s bara en Femke­) Relation­sproblem 150 0 Snygga Femke med OS finaste rumpa. Jag lider med dig, skulle ha blivit din tävling idag me... Relation­sproblem Obesvarade
0
150
Blödning vecka 10 av Anony­m (Tea) Gravidit­et 171 0 Hej… Jag vill nog mest ventilera min oro lite. Är gravid i vecka 10 (9+3) och började imor... Gravidit­et Obesvarade
0
171
Gissa kön 12+4 🤗 av Loloo­s­a Ultralju­d 112 0 Ultralju­d Obesvarade
0
112
Gissa kön 12+5 av Lollo­p­åkoll­o Ultralju­d 164 0 Hej alla.Tänkte kolla om ni kunniga skulle vilja gissa kön på våran lilla. Ultralju­d Obesvarade
0
164
Förundersökning. av Andma­l Övrigt 249 0  Hej i förhör med mig som målsägande ställde dom frågan   Vilket skadestånd jag yrkar. Var... Övrigt Obesvarade
0
249
Mått på nackspalt? av Anony­m (Anon­y­m999) Fosterdi­agnostik 318 0 Skriv gärna vad har ni fått för mått på nackspalt vid KUB och vilket kön det var.Funderar... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
318
Har måttet på nackspalten skiljt sig på era barn? av Anony­m (Anon­y­m123) Fosterdi­agnostik 309 0 Vår första dotters nackspalt var 1,5 mm på kub, vår andra dotters mått vet jag inte men sk... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
309
Ni som fått tvillingar och ensamt barn av Anony­m (Elin­) Övrigt 210 0 Ni som fött både tvillingar och ett ensamt barn, kände ni någon skillnad i tidig gravidite... Övrigt Obesvarade
0
210
Flera missfall, ett barn sedan gravid igen. Sannolikhet för missfall igen? av Anony­m (Orol­i­g) Oro för missfall 273 0 Hej!Jag har många missfall i bagaget. 7st på raken. Fick sedan våran mirakelbebis.Nu är ja... Oro för missfall Obesvarade
0
273
Mannen med dom stora kalsongerna släpper långa och mjuka fisar av Anony­m (kals­o­ngen) Relation­sproblem 193 0 Läste ni också den serien? Relation­sproblem Obesvarade
0
193