Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Träffa partner sommaren 2024? av Anony­m (tröt­t­singe­l­) Relation­sproblem 417 0 Hej. Vart skulle kunna vara en bra plats på att träffa en partner sommaren 2024?Riktigt tr... Relation­sproblem Obesvarade
0
417
Mögelallergi syntom- kan det komma och gå? av Anony­m (orol­i­g mamma­) Åkomma/s­jukdom 1,5k 0 Hej jag är extremt nojjig för mögel i huset och börjar fundera på symtom. LIte mögel finns... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,5k
Proteinbars och Isotretinoin av Anony­m (Undr­a­nde) Kosthåll­ning 1,1k 0 Hej! Jag går på Isotretinoin behandling just nu och brukar äta sånna bars för vikten, som... Kosthåll­ning Obesvarade
0
1,1k
Någon som jobbar på tindra? av Anony­m (This­G­irl) Övrigt 747 0 Hej ! Ska börja jobba privat snart, jobbat kommunalt i 10 års tid.Tänkte höra om någon här... Övrigt Obesvarade
0
747
Känner mig ”blöt/våt” men inga flytningar? av Anony­m (Anon­y­m) Fertilit­et och kropp 1,0k 0 Enligt min kalender kommer min ägglossning imorgon eller redan påbörjad idag. Har inte tag... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
1,0k
Stor moderkaka av Anony­m (Orol­i­g skäl) Hälsa 436 0 Hej! När jag gjorde en sen abort i vecka 15 utbrast barnmorskan att jag hade en stor moder... Hälsa Obesvarade
0
436
Matlådor av Bimbo­a­nkan Kosthåll­ning 347 0 Är intresserad av att testa färdiga matlådor som man kan köpa eller abonnera på. Jag har h... Kosthåll­ning Obesvarade
0
347
Spola äggledare - INTE läskigt! av Fiffi­1­1 Behandli­ngar 611 0 Jag hade oroat mig så mycket för detta efter att ha läst att folk hellre tuggar glas och v... Behandli­ngar Obesvarade
0
611
Har nån testa Thorasan? Funkar den? av Viva la 82 Sex & Sånt 1,7k 0 Fick en reklam om Thorasan, nån som har testat? Sex & Sånt Obesvarade
0
1,7k
Konstig lukt i näsan av Jofro Övrigt 431 0 Hejsan, Jag är just nu gravid i vecka 8 7+3 och har under denna veckan ganska ofta känt en... Övrigt Obesvarade
0
431
Spola äggledare av Anony­m (Börj­a­rTapp­a­Hoppe­t­) Fertilit­et & Kropp 226 0 Halloj!Försökt bli gravid i 8 månader utan att det tagit sig. Precis läst om spolning av ä... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
226
Hur mycket el skulle jag spara på en air fryer? av Anony­m (Matt­e­idiot­) Ekonomi 336 0 Eller går man det alls?Jag använder min ugn mycket. Ibland flera gånger om dagen. Utslaget... Ekonomi Obesvarade
0
336
1,5 åring kliar konstant på nacke & lår av Papas­i­to Barn 1-2 år 802 0 Hej,Vår dotter (1,5 år) har nu kliat på tre olika ställen i cirka ett år. Hon kliar sig ko... Barn 1-2 år Obesvarade
0
802
Zinkensdamm? Hjälp en lantis. av Anony­m (lant­i­s) Övrigt 319 0 Jag har sett Lars Winnerbäck ganska många gånger under åren. I år bommar jag sommarens spe... Övrigt Obesvarade
0
319
Någon annan gravid som har/hade meralgia paresthetica? av Sever­e­s Andra trimeste­rn 2,0k 0 Gravid i vecka 21 och sista 2-3v brännande känsla på låret, meralgia parestethica då en ne... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
2,0k
Är män fega eller tror de vi 45+ är korkade av Anony­m (40 plus kvinn­a­) Relation­sproblem 326 0 Förlåt för arg  TRÅDSTARTARENS men blir så lessdejtat ettt tag.  Men håller det till en i... Relation­sproblem Obesvarade
0
326
Shiba av Anony­m (E) Övrigt 170 0 Ni som har hundrasen Shiba.  Vad tycker ni om rasen? Positiva och negativa erfarenheter Övrigt Obesvarade
0
170
Någon som har svar på mina funderingar? av Anony­m (Vils­e­n) Provrörs­befr. / IVF 596 0 Har gjort vår första icsi efter många års ofrivillig barnlöshet. Äggplock förra måndagen (... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
596
NI som är otrogna eller fantiserar om det... av Anony­m (Bekä­n­n dina färge­r­..) Övrigt 210 0 Vad exakt är / definierar ni som ondska förutom att döda / våldta eller någon?  Psykiskt s... Övrigt Obesvarade
0
210
Vilka läkemedel används vid panikångest behandling? av aveni­a­samta­l Psykolog­i 300 0 Många patienter kan effektivt hantera panikångest därmed sina panikattacker utan läkemedel... Psykolog­i Obesvarade
0
300