Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Research till film om prostitution av LadyM­P­roduk­t­ion Efterlys­ning - media 745 0 Hej!Jag heter Malin och är manusförfattare. Jag går just nu ett projektår på Biskops Arnö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Intervju angående barnkalas av Lunda­f­anny Efterlys­ning - media 859 0 Hej, jag är student vid Lunds universitet och håller på att skapa en affärsidé för att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
859
Gymnasiearbete om depression av Dgtad Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag är en tjej som går åk 3 just nu och håller på med ett gymnasiearbete om depressio... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Marknadsundersökning UF-företag av hangi­t­simpl­e­uf Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi är fem vi är 5 goa gubbar från Nösnäsgymnasiet som ska driva ett UF-företag det ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Undersökning försäkring och olycksfall barn av MatId­a Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 9 Oct 12:50
862 2 Hejsan bästa forumet! Är lite intresserad av hur många som har bra koll på sina försäkring... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 9 Oct 12:50
2
862
Gymnasiearbete IVF av Linn och Catal­i­na Tings­h­olm Efterlys­ning - media Anonym (H)
Äldre 9 Oct 11:07
846 1 Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsvetenskapliga programmet på gymnasiet.... Efterlys­ning - media Anonym (H) Äldre 9 Oct 11:07
1
846
Marknadsundersökning om Resebranschens nya trender! av Monka­n­88 Efterlys­ning - media 587 0 Hej allihopa!Jag studerar just nu på Ihm Business school där jag läser till  tourism manag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
587
Blivande brudar - SE HIT! av Trall­e­n Efterlys­ning - media 698 0 Hej på er blivande brudar! Jag behöver er hjälp! Det är så att jag är på G att starta en v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
698
Erfarenheter av slidkramp/vaginism - söker intervjuperson av agnoz­o Efterlys­ning - media 660 0 Hej!Jag jobbar som frilandsskribent och håller just nu på att skriva ett reportage för RFS... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
660
Hur är du ställd gentemot en manuellt sammanpressande papperskorg? av joel3­1­2 Efterlys­ning - media 702 0 Hej alla, Jag är en student som skriver mitt examens arbete uppe i Luleå. Jag skulle verkl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
702
Behöver svar på Enkät av sauce­d­awg Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 2 Oct 18:03
1,1k 3 Nu är det så att jag och en klass kamrat behöver hjälp med att svara på en enkät som vi ha... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 2 Oct 18:03
3
1,1k
Jag vill få barn att rita mer! av Pontu­s­Bjork­b­erg Efterlys­ning - media 780 0 Hej! Jag håller på att utveckla ett spel där barn kan rita sina egna banor på ett paper oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
780
Filinta service AB av JJD Efterlys­ning - media 861 0 Hej,Filinta Service AB är en föredag som jag har tyvärr anlitat och blev lurad!!!Man lovar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
861
Enkät sexuell hälsa av Barnm­o­rskes­t­udent Julia Efterlys­ning - media 834 0 Hej! Jag och Karolina går vår sista termin på barnmorskeprogrammet och ska nu skriva vår m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
834
Jag slog min partner - Medverka i SR P3s program "Pira & Bråding i P3" av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 734 0 Hej! Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
734
Medverka i SR P3s program "Pira & Bråding i P3" av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 583 0 Hej! Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
583
Jag är inte far till mitt barn - deltagare i P3-program sökes av herrh­u­lot Efterlys­ning - media 682 0 Hej!Jag heter Petter och arbetar som researcher för ett program i SR P3 som heter "Pira oc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
682
Trubbnosar av solst­r­åleha­t­t Efterlys­ning - media SilverEmma
Äldre 20 Sep 19:22
2,0k 4 Hej alla hundälskare! =) Jag och min kompis gör en undersökning om trubbnosiga hundar (bra... Efterlys­ning - media Silve­r­Emma Äldre 20 Sep 19:22
4
2,0k
Deltagande till "Förlåt mig" sökes av chris­m­ukka2­8 Efterlys­ning - media 760 0 Nya "Förlåt mig" söker medverkande som vill få hjälp av Linda Lindorff att säga förlåt til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
760
Var det fullt på förlossningen? av Johan­n­a repor­t­er SR Efterlys­ning - media 870 0 Hej! Jag jobbar som reporter på P4 Stockholm. Vi gör reportage om kvinnor som fått föda på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
870