• Anonym (28 årig kille som är kär)

Så kär men kan inte sluta noja!

hej! Jag är en kille på 28 år som under våren/sommaren träffat en tjej på 27 som jag är så otroligt kär i!

jag är så lycklig för detta är min första verkligen riktiga kärlek, jag har aldrig haft nån i gymnasiet osv och var inte populär bland tjejer när jag var yngre. Jag tyckte jag va ful och har jobbat mycket med mitt självförtroend och känner mig verkligen attraktiv.

jag har aldrig haft det så bra som med denna tjejen hon är så underbar mot mig och vi är en match made in heaven hon får mig att känna mig sexig och attraktiv och jag detsamma med henne.

vi kan knappt låta varann vara när vi ses. Men de finns ett stort men. Jag går och nojar mig över att hon skriver med andra killar när vi inte ses, när jag ser hennes poäng på snap gå upp är det nåt i mig som säger mig att hon har andra killar hon träffar. Men hon säger att jag är den bästa killen hon nånsin träffat.

hur ska jag sluta noja över detta? jag har ju aldrig känt såhär därför är jag extra rädd att det ska gå åt helvete jag orkar inte med dessa tankar för det förstör bara.
Svar på tråden Så kär men kan inte sluta noja!