• Anonym (Anonym)

Tecken på missfall?

Hej!
    Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa barn. Jag har sen ett år tillbaka tagit ut min hormonspiral. Jag har haft en menscykeln mellan 31-40 dagar Sedan dess. Jag har sedan i Januari testat äl stickor och har haft en höjning/topp varje cykel. 

Jag fick min senaste mens 31/5. Äl-stickan visade 2 sträck 18/6 vilket då påvisar att jag den 19/6 borde ha äl. 

Vi hade samlag dagarna innan och fram till 20/6.

Jag har efter det inte fått min mens. Äl är 3 veckor sen idag 10/7. Mensen beräknad i fredags 5/7. Jag har testat flera olika gravtest. I lördagskväll var det ett svagt sträck, som gjorde att jag fick upp förhoppningarna. Men idag var det inget sträck på gravtestet. Jag har haft några droppar blod vid toabesök vid 4 olika tillfällen utspridda på sista veckan. I går var det en liten klump blod. Men ingen mens. 
    Jag tog idag ett äl-test som visade 2 sträck. Jag och min sambo hade samlag. Efter samlaget blödde jag. 

Vad kan allt detta bero på? Kan jag få en till ägglossning utan mens emellan? 

Varför kommer det lite blod utspritt vid olika tillfällen och blod vid samlag? Men ingen mens? 

Svar på tråden Tecken på missfall?