Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sökes: Trångbodd familj av Gusta­v­f Efterlys­ning - media 952 0 Hej, jag är en design student som gör ett projekt om trångboddhet där jag kommer göra en m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
952
sökes: personer med diabetes till telefonintervju v. 48-49 som tar 15-30 minuter av TS6 Efterlys­ning - media TS6
Äldre 25 Nov 19:21
746 1 Hej! Jag söker några personer med diabetes som kan ställa upp på en telefonintervju vecka... Efterlys­ning - media TS6 Äldre 25 Nov 19:21
1
746
Vuxna syskonkonflikter? Intervju? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej, Jag heter Anna Lagerblad och arbetar som journalist på Svenska Dagbladet, Idagredakti... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Jobbar du som telefonintervjuare? av Knast­r­a Efterlys­ning - media BengtH
Äldre 18 Nov 14:00
1,9k 1 Jag är en journalist som skriver en artikel om marknads- och opinionsundersökningars tillf... Efterlys­ning - media Bengt­H Äldre 18 Nov 14:00
1
1,9k
Tycker du om TV? av Strix­T­V Efterlys­ning - media 791 0 Vi letar efter roliga människor/familjer/kompisar/par som tycker om att titta på TV och gä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
791
Efterlysning studie! Vill du svara på några frågor kring din förlossning? av Förlo­s­sning­s­studi­e Efterlys­ning - media Förlossningsstudie
Äldre 7 Nov 10:06
1,6k 21 Hej Familjeliv! Jag Håller på att slutföra mina studier på Linköpings Universitet. Unde... Efterlys­ning - media Förlo­s­sning­s­studi­e Äldre 7 Nov 10:06
21
1,6k
Snälla någon som kan hjälpa mig? av Längt­a­n efter sysko­n Efterlys­ning - media Längtan efter syskon
Äldre 29 Oct 23:52
913 2 Finns det någon som kan hjälpa mig sonens älskade snutte håller på att falla sönder. Ingen... Efterlys­ning - media Längt­a­n efter sysko­n Äldre 29 Oct 23:52
2
913
Vill du fria i TV på fredag? av Frema­n­tleme­d­ia Efterlys­ning - media 1,1k 0 Går du i frieritankar? Redan på fredag kan du få chansen att fria till din älskade direkt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Barnfamiljer till dokumentärserie av rolig­t­123 Efterlys­ning - media 745 0 Barnfamiljer ur olika samhällsklasser sökes till dokumentärserie Inspelning under november... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Nyfödda sökes till internet-reklamfilm av mardi­m Efterlys­ning - media 655 0 Hej alla nyblivna föräldrar! Produktionsbolaget Vekling Film gör för tillfället en interne... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
655
Huntingtons sjukdom av Annel­i Efterlys­ning - media Litet My
Äldre 4 Oct 23:18
1,4k 1 Min sambo har Huntingtons sjukdom 52 år gammal jag är sambo på 47 år och jag behöver få ko... Efterlys­ning - media Litet My Äldre 4 Oct 23:18
1
1,4k
Hur lätt har du att träffa en partner? av Knast­r­a Efterlys­ning - media 816 0 Hej! Jag är en frilansjournalist som vill skriva en artikel om varför vissa har så lätt at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
816
Lider du eller anhörig av samlarmani? av CHZOD Efterlys­ning - media CHZOD
Äldre 30 Sep 12:04
1,5k 2 Produktionsbolag i Stockholm söker dig som lider av samlarmani eller har en anhörig med be... Efterlys­ning - media CHZOD Äldre 30 Sep 12:04
2
1,5k
Vart finns mina bloggar av Snoop­y­1974 Efterlys­ning - media 521 0 Hej.Är inte på denna sida så ofta längre men har lite panik härhemma eftersom jag nu efter... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
521
Försäkringar av ztier Efterlys­ning - media 445 0 Någon som vet något bra försäkringsbolag för hyresbostad och personförsäkring/ tilläggsför... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
445
Astma patient sökes till ett evenemang av Patie­n­tsear­c­h Efterlys­ning - media 547 0 Hej!Vi söker en person, bosatt i Göteborg och som har astma till att delta i ett evenemang... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
547
Barn som älskar sitt gosedjur sökes till TV program av linda­s Efterlys­ning - media 609 0 Barn i 4-7 års åldern sökes till nytt tvprogram om gosedjur! Vet du någon som älskar sitt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
609
söker efter en trädkalender... av Lilla Linda Efterlys­ning - media 438 0 Jag skulle så gärna vilja få tag på en kalender jag minns från dagis. Det är ett träd som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
438
Enkät: Dåligt bemött i samband med förlossningen? av Jenny­V­Vstud Efterlys­ning - media JennyVVstud
Äldre 21 Sep 09:07
546 1 Hej!Jag studerar vårdvetenskap vid Åbo Akademi i Vasa och söker kvinnor som vill medverka... Efterlys­ning - media Jenny­V­Vstud Äldre 21 Sep 09:07
1
546
Extramormor sökes av Åsa journ­a­list Efterlys­ning - media RONNIE LOAN FINANCE LTD
Äldre 21 Sep 05:54
1,7k 1 Hej.  Jag skriver ett reportage om att vara "extramormor", alltså kvinnor 45+ som har rege... Efterlys­ning - media RONNI­E LOAN FINAN­C­E LTD Äldre 21 Sep 05:54
1
1,7k