Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
asperger/adhd av Anony­m (123) Efterlys­ning - media Anonym (adhd person)
Äldre 23 Apr 21:01
922 1 Hej! Ska göra ett skolarbete om just ADHD och Asperger. Tänkte höra om det finns någon h... Efterlys­ning - media Anonym (adhd person) Äldre 23 Apr 21:01
1
922
Könsabort av Söt Som Socke­r Efterlys­ning - media thorellskan
Äldre 22 Apr 23:47
2,9k 35 Hej! Jag håller på med ett skolarbete inom bioteknik och jag har lånat en kompis konto fö... Efterlys­ning - media thore­l­lskan Äldre 22 Apr 23:47
35
2,9k
Hjälp mig att förstå er situation! av Exame­n­sproj­e­kt om infer­t­ilite­t Efterlys­ning - media 793 0 Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa, Jag sitter och arbetar med ett projekt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
793
Gravida Kvinnors Hälsa och Livsstil - Enkätundersökning av Sandr­a Bostr­ö­m Efterlys­ning - media Dizzi
Äldre 20 Apr 22:10
1,2k 1 Gravid? - Under endast 7 min kan Du vara med och påverka den viktiga utvecklingen a... Efterlys­ning - media Dizzi Äldre 20 Apr 22:10
1
1,2k
Vinn 2 biobiljetter - svara på enkät för Masteruppsats av Maste­r­stude­n­t Efterlys­ning - media Masterstudent
Äldre 20 Apr 11:50
1,4k 3 Hej, Jag läser sista året på ett masterprogram med inriktning mot strategisk marknadsfö... Efterlys­ning - media Maste­r­stude­n­t Äldre 20 Apr 11:50
3
1,4k
Enkät on marknadsföring av elektroniska enheter riktat till barn av Högsk­o­lestu­d­enter Efterlys­ning - media Högskolestudenter
Äldre 16 Apr 19:50
1,8k 13 Hej, Vi är tre studenter som för närvarande studerar sista året på Handelshögskolan i J... Efterlys­ning - media Högsk­o­lestu­d­enter Äldre 16 Apr 19:50
13
1,8k
sökes till tv-sammanhang: prata om sex på offentliga platser av Welln­e­ss Afton­b­ladet Efterlys­ning - media 931 0 Hej. Vi vill gärna komma i kontakt med er som öppet kan diskutera om "Sex på offentliga/kr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
931
Marknadsundersökning av Markn­a­dsund­e­rsökn­i­ng Efterlys­ning - media 802 0 Hej, Vi funderar på att starta ett litet företag och vore jättetacksamma om ni kunde svar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
802
Era generella förväntningar på en städfirma! av Griff­i­n Efterlys­ning - media 887 0 Hej!   Vi är tre studenter vid Copenhagen Business School som skriver vår kandidatuppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
887
Var med i min undersökning :) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 979 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
979
Undersökning..hjälp! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 883 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
883
Hjäälp please :) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 849 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
849
Behöver er hjälp att svara på kort rolig enkät! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media Gathehielm
Äldre 11 Apr 11:08
1,1k 2 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Gathe­h­ielm Äldre 11 Apr 11:08
2
1,1k
Söker hjälp att fylla i kort rolig enkät =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 816 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
816
Vinn 5 st biobiljetter =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 816 0 Hej! Vi är två studenter som gör vårt examensarbete och skulle vara så tacksamma om du kun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
816
Behöver er hjälp!! :O av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 773 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
773
hjälp oss med vår enkät =) av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 793 0 Hej! Skulle du kunna ta några minuter över till att svara på en undersökning gällande rekl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
793
Besvara gärna en kort enkät om rolig marknadsföring! av Markn­a­dsför­i­ng Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi är två studenter som gör vårt examensarbete och skulle vara så tacksamma om du kun... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Era generella förväntningar på en städfirma! av Griff­i­n Efterlys­ning - media Pallas
Äldre 9 Apr 19:37
1,0k 2 Hej!   Vi är tre studenter vid Copenhagen Business School som skriver vår kandidatuppsats... Efterlys­ning - media Palla­s Äldre 9 Apr 19:37
2
1,0k
Hemskickad efter förhör - till förövaren av Fröke­n UR Efterlys­ning - media 815 0 Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att ett barn under 18 år efter att ha berättat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
815