Blödning
Jag känner mig helt förstörd. Vi försöker få barn nr2.
gjort två ivf som slutade i två kemiska graviditeter. Vi blev därefter naturligt gravida. Jag provade att göra på progesteron i en naturlig cykel och tror faktiskt det va det som hjälpte oss. Jag har dock sen i måndags förra veckan haft blödningar till och från. det har främst hållit sig till när medicinen runnit ut att det har kommit ut blodtillblandat. Tillslut bestämde jag mig för att åka till gynakuten för att utesluta att det inte va en infektion eller att graviditeten satt i äggstocken. De såg en graviditet i livmodern och tyckte inte jag verkade ha någon infektion. De såg en fostersäck som mätte korrekt i jämförelse med hur långt gången jag va. Är idag i v5+5. De såg konstigt nog ingen blödning. Men jag blöder. Nu efter undersökningen blöder jag dessutom även när medicinen redan runnit ut. Det kommer rosa blod som sjunker in i pappret. Jag är sååå nedstämd o vågar knappt leva. Vågar inte bära mitt barn eller knappt göra något öht För är rädd för att förvärra blödningen. Får mensvärk så fort jag anstränger mig. är det någon mer som varit med om liknande där det gått bra för?