Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Testperson till reportage sökes: 30 dagar utan alkohol av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 1,3k 0 Till ett reportage i Aftonbladet söker jag en testperson som dricker några glas för mycke... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
sängvätning- Enures av sanre­p Efterlys­ning - media 1,3k 0 Söker en familj:Att kissa i sängen //eller Enures som det kallas i sjukvården, förekommer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Hjälp oss med en enkät om stress av Henri­k­sson8­4 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej vi är två studenter som ska skriva en B-uppsats om stress och föräldraskap och behöver... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
F.d. fosterbarn, behöver din hjälp! av AnnaK­r­istin­a­yh Efterlys­ning - media 1,4k 0 Var du familjehemsplacerad i Sverige när du fyllde 18 år? Hjälp oss att svara på 8 frågor... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Skippat alkohol & gått ner i vikt av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media natalyw
Äldre 15 May 09:48
1,9k 2 Hej!Har du druckit lite för mycket/ofta förut och nu skippat alkoholen – och gått ner i vi... Efterlys­ning - media natal­y­w Äldre 15 May 09:48
2
1,9k
Familj sökes! av EmmaS­1­23 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej Familjeliv.se!Jag och en vän studerar just nu på gymnasiet, åk 2, och skriver ett repo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Testperson - ta en vit månad av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media UlrikaFrilansjournalist
Äldre 11 May 14:40
1,4k 2 Hej!Till ett reportage i Aftonbladet söker jag en testperson som vill ställa upp på en vit... Efterlys­ning - media Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Äldre 11 May 14:40
2
1,4k
Enkät om vaccinationer av Vårda­d­minis­t­ratör Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej alla!Jag håller på och ska skriva en uppsats inför min examen på vårdadministratörspro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Aftonbladet söker av Journ­a­listj­a­visst Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag söker kvinnor/män som ANONYMT vill berätta om sina one night stands respektive var de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Mia Parnevik gäst på Babyshower av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej!Vi gör ett nytt program med Mia Parnevik där vi vill träffa människor som vill fira nå... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Markandsundersökning för examensarbete, Islamic Banking av Gusta­f­J Efterlys­ning - media K Kalle
Äldre 10 May 07:49
1,0k 3 Hej, Vi är två KTH-stundeter som genomför vårt examensarbete inom området Islamic Banking.... Efterlys­ning - media K Kalle Äldre 10 May 07:49
3
1,0k
Babynest - Marknadsundersökning av hsdal­a­rna Efterlys­ning - media 958 0 Hej!Vi är fyra elever som studerar entreprenörskap på Högskolan Dalarna.Vi håller nu på me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
958
Vilka faktorer tycker ni är viktigaste när ni köper tvättmaskin ? av SaraE­l Efterlys­ning - media sextiotalist
Äldre 6 May 17:34
1,5k 9 Hej ! Vilka faktorer tycker  ni är viktigaste när ni inhandlar tvättmaskiner för ert hem,... Efterlys­ning - media sexti­o­talis­t Äldre 6 May 17:34
9
1,5k
Behöver hjälp med enkät ! snälla hjälp mig att undersöka olika miljövänliga ägandeformer av tvättmaskiner :) - Enkät av SaraE­l Efterlys­ning - media 970 0 Hej ! Jag heter Sara och håller på med en undersökning om vilka ägandeformer är mer miljöv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
970
Hjälp två studenter! av Kandi­d­atupp­s­atsGU Efterlys­ning - media KandidatuppsatsGU
Äldre 4 May 10:04
965 4 Hej! Vi är två universitetsstudenter som skulle bli glada om ni hjälpte oss med vår kandid... Efterlys­ning - media Kandi­d­atupp­s­atsGU Äldre 4 May 10:04
4
965
Undersökning för kandidatuppsats i Psykologi av oliph­a­ntus Efterlys­ning - media nnnnnnnn
Äldre 2 May 08:49
952 4 Jag och en kompis håller på att skriva våran kandidatuppsats i psykologi och behöver folk... Efterlys­ning - media nnnnn­n­nn Äldre 2 May 08:49
4
952
Snälla svara, kort rolig enkät om logotyper av Stude­n­ten Johan­n­a Efterlys­ning - media 982 0 Det vore jättesnällt om du hjälpte mig med mina studier genom att svara på denna korta, ro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
982
Examensarbete om recensioner och köpbeslut av Gusta­v­molan­d­er Efterlys­ning - media Ramborg
Äldre 28 Apr 23:05
901 3 Hej, vi är två studenter som studerar vid Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som... Efterlys­ning - media Rambo­r­g Äldre 28 Apr 23:05
3
901
KARISMATISKA HEMMASNICKARE SÖKES! av Jarow­s­kij Casti­n­g Efterlys­ning - media 872 0 Är det dags att äntligen få förverkliga byggdrömmarna i sommar? Då ska du söka till TV... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
872
KARISMATISKA HEMMASNICKARE SÖKES! av Jarow­s­kij Casti­n­g Efterlys­ning - media 874 0 Är det dags att äntligen få förverkliga byggdrömmarna i sommar? Då ska du söka till TV... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
874