Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Alkoholmissbrukande mamma får ensam vårdnad. av Helta­n­onymp­a­ppa Övrigt 1,5k 0 I en värld där mäns våld mot kvinnor ses som ett massivt problem, vilket det också är, ten... Övrigt Obesvarade
0
1,5k
Sammanväxnibgar i livmodern/Ashermans syndrom av Lunag­i­rl Behandli­ngar 774 0 Någon som fått bra hjälp gällande detta tillstånd i Sverige, vilken klinik var ni till? Ja... Behandli­ngar Obesvarade
0
774
Vad är normal underben/lår ratio? av Anony­m (Lång­a lår) Kroppsli­gt 254 0 Jättekonstig sak att. hänga upp sig på, jag vet... men jag har fått för mig att jag har ab... Kroppsli­gt Obesvarade
0
254
Någon kunnig på TVK av Anony­m (M) Gravidit­et 290 0 Hej,Lång historia men jag har går på extra kontroller för minskade fosterrörelser. Gjort t... Gravidit­et Obesvarade
0
290
Akut diarré dagligen av ElBar­t­o Hälsa 273 0 Hej, vill bara dela med mig av min erfarenhet för att kunna hjälpa andra. Under 2 år hade... Hälsa Obesvarade
0
273
Missnöjd med invisaligns? av Liii9­1 Skönhet 967 0 Hej, ni som gjort tandreglering med invisaligns och varit missnöjda - vad har ni blivit mi... Skönhet Obesvarade
0
967
Deltagare sökes till en intervjustudie vid Stockholms universitet av chris­c­ross Övrigt 238 0 SÖKES: Studiedeltagare till en intervjustudie som tar avstamp i konceptet manosfären, med... Övrigt Obesvarade
0
238
Tillväxtultraljud graviditetsdiabetes av Aniel­a­novel­i­a Ultralju­d 393 0 I vecka 31 fick jag reda på att jag har graviditetsdiabetes som räcker att kostbehandlas.... Ultralju­d Obesvarade
0
393
Vad är det här för lek? av Carme­l­ina Övrigt 1,1k 0 Hej! Jag fyller år och ska ha fest för 25 personer och vill ha ett par lekar under kvällen... Övrigt Obesvarade
0
1,1k
Skidåkning v13 av Leonk­m­a Sport & Fritid 682 0 Hejjag har två döttrar i yngre tonåren . Vi har tänkt att boka en skidresa till norra värm... Sport & Fritid Obesvarade
0
682
Vad tycker du om designen på luftvärmepumpars yttre del? av T Rosen­q­vist Övrigt 794 0 Hej, Jag pluggar till civilingenjör inom teknisk design på Luleå tekniska universitet. Jag... Övrigt Obesvarade
0
794
Sjukersättning regler av Anony­m (J) Övrigt 141 0 Jag har hört  man får jobba 5 timmar i veckan utan att det påverkar ersättningen. Men gäll... Övrigt Obesvarade
0
141
Voxra och bipolaritet? av Anony­m (A) Psykisk ohälsa 260 0 För många år sedan fick jag Citalopram men jag tror att det hette något annat då. Jag blev... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
260
Kolposkopi av Vilse­n­tjej2­0 Hälsa 428 0 Transformationszon typ 1. efter ättiksyrapensling svagt acetovitt upptag kl 12 men även me... Hälsa Obesvarade
0
428
Möjligheter är som solnedgångar - om du väntar av Anony­m (Trum­p­etens trium­f­) Övrigt 161 0 för länge så går du miste om dom. Övrigt Obesvarade
0
161
Vill du läsa en roman om historia där tidsresor är ett litet inslag? av Hylle­m­or Övrigt 244 0 Tycker du om att läsa och gillar du tidsresor och/eller historia? Vill du läsa en tidsrese... Övrigt Obesvarade
0
244
Tagit Alimemazin av Anony­m (Ali) Kroppsli­gt 434 0 Jag tog ca 1/2 tablet Alimemazin utan kapse. Läser på fass att man inte ska ta tabletterna... Kroppsli­gt Obesvarade
0
434
Bebis dragit av mig hår? av Missm­i­ssis2 Övrigt 347 0 Kan en bebis dra av håret så det blir en kal fläck? Känns som det är lite stubb/nått som v... Övrigt Obesvarade
0
347
Tips på recension av Cybex Cloud T i-size av Loppa­n­1993 Bilbarns­tol/Säke­rhet 1,4k 0 Hej! Vill tipsa om ett babyskydd vi fått prova och här är mina tankar.    Cybex Cloud T i-... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
1,4k
Remiss till moderkaksprov vid vanish twin av Asfal­t­sblom­m­a Övrigt 181 0 Hejsan!! Jag har en konstaterad vanished twin vilket försvårar möjligheterna till en trovä... Övrigt Obesvarade
0
181