Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Research till film om prostitution av LadyM­P­roduk­t­ion Efterlys­ning - media 745 0 Hej!Jag heter Malin och är manusförfattare. Jag går just nu ett projektår på Biskops Arnö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Intervju angående barnkalas av Lunda­f­anny Efterlys­ning - media 859 0 Hej, jag är student vid Lunds universitet och håller på att skapa en affärsidé för att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
859
Gymnasiearbete om depression av Dgtad Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag är en tjej som går åk 3 just nu och håller på med ett gymnasiearbete om depressio... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Marknadsundersökning UF-företag av hangi­t­simpl­e­uf Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi är fem vi är 5 goa gubbar från Nösnäsgymnasiet som ska driva ett UF-företag det ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Undersökning försäkring och olycksfall barn av MatId­a Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 9 Oct 12:50
862 2 Hejsan bästa forumet! Är lite intresserad av hur många som har bra koll på sina försäkring... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 9 Oct 12:50
2
862
Gymnasiearbete IVF av Linn och Catal­i­na Tings­h­olm Efterlys­ning - media Anonym (H)
Äldre 9 Oct 11:07
846 1 Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsvetenskapliga programmet på gymnasiet.... Efterlys­ning - media Anonym (H) Äldre 9 Oct 11:07
1
846
Marknadsundersökning om Resebranschens nya trender! av Monka­n­88 Efterlys­ning - media 587 0 Hej allihopa!Jag studerar just nu på Ihm Business school där jag läser till  tourism manag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
587