Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Det hållbara boendet av Ettha­l­lbart­h­em Efterlys­ning - media 183 0 Hej!    Vad kul att du hittat till den här enkäten. Vi är en grupp studenter från Teknisk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
183
Marknadsundersökning för Clean Heels, Heel Stoppers av Stude­n­t1820 Efterlys­ning - media Anonym (qwerty)
Äldre 6 Feb 09:25
232 1 Hej, Vi är två studenter som går på Stockholms Internationella Handelsskola. Vi har fått i... Efterlys­ning - media Anonym (qwerty) Äldre 6 Feb 09:25
1
232
Intervju om syskonbråk av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 199 0 Drar du och dina syskon inte jämt?Till ett reportage söker jag en person som varit med om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
199
Enkät om näthandel av Rebec­c­cccca­l­arsss­o­n Efterlys­ning - media 222 0 Besvara gärna min enkät till mitt gymnasiearbete :) https://sv.surveymonkey.com/r/HLVRKP8  Efterlys­ning - media Obesvarade
0
222
gymnasiearbete enkät av Rebec­c­cccca­l­arsss­o­n Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 19 Jan 23:43
261 1 HejSvara gärna på en enkät till mitt gymnasiearbete :) Tar max 1 min!https://sv.surveymonk... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 19 Jan 23:43
1
261
Mobilskal som verkligen skyddar? av Smult­r­on93 Efterlys­ning - media student2013
Äldre 28 Dec 00:29
334 3 Ge mig era bästa tips på skal som tål stötar etc :). Ska köpa en IPhone XR Efterlys­ning - media stude­n­t2013 Äldre 28 Dec 00:29
3
334
Hej vi undrar om ni kan hjälpa oss med en undersökning. av gyaun­d­ersök­n­ing Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 17 Dec 15:34
261 1 Vi är två killar som går tredje året på gymnasiet och undrar om ni kan hjälpa oss med vår... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 17 Dec 15:34
1
261
Deltidsarbetslös sgi av Somma­r­26 Efterlys­ning - media 287 0 Hej. Behöver hjälp. Är alltid så snårigt i försäkringskassedjungeln. Är deltidsarbetslös,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
287
Kvinna - intervju om orgasm av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 193 0 Är du kvinna och har svårt att få orgasm? Kanske har du aldrig eller nästan aldrig upplevt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
193
Frågor om aggression av Super­b­iator Efterlys­ning - media 188 0 Hej,   Jag läser en psykologikurs där vi fått i uppgift att genomföra en enkätundersökning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
188
Har du drabbats av en förlossningsskada och vill göra skillnad? av Emili­a­Björk­h­agen Efterlys­ning - media EmiliaBjörkhagen
Äldre 29 Nov 22:24
614 5 ”Om män födde barn skulle förlossningsskador inte ses som normalt.”  - Brandén, Metro 2016... Efterlys­ning - media Emili­a­Björk­h­agen Äldre 29 Nov 22:24
5
614
Väntar med barn på grund av arbets- eller bostadsmarknaden av JourE­m­ma Efterlys­ning - media JourEmma
Äldre 28 Nov 09:22
404 5 Hej!Jag är frilansjournalist och letar efter intervjupersoner som valt, eller känner sig t... Efterlys­ning - media JourE­m­ma Äldre 28 Nov 09:22
5
404
Någon som valt att inte fira jul av annaf­y­ra Efterlys­ning - media 191 0 Hej, jag håller på med en porträttserie för G-P om folk som valt att inte fira jul. Hör av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
191
Mamma bor hos mamma av sol21 Efterlys­ning - media 306 0 Jag är journalist på tidningen Hem & Hyra. Jag ska skriva om föräldrar som bor  hemma... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
306
Bocka av din Bucketlist! av Jessv­i­c Efterlys­ning - media 883 0 Hej!Jag heter Jessica är 27 år gammal och pluggar just nu sista året TV-produktion. I min... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
883
Enkät om attefallshus av MVCFa­s­tighe­t­er Efterlys­ning - media MVCFastigheter
Äldre 16 Oct 02:02
945 2 Hej!Vi en en grupp elever på Chalmers som undersöker huruvida det finns ett intresse bland... Efterlys­ning - media MVCFa­s­tighe­t­er Äldre 16 Oct 02:02
2
945
Tror du på spöken? av tanke­o­chkän­s­la Efterlys­ning - media 709 0 HejMitt namn är Christoffer och jag läser Etnologi vi Lunds universitet.Jag skriver en upp... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
709
Hjälp av emmaj­o­nson Efterlys­ning - media 954 0 Hej! Har en fråga. När man ska spåra ett snapchat konto...Spårar man på vilken adress man... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
954
"Jag återförenades med min familjemedlem" av Journ­a­liste­n­Sandr­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Jag är en frilansjournalist som just nu håller på att skriva en artikel som handlar o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hur träffades ni?! av Cecil­i­a Journ­a­list Efterlys­ning - media Kjell2
Äldre 12 Sep 10:48
885 1 Hej,jag arbetar som frilansjournalist och söker par som berättar om hur de träffades till... Efterlys­ning - media Kjell­2 Äldre 12 Sep 10:48
1
885