• Anonym (Börjarblikärpåhåll)

Träffade min eventuella framtid

Japp, som rubriken lyder. Jag tror jag träffade min framtids tjej i somras. Jag är 28 så vill börja starta med min framtid nu. 

Hon skickade meddelande på IG till mig, ploj eller allvar vet jag inte. Hursom så fortsatte vi prata och det flöt på. Vi träffades efter några veckor. Några dagar i sträck blev det då vi har några timmar till varandra. 

Shit asså kan inte sluta tänka på människan. Vi pratar fortfarande idag men vi har svårt att kunna matcha våra scheman just nu med att träffas. Men jag känner att jag kommer djupare och djupare in i känslorna. Vi pratar på vardaglig basis via IG och Sc. 

När vi träffades första gången var det bägges intiativ men nu har jag försökt en gång men asså våra scheman är ovänner. Mitt schema kommer väldigt snart bli väldigt fritt. (Renoverat min stuga)

Det är något med henne som gör att jag bygger känslor emot henne, MEN, vi bor en bit ifrån varandra och jag är villig att prova och tror att hon tänker lika så då hon är en drivande talare när vi pratar. Vi har lite svårt att få till några träffar just nu, våra scheman går emot varandra. Vill VERKLIGEN detta, shit. 

Men till problemet, jag börjar bygga känslor och vet inte om det är likasinnat (Har svårt att få känslor bör tilläggas, därav jag vill satsa). 

Vi har pratat i ca 1,5 månad och börjar nojja mig om hur våran situation är, skiftar för mig några gånger under dagen hur allt går med prat osv, svar ja ni fattar. 

Jag vill att det ska växa naturligt och allt har sin gång men vill inte det ska bli utdraget och tråkigt. Jag är lite i gränslandet om jag ska ha ett prat med henne för att bekräfta mig själv och för att lugna mig, MEN risken att göra något pressat är groteskt stor tycker jag. Hatar pressade situationer.

Hjälp mig haha! 

Svar på tråden Träffade min eventuella framtid