Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sökes: Informanter till intervju om abort av Anony­m (Emil­i­a) Efterlys­ning - media 1,3k 0 Vi är två studenter på Göteborgs Universitet som skriver en B-uppsats i genusvetenskap om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Studie om sömnvanor och välbefinnande hos föräldrar av Sofie­A­sserm­a­rk Efterlys­ning - media Badskum
Äldre 1 May 23:00
1,1k 1 Hej! Jag heter Sofie och är student vid Karlstads universitet. Jag skriver just nu min kan... Efterlys­ning - media Badsk­u­m Äldre 1 May 23:00
1
1,1k
Enkät om Postnord av uuenk­a­t Efterlys­ning - media uuenkat
Äldre 21 Apr 01:56
2,3k 6 Hej!Vi är två studenter på Uppsala Universitet som utför en enkätundersökning där vi tänkt... Efterlys­ning - media uuenk­a­t Äldre 21 Apr 01:56
6
2,3k
Intresserad av däck med utfällbara dubbar? av Keepa­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, vi är några som studerar vid KTH som gör ett arbete om däck med utfällbara dubbar. Vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Söker föreläsare övergrepp idrott av solsk­i­na Efterlys­ning - media 968 0 Hej jag sätter i hop en föreläsnings dag i höst.Första föreläsaren som är klar är Ponnymam... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
968
Enkät - Syn på sexturismen i Thailand av jessi­j­essij­e­ssi Efterlys­ning - media jessijessijessi
Äldre 19 Apr 22:05
1,2k 2 Hej allihopa! Vill ni hjälpa mig att svara på denna enkät:https://www.webbenkater.com/s/e1... Efterlys­ning - media jessi­j­essij­e­ssi Äldre 19 Apr 22:05
2
1,2k
Swedish travel av Irene­v­onk55 Efterlys­ning - media 909 0 Hi all, for my graduation research I am looking for Swedish respondents to fill out my sur... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
909
LEVANDE SEXLUST - Kvinnors strategier av Logi Bäcka­r­o Efterlys­ning - media Fiona M
Äldre 14 Apr 20:39
1,1k 2 Kvinnors strategier för en levande sexlust? Jag är student vid Malmö högskolas masterprogr... Efterlys­ning - media Fiona M Äldre 14 Apr 20:39
2
1,1k
Bor du i Stockholm? Delta gärna i en kort enkät! av j95p Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskolan och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockh... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bor du i Stockholm? Delta gärna i en kort enkät! av j95p Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskola och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockho... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Moderat, Vänsterpartist eller Sverigedemokrat och bor i Stockholm? av j95p Efterlys­ning - media 915 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskola och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockho... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
Outsiders söker nya deltagare av Laak1­2­3 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej,Vi på Outsiders söker nu deltagare för kommande säsong. Sköna, härliga människor med ö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Outsiders söker par av Laak1­2­3 Efterlys­ning - media 979 0 Vi på outsiders söker nu par med roliga och/eller annorlunda livsstilar eller intressen. N... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
979
App för att underlätta privatekonomin hos unga av Appen Twist Efterlys­ning - media Appen Twist
Äldre 5 Apr 13:12
1,0k 2 Hej! Vi är två personer vid Uppsala Universitet och Handelshögskolan i Stockholm som under... Efterlys­ning - media Appen Twist Äldre 5 Apr 13:12
2
1,0k
Är du förälder till barn med långvarig skolfrånvaro och bor i närheten av Gävle? av socio­n­omer Efterlys­ning - media 915 0 Vill Du delta i en studie om socialtjänstens kontakt med barn och ungdomar med hög skolfrå... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
Enkät för student projektarbete inriktning barnfamiljer av paont­u­us Efterlys­ning - media Babyfeber
Äldre 3 Apr 12:31
1,1k 8 Hej! Vi är fyra studenter som just nu gör ett projektarbete med målgruppen barnfamiljer, v... Efterlys­ning - media Babyf­e­ber Äldre 3 Apr 12:31
8
1,1k
Marknadsundersökning av stude­n­tlill­i­s Efterlys­ning - media 802 0 Hej,vi är fyra studenter som just nu arbetar med att ta fram en marknadsplan för en ny pro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
802
examensarbete av somma­r­kansl­o­r12 Efterlys­ning - media Anonym (!)
Äldre 30 Mar 16:36
918 1 Hej! Vi är några studenter som skriver vårt examensarbete och skulle behöva hjälp med att... Efterlys­ning - media Anonym (!) Äldre 30 Mar 16:36
1
918
Intervjudeltagare sökes om semestrande med småbarn av LnuSt­u­dente­r Efterlys­ning - media Plop80
Äldre 24 Mar 19:15
1,1k 3 Hej! Vi är tre studenter från Linnéuniversitetet som går en utbildning som heter "Interakt... Efterlys­ning - media Plop8­0 Äldre 24 Mar 19:15
3
1,1k
Barnfamilj i bostadsrätt sökes för intervju i Metro av Majan­n­alinn­e­a Efterlys­ning - media 941 0 Hej! Jag heter Linnea Johansson och skriver ett reportage om bostadsmarknaden för tidninge... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
941