• flow

Slutat med p piller

Jag slutade med p piller i början av oktober och alltid när jag slutar med dom så brukar jag få min mens på en gång, det tar bara någon dag. Denna gången så fick jag en rejäl ägglossning på vecka 5 (efter att jag slutat med p piller) veckan efter så fick jag (vad jag trodde) min mens men jag blödde bara i 2 dagar och väldigt sparsamt. Blandat brunt och rött. På andra dagen så tvärslutade "mensen". Jag brukar inte ha mens i 2 dagar och inte sådär lite. Iaf. 1 vecka efter det, alltså denna vecka så mår jag illa, har huvudvärk, mitt urin luktar starkare och går upp på nätterna och kissar. Alla dessa symtom hade jag när jag var gravid med dottern förut men tog ett test idag och det visade negativt. Hade också i förrgår en stor klump som var gul/genomskinlig som kom ut på pappret när jag skulle torka mig efter jag kissat. Det såg ut som en slempropp?? 
    Jag blir så fundersam?! Vad är allt detta. Jag ringde en barnmorska idag med men hon sa att jag skulle avvakta bara?! Någon som varit med om samma?

Svar på tråden Slutat med p piller