Mellanblödning
Hej, haft tryck på blåsan, mensvärk, uppblåst mage sen november förra året. Det kommer i några månader för att sen försvinna några veckor och sen håller det liksom på så.
Förra året i december var jag hos en privat gynekolog som gjorde vaginalt ultraljud och såg inget konstigt. Augusti i år var jag hos gyn igen men då på sjukhuset och hon hittade heller inget konstigt på ultraljudet. Hon tog även cellprov som inte visade något onormalt. Denna smärtan kom tillbaka för en månad sen och i fredags hade jag en blödning, i söndags en ny blödning och idag tisdag ännu en blödning. Ringde gyn igår och dom ska skicka en tid i brevlådan för undersökning. Mensen ska komma imorgon så det är inte ägglossning och inte heller mensen som börjat för det är en blödning och sen inget mer. Jag är 32, går inte på några hormoner eller liknande. Det enda som jag kan tänka är cancer, blödning är ju det första symtomet på cancer och att något är fel. Denna känslan är så otroligt jobbigt och har gråten i halsen ständigt. Finns det någon här inne som kanske upplevt samma och fått positiva besked för det känns inte alls bra, är så rädd.