• JohanWiken

Läser du horoskop? Då vill jag prata med dig

Hej!
    Jag söker dig som läser horoskop i tidningar eller på webben varje dag. Som känner att horoskopet är väldigt viktigt för dig och på något sätt påverkar hur du lever ditt liv.
    Om du känner igen dig i beskrivningen vill jag gärna prata med dig till ett reportage jag håller på med.

Hör gärna av dig på johan.wiken@metro.se om du vill veta mer! Bara för att du hör av dig är det inget måste att ställa upp.

Ha de fint, 
    Johan, Metro

• Svar på tråden Läser du horoskop? Då vill jag prata med dig
  • Anonym (Anna)

Horoskop är ju fejk

• JohanWiken

Det är sant att väldigt många anser att horoskop är fejk, andra ser det som en sällskapslek och vissa läser horoskopen regelbundet och tror på vad som står i dem.
    Jag vill alltså gärna komma i kontakt med en person som passar in i den tredje kategorin: någon som läser horoskopen regelbundet och som känner att det påverkar dennes liv.
    Mejla mig på johan.wiken@metro.se om du känner att du passar in!

• MariaK82
    Tyvärr hittade jag det här nu, men jag skulle vara intresserad av att läsa din rapport om den är färtig nu? Jag vet att många horoskop är falska men jag fortsätter att läsa dem. :) Det finns några bra webbplatser, till exempel www.skyhoroskop.se, men jag tycker att de bästa finns i tidningen. Det skulle vara trevligt om du kan skicka länk till din rapport här.
  • Anonym (Rebecka)

Jag gillar också att läsa horoskop dagligen; www.mitthoroskop.nu/ Brukar dock läsa lite överallt, både i tidningar och på webben! :)

Svar på tråden Läser du horoskop? Då vill jag prata med dig