• Anonym (Förvirrad)

    Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt...

    Ska försöka göra en lång historia kort... för drygt 3 år sedan skiljde jag mig. Det var en jobbig period såklart och som så många andra kastade jag mig ut på tinder som nån slags "plåster på såren /panik grej" mitt äktenskap va 15 år långt och jag var helt grön när det kom till dejting. Jag var trasig och skrev lite med några men en kille skrev mer. Jag nappade och vi dejtade 3 gånger. Han vill konstant ha bilder på min kropp vilket han ytterst sällan fick. Vi kollade på tv hos honom dom 2 gånger vi sågs. Vi pratade knappt. Jag började må bättre och insåg att det faktiskt fanns fler killar. När han märkte att han tappade mig fick han nog panik...

    Han började ringa oftare och oftare, han va ofta full och kunde somna mitt i en mening. Jag backade mer och mer. Tillslut slutade jag bara svara. Det gick ett tag men sen började han höra av sig igen och detta har nu pågått i 3 år. Med jämna mellanrum hör han av sig på ett underligt sätt. Han tar inte in vad jag skriver ett skvatt. Han är helt övertygad om att han gjorde nått misstag mot mig och att jag kommer "ta tillbaka honom". Han tror jag går och väntar på honom och att han ska bli bra. 

    Jag har nu hörde gan av sig i dagarna igen och jag blev så arg på hans totala självgodhet att jag skrev att han är creepy och att jag vill bli lämnad ifred. Han svarar saker som " hahahaha" " du är så go". Han berättar om att han bara tänker på mig osv. Jag har nog blockat honom på alla ställen som går nu. Telefon, snap, Facebook mm. Han bor långt bort vilket är skönt.

    Problemet är att jag blir så frustrerad och arg på denna människa som på riktigt inte fattar bättre. Samtidigt som jag skäms över hur otrevlig jag är. 

    Vill ingenting med detta utom att ventilera. Jag tycker detta är obehagligt och känner mig överkörd på nått konstigt sätt. Kan inte sätta fingret på det. Han var knepig när vi sågs men det fattade jag inte då så är nog arg på mig själv också.

    Tack om du orkat läsa

Svar på tråden Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt...