Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Svara jättegärna på min enkät angående namngivning, för en gymnasierapport! Svaren är anonyma och det tar inte längre än en minut att svara, uppskattar varje svar till tusen :) Tack på förhand! av karam­e­llknu­g­2 Efterlys­ning - media 241 0 https://goo.gl/forms/Et5icd5gKnjetXrR2 Länken tar er till enkäten, uppskattar som sagt all... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
241
Badrumsundersökning av Desig­n­ingen­j­örtvå Efterlys­ning - media MsFry
Äldre 19 Feb 15:07
399 3 Hej! Vi är två designingenjörsstudenter som läser sitt sista år och har ett examensarbete... Efterlys­ning - media MsFry Äldre 19 Feb 15:07
3
399
25-55 år? SE HIT!!! av alice­c­harlo­t­ta Efterlys­ning - media 234 0 Hej! Jag gör just nu en samhällsvetenskaplig undersökning där jag studerar flygvanor och i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
234
Mammor i Finnerödja? av Piggo­g­lad Efterlys­ning - media 235 0 Finns det några mammor som bor i Finnerödja här? Vi funderar på att flytta dit och vill... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
235
Abortfrågan enkät av Skolu­p­psats Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 15 Feb 15:59
234 1 Hej svara gärna på vår enkät! Vi har försökt göra den så ovinklad och simpel som möjligt.h... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 15 Feb 15:59
1
234
25-55 år? SE HIT!! av alice­c­harlo­t­ta Efterlys­ning - media Meriall
Äldre 13 Feb 20:02
279 1 Hej! Jag gör just nu en samhällsvetenskaplig undersökning där jag studerar flygvanor och i... Efterlys­ning - media Meria­l­l Äldre 13 Feb 20:02
1
279
Undersökning av adoption hos samkönad föräldrar av Amaja­n Efterlys­ning - media Amajan
Äldre 13 Feb 13:14
454 3 Hej, jag och ett antal klasskamrater undersöker hur allmänheten uppfattar samkönad adoptio... Efterlys­ning - media Amaja­n Äldre 13 Feb 13:14
3
454
Enkät - Svensk Vapenexport av Under­s­öknin­g Efterlys­ning - media 227 0 Hej vi är tre gymnasieelever som gör en rapport om svensk vapenexport. Det skulle vara kul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
227
Bra nedräknings-app? av Smult­r­on93 Efterlys­ning - media 336 0 Tips på en bra app som räknar ner dagar till ett datum? Jag hade en grym app på min samsun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
336
Yngre pojkvän / äldre flickvän av JoelE­x­press­e­n Efterlys­ning - media 239 0 Hej, alla!  Mitt namn är Joel och jag jobbar som reporter på Expressen. Jag skulle vilja s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
239
Det hållbara boendet av Ettha­l­lbart­h­em Efterlys­ning - media 215 0 Hej!    Vad kul att du hittat till den här enkäten. Vi är en grupp studenter från Teknisk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
215
Marknadsundersökning för Clean Heels, Heel Stoppers av Stude­n­t1820 Efterlys­ning - media Anonym (qwerty)
Äldre 6 Feb 09:25
289 1 Hej, Vi är två studenter som går på Stockholms Internationella Handelsskola. Vi har fått i... Efterlys­ning - media Anonym (qwerty) Äldre 6 Feb 09:25
1
289
Intervju om syskonbråk av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 226 0 Drar du och dina syskon inte jämt?Till ett reportage söker jag en person som varit med om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
226
Enkät om näthandel av Rebec­c­cccca­l­arsss­o­n Efterlys­ning - media 264 0 Besvara gärna min enkät till mitt gymnasiearbete :) https://sv.surveymonkey.com/r/HLVRKP8  Efterlys­ning - media Obesvarade
0
264
gymnasiearbete enkät av Rebec­c­cccca­l­arsss­o­n Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 19 Jan 23:43
324 1 HejSvara gärna på en enkät till mitt gymnasiearbete :) Tar max 1 min!https://sv.surveymonk... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 19 Jan 23:43
1
324
Mobilskal som verkligen skyddar? av Smult­r­on93 Efterlys­ning - media student2013
Äldre 28 Dec 00:29
388 3 Ge mig era bästa tips på skal som tål stötar etc :). Ska köpa en IPhone XR Efterlys­ning - media stude­n­t2013 Äldre 28 Dec 00:29
3
388
Hej vi undrar om ni kan hjälpa oss med en undersökning. av gyaun­d­ersök­n­ing Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 17 Dec 15:34
305 1 Vi är två killar som går tredje året på gymnasiet och undrar om ni kan hjälpa oss med vår... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 17 Dec 15:34
1
305
Deltidsarbetslös sgi av Somma­r­26 Efterlys­ning - media 325 0 Hej. Behöver hjälp. Är alltid så snårigt i försäkringskassedjungeln. Är deltidsarbetslös,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
325
Kvinna - intervju om orgasm av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 226 0 Är du kvinna och har svårt att få orgasm? Kanske har du aldrig eller nästan aldrig upplevt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
226
Frågor om aggression av Super­b­iator Efterlys­ning - media 214 0 Hej,   Jag läser en psykologikurs där vi fått i uppgift att genomföra en enkätundersökning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
214