Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ögonlaser operation av Optik­e­rstud­e­nt Efterlys­ning - media 890 0 TILL DIG SOM HAR GJORT REFRAKTIV KIRURGI !!! Hej! Jag är optikerstident och just nu skrive... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
890
Kort enkät om koncepthus. Ex-jobb byggingenjörer Mittuniveritetet av exjob­b­miun Efterlys­ning - media 908 0 Hej! Vi är två studenter på Byggingenjörsprogrammet med inriktning Hållbart byggande, Mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
908
Par sökes till Amelia-intervju av journ­a­lista Efterlys­ning - media 965 0 Hej! Jag är journalist och ska göra ett reportage om sommarsex, för Amelia. Där ska jag in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
965
Par sökes till Amelia-intervju om sommarsex av journ­a­lista Efterlys­ning - media 967 0 Hej! Jag är journalist och ska göra ett reportage om sommarsex, för Amelia. Där ska jag in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
967
Din hemlighet av artte­a­cher Efterlys­ning - media 882 0 HejJag är en student som läser för att bli bildlärare. För tillfället har vi ett projekt i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
882
April och maj brudar! Se hit :) av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 885 0 Halloj igen alla härliga brudpar! ELK Produktion (Pareviks, Dessertmästarna) söker som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
885
Ska du gifta dig april eller vår/sommar 2016? av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 902 0 Ska du gifta dig under april månad eller under vår/sommar 2016? Eller har du en annan stor... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
902
TV3 söker testjury! av Lotta­S­treet Efterlys­ning - media 1,0k 0 TV3 söker prylglada familjer och par till Testprogram! Mästertestarnas jury testar Sverig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Någon som ska sälja eller köpa bostad? av Story­f­ire Efterlys­ning - media 923 0 Nu söker vi er som ska sälja eller köpa en bostad!  Dröm Dig Hem är en programserie som pr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
923
Ny teknik i hyresrätter av DB91 Efterlys­ning - media sportpappa
Äldre 14 Mar 14:04
1,0k 6 Hej!Vi är två ingenjörsstudenter som för närvarande utför ett examensarbete om smarta lösn... Efterlys­ning - media sport­p­appa Äldre 14 Mar 14:04
6
1,0k
Regnskogar av fanny­s­trand­b­erg Efterlys­ning - media Rabarbapuppa
Äldre 14 Mar 09:02
962 1 Hej!!Jag undrar om någon vet hur mycket regnskog som skövlas per dag??? Tacksam för  svar! Efterlys­ning - media Rabar­b­apupp­a Äldre 14 Mar 09:02
1
962
Troll Viktor Växasäng av MyNil­s­son Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hjälp!! Någon som har en monteringsanvisning till Troll Viktor växasäng? Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vad betyder ditt utländska namn för dig av namne­t­sbety­d­else Efterlys­ning - media Petter och jag
Äldre 5 Mar 21:58
1,2k 1 Hej   Att tilldelas ett namn kan ses som begynnelsen av en persons biografi. Ett namn... Efterlys­ning - media Pette­r och jag Äldre 5 Mar 21:58
1
1,2k
Intervjupersoner sökes av emmas­2­016 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag söker intervjupersoner till ett reportage med anledning av den nya lagen som ger... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bankapp Enkät Tonårsföräldrar av stude­n­t123 Efterlys­ning - media 898 0 Hej!Vi är fyra studenter som studerar Grafisk Design vid Malmö högskola. Vi är just nu, i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
898
Sjuk efter bassängbad? av SVTth­g­u Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hejsan,Jag är reporter på SVT Nyheter Stockholm och håller på att kolla närmre på vattenkv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Produktenkät om värmeslag i bil av Melte­m­Josep­h­ine Efterlys­ning - media 950 0 Hej! Vi är två studenter vid Chalmers Tekniska Högskola i Göteborg som skriver vårt exame... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
950
Behöver din hjälp! av emmab­e­rg Efterlys­ning - media 948 0 Hej, jag behöver din hjälp med en marknadsundersökning till en affärsplan. Jag hade varit... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
948
Examensarbete om hjälpmedel för barn av Danie­l­89 Efterlys­ning - media 1,0k 0 HejMitt namn är Daniel och jag är studerande vid Chalmers tekniska högskola och gör för nä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Hur påverkar ditt grannskap dig? av eeeli­n­svens­s­on Efterlys­ning - media MalinJohanssson
Äldre 22 Feb 11:09
1,2k 1 Hej! Jag studerar på Linnéuniversitetet i Kalmar, där vi håller på med våra examensarbeten... Efterlys­ning - media Malin­J­ohans­s­son Äldre 22 Feb 11:09
1
1,2k