Ni som använder Owlet andningslarm
Vi använder oss av Owlet andningslarm vilket vi än så länge varit väldigt nöjda med, däremot är ljudet så himla lågt och jag skulle nog inte vakna av det om det skulle larma på natten. Vi har endast fått gula larm (svårt att få avläsning) så ingen fara så, men är rädd att jag ej skulle vakna om den skulle larma rött. Har försökt googla mig till hur man justerar ljudnivån och kollat runt överallt men kan ej hitta något om hur man ändrar det. Även larmet på mobilen krånglar så om man sitter i rummet bredvid och det larmar så kommer det endast efter ett tag upp en avisering på mobilen att sockan har svårt att få avläsningar. Mobilen larmar endast med ljud om den är på inne i appen (måste alltså ha inställningen på mobilen att autolås aldrig aktiveras utan mobilen är igång i appen hela tiden) kan alltså inte använda mobilen till annat under tiden just för att inte missa larm isåfall.Är det någon här inne som vet hur man justdrar dessa inställningar? har verkligen kollat överallt men kan inte hitta nått.