Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjupersoner sökes av emmas­2­016 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag söker intervjupersoner till ett reportage med anledning av den nya lagen som ger... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bankapp Enkät Tonårsföräldrar av stude­n­t123 Efterlys­ning - media 879 0 Hej!Vi är fyra studenter som studerar Grafisk Design vid Malmö högskola. Vi är just nu, i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
879
Sjuk efter bassängbad? av SVTth­g­u Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hejsan,Jag är reporter på SVT Nyheter Stockholm och håller på att kolla närmre på vattenkv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Produktenkät om värmeslag i bil av Melte­m­Josep­h­ine Efterlys­ning - media 928 0 Hej! Vi är två studenter vid Chalmers Tekniska Högskola i Göteborg som skriver vårt exame... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
928
Behöver din hjälp! av emmab­e­rg Efterlys­ning - media 935 0 Hej, jag behöver din hjälp med en marknadsundersökning till en affärsplan. Jag hade varit... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
935
Examensarbete om hjälpmedel för barn av Danie­l­89 Efterlys­ning - media 1,0k 0 HejMitt namn är Daniel och jag är studerande vid Chalmers tekniska högskola och gör för nä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Hur påverkar ditt grannskap dig? av eeeli­n­svens­s­on Efterlys­ning - media MalinJohanssson
Äldre 22 Feb 11:09
1,2k 1 Hej! Jag studerar på Linnéuniversitetet i Kalmar, där vi håller på med våra examensarbeten... Efterlys­ning - media Malin­J­ohans­s­son Äldre 22 Feb 11:09
1
1,2k
Ni som är kritiska mot feminism, vill ni ställa upp på en online - intervju? av Socio­l­ogi10­1 Efterlys­ning - media 1,1k 0 God dag!Jag är studerande på Örebro Universitet och är igång med att skriva min magisterup... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Anden i glaset, Charlie Charlie och Svarta Madame av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 19 Feb 16:30
1,4k 1 Har du hört talas om Anden i glaset, Charlie Charlie eller Svarta Madame? Sedan 1900-talet... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 19 Feb 16:30
1
1,4k
Hjälp oss av VIlah­j­alpen Efterlys­ning - media Snövits
Äldre 17 Feb 11:00
1,0k 1 Hej vi driver ett projekt och skulle uppskatta det otroligt mycket om ni skulle ta er tid... Efterlys­ning - media Snövi­t­s Äldre 17 Feb 11:00
1
1,0k
Vill du vara med på gravidfotografering? av Eveli­n­ahe Efterlys­ning - media 965 0 Är du gravid med ditt första barn och bor i Stockholm?Då vill tidningen Vi Föräldrar fotog... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
965
Ofrivillig pappa i Skåne? av Anony­m (/Jou­r­nalis­t­) Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!Är reporter på HD/Sydsvenskan och arbetar just nu på ett reportage om män som blivit p... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Tidningen Vi Föräldrar söker föräldrar att intervjua till artikel om olycksfall (som slutade bra). av Eveli­n­ahe Efterlys­ning - media 1,0k 0 Har du eller (någon du känner) varit med om att ditt barn råkat ut för en riskfylld situat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
MobilApp till föräldrar? av Lars4­6 Efterlys­ning - media 919 0 Hej! Vi gör en undersökning i skolan angående vilken app funktion som hade varit optimal f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
919
Designstudenter hjälper er med grafiskt material av byra1­8­21 Efterlys­ning - media 881 0 Hej! Vi är fem designstudenter som vid sidan av studierna jobbar med mindre uppdrag. Vi hj... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
881
Onlineundersökning- söker deltagare om sex av Intim­i­tet Efterlys­ning - media Intimitet
Äldre 5 Feb 07:49
839 4 Vi genomför en forsknings studie som riktar sig till dig kvinna/man som lever eller har le... Efterlys­ning - media Intim­i­tet Äldre 5 Feb 07:49
4
839
Online undersökning om förhållanden och sex av Intim­i­tet Efterlys­ning - media Intimitet
Äldre 4 Feb 09:22
873 1 Vi genomför en forsknings studie som riktar sig till dig kvinna/man som lever eller har le... Efterlys­ning - media Intim­i­tet Äldre 4 Feb 09:22
1
873
Svenne! av Anony­m (Nyfi­k­en i en strut­) Efterlys­ning - media Anonym (Mia)
Äldre 3 Feb 23:40
2,1k 14 Hej! Jag håller på att analysera begreppet Svenne för ett skolarbete och skulle vilja veta... Efterlys­ning - media Anonym (Mia) Äldre 3 Feb 23:40
14
2,1k
Ska du gifta dig i Kalmar/Ölands trakten under februari? av Molly­N­ilsso­n­Produ­c­tions Efterlys­ning - media 990 0 Hej! Vi är tre studerande dokumentärfilmare på Ölands Folkhögskola som i vårt nya projekt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
990
Ska du gifta dig i Kalmar/Ölands trakten under februari? av Molly­N­ilsso­n­Produ­c­tions Efterlys­ning - media 712 0 Hej! Vi är tre studerande dokumentärfilmare på Ölands Folkhögskola som i vårt nya projekt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
712