Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barnlöshetsutredning Kalmar av Anony­m (Grub­b­lerie­r­) Utrednin­g 677 0 Hej, jag undrar om det är någon här som genomgått en barnlöshetsutredning i Kalmar? Finns... Utrednin­g Obesvarade
0
677
Gravid vecka 30 svårt att kissa av Anony­m (M) Grav. komplika­tioner 660 0 Känner mig inte kissnödig och kommer bara lite och får krysta ut det. Hur mkt jag än drick... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
660
Ont i sidan av magen, gravid vecka 8 av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 244 0 Är i vecka 8 (7+2) enligt senaste mens. I vecka 5+4 fick jag en liten blödning (rött blod... Gravidit­et Obesvarade
0
244
Moderkaksprov av MHPH Fosterdi­agnostik 429 0 Hej Pga tidigare komplikationer gjorde vi moderkaksprov i Lund i torsdag!  åkte igår in på... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
429
Tidigt ultraljud hos Vasamamma? av Anony­m (TS) Gravidit­et 222 0 Går på MVC där jag bor (söder om Stockholm) men har bokat tid för tidigt ultraljud hos Vas... Gravidit­et Obesvarade
0
222
Äggdonation på Ginemed i Lissabon i Portugal av Skogs­k­antar­e­llen Äggdonat­ion 603 0 Finns det någon här på Familjeliv som varit patient/kund på Ginemed i Lissabon och gjort ä... Äggdonat­ion Obesvarade
0
603
Knepigt ägglossningstest av babyc­a­ke Fertilit­et & Kropp 132 0 Hej!Enligt p-Tracker har jag 5 dagar kvar till mens, och Clearblue testa tidigt visar tvär... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
132
Ska Gofrendly (appen för att skaffa vänner) försvinna? av Iwill­f­indyo­u Nöje 650 0 Meddelandet från administratörerna ser ut på följande sätt:Hi,We regret to inform you that... Nöje Obesvarade
0
650
Förlorad SGI av Vital­i­ja S Familjel­iv - sajten 227 0 Hej, jag undrar om någon hade problem med sin förlorad SGI. Jag fick beslut från fösäkring... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
227
Jobbiga tankar av Anony­m (Lz) Psykolog­i 274 0 Hej! Jag har varit ihop med min sambo i några år. Vi ska gifta oss om några månader. Jag h... Psykolog­i Obesvarade
0
274
Hög risk för accreta, vilken förlossningsklinik (stockholm)? av Anony­m (Voxi­) Grav. komplika­tioner 617 0 Hej,jag har tidigare haft sammanväxningar i livmodern och har därför högre risk för accret... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
617
Sälja hus i Norge flytta till sverige av Anony­m (Li) Ekonomi 162 0 Hur är proceduren här. Vi ska sälja o de som är intresserade är norskar. De skulle kolla m... Ekonomi Obesvarade
0
162
Skadeärende - rimlig tid? av Anony­m (Ts) Övrigt 154 0 Jag anmälde en sjukdom till mitt försäkringsbolag i början av april. För två veckor sedan... Övrigt Obesvarade
0
154
Hur tar era män hand om sig? (45+) av Anony­m (Sunk­i­g som äldre­?­) Relation­er 271 0 Ni kvinnor, som är i heterorelationer, hur väl tar era män hand om sig? Jag läser ofta att... Relation­er Obesvarade
0
271
Bisexuell av Anony­m (Rafa­e­l) Sex & Sånt 326 0 Hej ,jag är 45 och gift med två barn, När jag gick i skolan så lekte jag mamma pappa barn... Sex & Sånt Obesvarade
0
326
Molvärk av Life8­6 Grav. komplika­tioner 524 0 Asså jag plussade i fredags så det är så tidigt. Detta är 4.e barnet. Men asså jag har såd... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
524
Graviddiabetes av Anony­m (anon­y­m) Grav. komplika­tioner 503 0 Hej, jag undrar om det är någon som har mycket kunskap om graviddiabetes och glukosbelastn... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
503
Hjälp , Diabetes typ2 av Heltf­o­rvirr­a­d Övrigt 146 0 Som det står i rubriken så har jag diabetes typ 2 och har nu plussat och kommer va beräkna... Övrigt Obesvarade
0
146
Ovanligt stor mage? av toots­y Första barnet 387 0 Hej allesammans! Jag är gravid i vecka 17+2. Det är en högriskgraviditet på grund av att j... Första barnet Obesvarade
0
387
Ångest av värme av Anony­m (Hata­r värme­) Kroppsli­gt 122 0 Nån mer som får stark ångest när det är varmt ute? Eller varma kvava bilar Utan ac? Älskar... Kroppsli­gt Obesvarade
0
122