Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Deltagare sökes till testning av klimat-app (betalt) av nilsu­x­resea­r­ch Efterlys­ning - media 593 0 Alla våra köp har ett klimatavtryck – och nu kan du få en unik inblick i ditt egna fotavtr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
593
Det här med varumärken som tar ställning... av denko­v­ich Efterlys­ning - media 593 0 Vad tycker ni om det? Snälla hjälp oss att svara på vår enkätundersökning till examensarbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
593
Vårdnadshavare sökes till forskningsprojekt om föräldrasamverkan i förskolan av Tuula Vuori­n­en Efterlys­ning - media 518 0 Har du som vårdnadshavare erfarenhet att samarbeta med förskolans personal både före och u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
518
Vi behöver din hjälp! av denko­v­ich Efterlys­ning - media 481 0 Två studenter som skriver sitt examensarbete om varumärkesaktivism söker personer födda me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
481
Kvinnor sökes till forskningsprojekt om återgång i arbete efter sjukskrivning för stress, depression eller ångest av Winne­r­woman­8­2 Efterlys­ning - media 510 0 Har du under de senaste tre-sex månaderna återgått i arbete efter en sjukskrivning för st... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
510
Forskningsprojekt om förlossningsrädsla. av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 734 0 Är du en blivande förälder, mamma, pappa, medförälder eller partner? Då vill vi veta vad d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
734
Hjälp till projektarbete uppskattas (enkätundersökning om kökslådor). :) av penta­k­usu Efterlys­ning - media 915 0 Hejsan. Jag har ett skolprojekt att designa en organisering till stora kökslådor. Det skul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
Studie om stöd för förlossningsrädsla. av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 627 0 Jag heter Carita Nordin-Remberger och är barnmorska och doktorand på Institutionen för kvi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
627
Intervjustudie! Föräldrar med barn som har behov av särskilt stöd, se hit! av djuuu Efterlys­ning - media djuuu
2022-03-04
790 1 Hej!Vi är två studenter som läser magisterprogrammet vid Pedagogiska institutionen på Umeå... Efterlys­ning - media djuuu 2022-03-04
1
790
Förälder till forskningsstudie! av patca­8­47 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej där! Är du själv, eller känner du en förälder till barn 18-36 månader? Se hit! Baby-o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
ENKÄT FÖR GRAVIDA KVINNOR av selin­s­ungur Efterlys­ning - media 585 0 Hej!Jag skriver min masteruppsats i kostvetenskap vid Umeå universitet. Syftet med studien... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
585
ENKÄT FÖR GRAVIDA KVINNOR av selin­s­ungur Efterlys­ning - media 467 0 Hej!Jag skriver min masteruppsats i kostvetenskap vid Umeå universitet. Syftet med studien... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
467
Kärlekspar som inte träffats i verkligheten. av missm­8­7 Efterlys­ning - media 985 0 Hej, Jag jobbar med ett tv-program där jag söker efter par som endast dejtat online, men s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
985
Ångrar att man skaffat barn av Radio­i­nslag Efterlys­ning - media rvhx333
2022-01-25
2,6k 3 Hej,Jag arbetar på Sveriges Radio och är intresserad av att få kontakt med föräldrar som å... Efterlys­ning - media rvhx3­3­3 2022-01-25
3
2,6k
Enkät-Parkeringsapp av UXell­i Efterlys­ning - media Anonym (Gdpr)
2022-01-19
1,3k 3 Hej, Jag utför mitt examensarbete nu och skulle uppskatta om du kunde ge 5 minuter till at... Efterlys­ning - media Anonym (Gdpr) 2022-01-19
3
1,3k
Enkätstudie om upplevelse av föräldraskap av SaraS­o­phie Efterlys­ning - media 594 0 Hej! Jag skriver tillsammans med en kollega examensuppsats i Psykologi och söker deltagare... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
594
Söker kvinna från Iran att intervjua för bok av Krist­i­nRo Efterlys­ning - media Anonym (Fiskare)
2022-01-17
1,5k 2 Jag är redaktör och författare och håller på med en bok där en av huvudkaraktärerna härsta... Efterlys­ning - media Anonym (Fiskare) 2022-01-17
2
1,5k
Studie om Arbetsrelaterad Ensamhet av Marol­j Efterlys­ning - media 589 0 Hej,jag är doktorand vid Stockholms Universitet och forskar om upplevd ensamhet på arbetsp... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
589
Läser du horoskop? Då vill jag prata med dig av Johan­W­iken Efterlys­ning - media Anonym (Rebecka)
2021-07-19
2,9k 4 Hej!Jag söker dig som läser horoskop i tidningar eller på webben varje dag. Som känner... Efterlys­ning - media Anonym (Rebecka) 2021-07-19
4
2,9k
Söker deltagare till kort enkät om politik och filosofi av albin­1­23 Efterlys­ning - media albin123
2021-05-06
809 2 Hej!    Jag genomför en undersökning som ligger till grund för min kandidatuppsats och beh... Efterlys­ning - media albin­1­23 2021-05-06
2
809