Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Downs syndrom av MLind­a Efterlys­ning - media 747 0 Hej alla föräldrar och syskon. Jag gör ett projektarbete gällande Downs syndrom och behöve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
747
Asyl i Sverige, svara på frågor av Anony­m (ana) Efterlys­ning - media audio
Äldre 8 May 21:32
848 5 Jag har ett par frågor till er som sökt asyl i Sverige och fortfarande väntar eller fått s... Efterlys­ning - media audio Äldre 8 May 21:32
5
848
Frågor kring inkomstskillnader i Sverige och världen av sebbe­b­astia­n­100 Efterlys­ning - media 592 0 Skulle uppskattas om alla kunde svara på ett kort formulär; resultat kommer självklart att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
592
Enkät angående barnsäkerhet! av babys­a­fe1 Efterlys­ning - media 504 0 Det skulle vara jätte gulligt om du snabbt kan svara på en enkät om barnsäkerhet!https://s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
504
Delta i valideringsstudie av eam Efterlys­ning - media 548 0 Hej,Inom ramen för min forskarutbildning gör jag en valideringsstudie av en enkät som, på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
548
Undersökning om nätbutikker av Piia P Efterlys­ning - media Piia P
Äldre 5 May 11:33
492 2 Hej, jag är en student från Danmark (studerar marknadsföring). Jag ber om din hjälp att fy... Efterlys­ning - media Piia P Äldre 5 May 11:33
2
492
Enkät angående mensvärk av Taylo­r Efterlys­ning - media Anonym (Tjej)
Äldre 1 May 16:37
679 6 1. Ni som har mensvärk i form av magont, hur många dagar (timmar?) innan mensen brukar den... Efterlys­ning - media Anonym (Tjej) Äldre 1 May 16:37
6
679
Skapar twitter fler konflikter? av smaa Efterlys­ning - media 532 0 Hej!Jag gör ett psykologiuppdrag just nu som handlar om socialpsykologi. Jag skulle vilja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
532
Några frågor till er om menssmärtor av Taylo­r Efterlys­ning - media 526 0 1. Ni som har mensvärk i form av magont, hur många dagar (timmar?) innan mensen brukar den... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
526
Sociala medier och dess påverkan av Rebec­c­annn Efterlys­ning - media Rebeccannn
Äldre 29 Apr 21:01
713 2 Skriver en akademisk uppsats på gymnasiet och hade varit oerhört tacksam om ni hade velat... Efterlys­ning - media Rebec­c­annn Äldre 29 Apr 21:01
2
713
Nyckelfärdiga hus av sebas­t­ianst­e­n Efterlys­ning - media sebastiansten
Äldre 28 Apr 11:05
1,2k 5 Hej allihop, jag håller på att göra en privat undersökning av service och kundkontakt när... Efterlys­ning - media sebas­t­ianst­e­n Äldre 28 Apr 11:05
5
1,2k
Våld i nära relationer av Lasse­U­nger Efterlys­ning - media Afrikaslilja
Äldre 26 Apr 17:45
1,2k 4 Hej,Jag skriver en bok om kärlek och relationer och jag har nu hamnat i den sitsen att jag... Efterlys­ning - media Afrik­a­slilj­a Äldre 26 Apr 17:45
4
1,2k
Enkät om informationsflöde under graviditet av KvTil­l­15 Efterlys­ning - media 496 0 Väntar du eller har du nyligen fått barn? Se hit! Vi är en grupp kognitionsvetarstudenter... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
496
Enkät om av KvTil­l­15 Efterlys­ning - media 510 0 Väntar du eller har du nyligen fått barn? Se hit! Vi är en grupp kognitionsvetarstudenter... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
510
Framtida bostadssituation av Erika­W­entja­r­v Efterlys­ning - media Butterscotch
Äldre 25 Apr 07:12
584 2 Vi är fem studenter som undersöker hur vi kan förbättra bostadssituationen för den svenska... Efterlys­ning - media Butte­r­scotc­h Äldre 25 Apr 07:12
2
584
Kommit ur skuldfällan? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media 547 0 Hej!Jag är journalist och skulle vilja intervjua någon som tagit sig ur skuldfällan.Om du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
547
Framtida bostadssituation av Erika­W­entja­r­v Efterlys­ning - media 895 0 Hej, vi är fem studenter vid Luleå tekniska universitet som nu läser en kurs där ett integ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Frågor om Stockholm till skolprojekt! av Anony­m (K) Efterlys­ning - media 534 0 Hej. Jag går i nian och vi gör grupparbeten och min grupp har valt att jobba med turism i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
534
Enkät för fältstudie - Attityd till dialekt av Ulrik­a­sdott­e­r Efterlys­ning - media myskmalva
Äldre 21 Apr 17:33
637 2 Om någon känner sig manad att svara så skulle det vara väldigt uppskattat!https://www.webb... Efterlys­ning - media myskm­a­lva Äldre 21 Apr 17:33
2
637
Onlineundersökning - vi skänker pengar till välgörenhet av Matti­a­sHell­s­trand Efterlys­ning - media 643 0 Hej alla,Vi läser ekonomi på Handelshögskolan i Stockholm och håller på och genomför en un... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
643