Missfall?
Den 18/11 fick jag en blödning. Ingen stor men den höll i sig någon dag eller två. Hade då beräknad mens. Då jag fortfarande blödde 29/12 bestämde jag mig för att åka till gynakuten. Va då i v5+3. De mätte en fostersäck till v5+4 och såg en gulesäck men inget foster. De sa ändå att graviditeten såg normal ut för där jag befann mig då. Blödningarna har fortsatt i olika grad och då jag står på progesteron som jag tänkt kanske hämmar missfallet ifrån att starta bestämde jag mig för att söka en gynmottagning idag Då jag är rädd för infektion om det är så att det är ett missfall. Han mätte då graviditeten till 21mm. Jag borde vara i v6+2 enl mina beräkningar eller 6+3 om man ska utgå ifrån vad gynakuten mätte. Han kunde inte se någon gulesäck eller något foster men han sa också att han hade en dålig maskin..o helt ärligt verkade läkaren väldigt dålig o inget i hans jornalant stämmer med det vi pratat om..är det någon som har erfarenhet av vilket Graviditetsvecka jag skulle vara i om jag har en hinnsäck på 21mm? Han kunde eller ville inte svara på det. Han sa iaf att det troligtvis är ett missfall men eftersom man såg en gulesäck på akuten måste man kolla 10 dagar senare så ska tillbaka dit på söndag för nytt vul..någon här som kan komma med ris eller ros?